"အား....ေခါင္းေတြကိုက္လိုက္တာ.."
ညက ညဥ့္နက္မွအိပ္မိ..ေလလို႔လားမသိ... ေနာကိက်မွႏွိုးၿပီ...အခု ေတာ့..ေခါင္း တျခမ္းက..ကိုက္ ေနျပန္ေလ....
"တက္လည္း တက္ ႏိုင္တဲ ..ေခါင္း..ႀကီး"
Chanyeol..တေယာက္ သူ႔ကို သူ အျပစ္ေျပာကာ.. ေလွကား ကေနဆင္းလာရင္း.. မ်က္လံုး ေတြက.. အိမ္ေရွ႕ ဧည့္ ခန္း..ထဲဆီအေရာက္.
အမ္... Tao ...ဘာတူန္း.ေက်ာင္းမသြားဘူးလား
"Tao... "
"Tao"
သူကိုေက်ာေပးကာ ထိုင္ေနတဲ့.. Tao ကေတာ့.. တုတ္တုတ္ပင္မလႈပ္ ျပန္ေျဖဖို႔ဆိုေဝလာေဝး...
"ဟိတ္ေကာင္ ..ငါေခါေနတာမၾကား ဘူးလား"
"ၾကားတယ္!!!!!!"
"လန္႔တာကြာ.. ဘာလို႔ ေအာ္တာတုန္း.."
"မင္းကေရာ..ဘာလို႔လာေအာိတာ.တုန္.. ထိုင္ေနတာ..မျမင္ဖူးလား...ထိုင္ေနရင္ ထိုင္ေနတယ္ လို႔မွတ္ေပါ့.. မင္းဟာေလ.. အရုပ္ ရွည္သေလာက္.. စကားလည္းရွည္တယ္...သိလား!!!"
သူကို...မ်က္ေစာင္းႀကီး..ထိုးကာ....ေရပတ္မဝင္ေအာင္...ျပန္ေျပာေနတဲ့...Tao ကို chanyeol.. ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ေလးသာ ေငးၾကည့္ေနမိလုိက္တယ္..
"wae... ဘာျဖစ္ေနတာတုန္း.."
"Molar!!!!!!!"
သူ႔ကို ေအာ္ကာ.. ခံုေပါျပန္ထိုင္သြားတဲ့..Tao.. အေျခအေနကို.. တခ်က္ ..show ၾကည့္ လိုက္ေတာ့...
လက္ကနာရီ ကို..ၾကည့္လိုက္.....အိမ္တံခါး ဝ ကိူၾကည့္ လိုက္နဲ႔... ပါး စပ္ ကလည္း..ပြစိ ပြစိ ေျပာေနပံုေတာက္.. ဒါ ..Kris hyung ႀကီးကို.. သူ စိတ္ ဆိုးေနျခင္းျဖစ္ေလာက္တယ္..ဟုတ္ဘူး..စိတ္ဆိုးေနတာ..ေသခ်ာတယ္...
"အေဟ့... hyung ေတာ့.. ပန္ဒါမ.. လက္စာ မိေတာ့မယ္.. ခ္ခ္.."
"ဘာရယ္တာတုန္..!!!!!..ငါရင္ထဲ ပန္း ပြင့္ေနတာ မဟုတ္ဘူး..ေနာ္... ငါ့ကိုေလွာင္တာလား.."
" အြန္႔..ဟုတ္ပါဘူး..."
ရုတ္ တရက္ ရယ္..မိလိုက္တယ္. ပါးစပ္ က်ိ ကိူ.. chanyeol. အျမန္ပိတ္ လိုက္ၿပီး.. မီး ဖိုေခ်ာင္ ဖက္ကို သာ.. အျမန္ ဝင္လာလိုက္တယ္...မဟုတ္ရငိ.. ျမႇ ား ဦးက သူ႔ဘက္ကို.. 100% လွည့္ လာႏိုင္တယ္... သူစိတ္ေကာက္ျပီ ဆို.. တအိမ္လံုးက.. လူေတြကို...