het is ondertussen al weer zaterdag. floris had het al uit gemaakt met vera die tot alle verwachtingen zowat flipte. Miranda heeft niet meer gekookt gelukkig. het was dus zaterdag en floris en eva hadden het idee om samen te gaan picknicken. Niet zomaar picknicken maar ze zouden eerst een stuk gaan rijden met de paarden die ook bij hun huis staan om vervolgens het leukste plekje uit te zoeken. Ze rijden het dorp al uit om het bos in te gaan. In een rustig stap tempo rijden de twee naast elkaar. Ze zeiden niks ze genoten alleen van de stilte die er hing. Maar de stilte werd al snel verbroken door floris. 'wedstrijdje' ging hij er al in volle galop vandoor. Eva had al een achterstand door die paar seconden maar hield hem redelijk bij.
vol bewondering kijkt de twee naar de plek die ze zojuist gevonden hadden. 'hier maar eten dan' stapte floris al af. ' jaa' leek eva nog in een soort van trans te zitten. het was een bloemenveldjes met er bij een klein riviertje de bomen zorgde er voor dat er een soort van muur was. Ook eva stapt af en met haar paard aan haar hand en floris voor haar lopen ze naar het riviertje zodat de paarden wat zouden kunnen drinken. 'doe jij de hoofdstellen en zadels af dan zet ik alles klaar geeft hij zijn paard aan eva waarna hij de rugzak van zijn rug haalt om het kleedje neer te leggen. Eva had al snel alles van de paarden af en deed de halsters aan met daar aan lange touwen zodat ze ze vast kan maken aan een boom. maar door het lange touw zouden ze dan nog wel veel loopruimte hebbe. 'dat ziet er goed uit' knielt eva neer op het kleed dat er was neer gelegd. 'ik of het eten' kijkt hij met een grijns op. 'allebei' kruipt ze dicht tegen hem aan.
JE LEEST
Onmogelijke liefde
De TodoEva is op haar 11e geadopteerd door een rijke familie (ze is in net verhaal 17). De familie Wolfs ze hebben een enorm huis . Ze hebben ook nog drie andere kinderen Floris (18) Tim (10) Tyra (10). Ze kunnen het goed met elkaar vinden maar omdat hun...