Deel 16

478 21 1
                                    

Net voordat Eva haar kamer in wilde lopen word ze bij haar pols gepakt door Floris. 'Kom je zo nar het balkon, de jacuzzi' kijkt hij met een grote glimlach Eva aan. 'Ik kleed me even om' schenkt ook Eva hem een glimlach. Hun balkon liep door in elkaar ze deelde daarom ook samen een balkon. Een groot balkon met een jacuzzi een goed gevulde minikoelkast kon dan ook daar niet ontbreken. Wat twijfelend loopt Eva enkele minuten later het balkon op met haar handdoek om haar heen geslagen. Na wat er net in de kast was gebeurt zijn haar gevoelens nog meer op gekomen. 'Zo hèhè daar ben je eindelijk' zit Floris al in de jacuzzi. Met in zijn ene hand een biertje geklemd. Wat twijfelend doet Eva haar handdoek af om doe op de grond te laten vallen. Ze voelt de ogen van Floris op haar lichaam branden. Niet veel later laat ze zich in de jacuzzi zakken naast Floris zo hadden zo hadden ze mooi zicht over het heuvellandschap van maastricht. 'Ook' houd Floris een bierfles omhoog. Ze zend hem een dodelijke blik hij wist immers best dat ze nooit dronk. 'Grapje' pakt hij gelijk een flesje chocomelk uit minikoelkast. Die ze tevreden aanpakt. 'Over dat van daarnet' kijkt hij wat ongemakkelijk eva's kant op. 'Sorry ik weet niet wat er gebeurde' kijkt Eva met diep rode wangen naar beneden. 'Ik ook niet maar ik weet dat ik wel iets voelde... Voor jou' plaatst hij zijn vingers onder Eva haar kin zodat zij hem aan moet kijken. Onbewust waren ze wat dichter naar elkaar toe gaan zitten waardoor hun lichamen elkaar raken. voorzichtig sluit Eva haar ogen als ze het gezicht van Floris dichter bij ziet komen. Zijn zachte lippen raakte voor de tweede keer deze dag die van haar de kus veranderde al snel in een zoen toen Floris toestemming vroeg.

Onmogelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu