~1 maand later
spullen werden hun huis in getild maar eva mocht van de overbezorgde floris natuurlijk niks tillen. Met een zucht zit ze daarom op de al neer gezette bank. Haar hand laat ze rusten op haar dikker wordende buik. 'kom je kijken' word ze opgeschrikt uit haar gedachten door floris die opeens achter haar stond. 'Waarnaar' kijkt ze vragend op ze kan alles vanaf hier namelijk goed zien. ' boven' drukt hij een kusje op haar onderlip. Alle spullen staan al in huis en ze waren nu alleen. 'Wat ben jij van plan floris' grinnikt ze. 'jou iets heel moois laten zien' pakt hij haar pols om haar uit de bank op te tillen. Een gaap kon ze niet onderdrukken ze was moe van alles maar eigenlijk wist ze ook niet van wat. hij hielp haar de trap op en laat eerst hun kamer zien. 'Het is prachtig' glimlacht eva. 'En nu dit nog' trekt hij haar mee hun slaapkamer uit. De deur maakt hij open en er verschijnt een kinderkamertje. De muren hadden ze al laten verven voor dat ze de spullen er in zouden zetten maar de meubeltjes maakte het helemaal af. Een traan rolt van eva haar wang ze weet zelf ook niet waarom het zullen de hormonen wel zijn. Een foto van de echo bevind zich op het lage kastje waar ook al wat kleine kleertje bij hangen knuffeltjes maken de kamer helemaal af. 'het is prachtig' fluistert ze. vanachter slaat floris zijn armen om haar heen zijn handen rustend op haar buik. eva legt haar handen dan weer op die van hem. 'Zie je hem al liggen ons kleine mannetje spartelend in zijn bedje' glimlacht hij in eva haar nek terwijl hij met zijn duimen zachtjes haar buik streelt. 'ja' verlaat een verliefde zucht haar mond. 'Dit word ons prachtige gezin ons leven en wat onze ouders er ook van zeggen het kan me niet schelen ik hou van jou. van jullie' geeft hij haar een kus in haar nek. 'ik ook van jullie' legt ze haar hoofd in zijn nek. Ze zouden dit gaan doen samen en daar hebben ze niemand voor nodig ze kunnen dit dat weten ze zeker.
Einde
ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden laat nog even een reactie achter en natuurlijk ga ik weer verder met een nieuw boek.
JE LEEST
Onmogelijke liefde
De TodoEva is op haar 11e geadopteerd door een rijke familie (ze is in net verhaal 17). De familie Wolfs ze hebben een enorm huis . Ze hebben ook nog drie andere kinderen Floris (18) Tim (10) Tyra (10). Ze kunnen het goed met elkaar vinden maar omdat hun...