Nog zoiets gaafs aan dit huis. ze hadden in de kelder een groot zwembad met een minibar het is heerlijk daar smorgensvroeg een duik in te nemen. ze doet haar bikini aan om vervolgens een handdoek om te slaan net als een jurk. ' flo kun jij lieke zeggen dat ik vast beneden ben' kijkt ze Floris vragend aan. Het enige wat hij doet is haar aanstaren. 'Hallo' zwaait ze met haar hand voor zijn gezicht. ' hu wat' kijkt hij vragend op de vraag niet gehoord hebbend. ' of je tegen lieke kan zeggen dat ik beneden ben' kan ze een lach niet onderdrukken. ' ja uh tuurlijk' zegt hij wat afwezig. ' dankje' draai ze zich om om vervolgens de trap naar beneden te lopen naar het zwembad toe. Haar handdoek gooit ze op de stoel om vervolgens het zwembad in te springen. Eva begint wat baantjes te trekken als ze lieke van de trap af hoort komen. 'Hey Eef' 'hai' zwem ze naar de rand van het zwembad waar ook lieke gelijk in springt. Samen zwemmen ze naar het bubbelbad. ' weetje Floris is eigenlijk best wel knap' kijkt lieke Eva uiterst serieus aan. Waardoor Eva in de lach schiet. ' lieke hij is mijn broer' zeg ze lachend. ' nou en toch niet die van mij' haalt ze haar schouders op. 'Vergeet het maar hé hij heeft een vriendin' al wist ze dat het niet goed ging tussen hun 2 ze hebben vaak ruzie en Floris is niet echt bepaald blij als ze weer komt. 'Alles kan kapot' grijns lieke gemeen waarna eva haar een zet geef. ' jij bent zo gemeen' zeg ze grijnzend waarna ze haar ogen sluit en geniet van het warme water. Waar ze niet heel lang van kan genieten want voor ze het weet word eva aan haar benen gepakt en naar beneden getrokken.
JE LEEST
Onmogelijke liefde
RandomEva is op haar 11e geadopteerd door een rijke familie (ze is in net verhaal 17). De familie Wolfs ze hebben een enorm huis . Ze hebben ook nog drie andere kinderen Floris (18) Tim (10) Tyra (10). Ze kunnen het goed met elkaar vinden maar omdat hun...