အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့မွ... ခါးေလးကို တင္း က်ပ္ စြာ ဖက္ ထား တဲ့ လက္ကေလးေတြကို.. luhan ဖယ္ခ်လိုက္ၿပီး...
"Sehun....."
တိုးတိတ္ ညင္သာ စြာ နဲ႔ ....ၾကား လိုက္ရတဲ့.. သူ႔ အသံေလး.....
"အင္း...."
"ကိုယ့္ကို လက္ ခံေပးမွာလား.... အခု ခ်ိန္ေတာ့... Hun လို ခ်င္ တဲ့ အေျခ အေန မ်ိဳး..မဟုတ္ ခဲ့ ေပမယ့္... hyung ႀကိဳးစားပါ့မယ္..."
ကံတရား.. ၿကီးေကာ.. အေျခ အေန ေတြကေရာ..အကုန္ လံုးက.. ကၽြန္ေတာ့.. ဘက္ေတြ မားမား မတ္မတ္ႀကီး ရွိေနေပမယ့္... အဓိက.. ေမး ခ်င္ တဲ့ ေမးခြန္းေလးကို..ေမးဖို႔..ကၽြန္ေတာ္.. ႏႈတ္ခမ္း ေတြက.. က်ိန္စာ မိေနသည့္အလား...
"Hun ...."
ကၽြန္ေတာ္ ဆီက... တန္႔ျပံဳ မႈ တစံုတရာ မွာ မရွိတာ ေၾကာင္... ကၽြန္ေတာ့္ ေနာက္ေက်ာ ဆီ ကို သူ ေခါင္းလး မွီ လာျပီး ..
"တေခါက္ေလာက္ပဲ ....တေခါက္ေလာက္ပဲ....ျပန္ၾကည့္ေပးပါလား...Hun ရယ္"
Luhan လက္ ကေလးေတြက .. sehun အက်ီၤ စေတြကို... လြတ္ ထြက္ သြားေတာ့မယ့္ အလား.
.ဆုပ္ ကိုင္ ထားကာ.. ငို ခ်င္တာ ကို အသည္း အသန္ မ်ိဳ သိပ္ ထား...လိုက္..တယ္..
"တခုပဲ... ေမးမယ္.. ကၽြန္ေတာ္... "
"အင္း...ေမးေလ.. Hun ...ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစိ.. ရတယ္.."
"Honey ေရာ...."
ကၽြန္ေတာ့ စကား ေၾကာင့္... သူ႔ အနည္းငယ္.. တုန္ လႈပိ သြား သလို...
"Honey ကို မေတြးဘဲ... hyung ဒီေနရာ ကို လာၿပီး... ကၽြန္ေတာ့ ကို ဒီ လို စကားေတြ ေျပာ မွာ မဟုတ္ဘူး.... သူ႔ကိုေရာ.."
"Hyung...အခ်ိန္ ..."
"အခ်ိန္... က ရပါတယ္.. ႀကိဳကိ သေလာက္... ကၽြန္ေတာ သိခ်ငိတာ...Honey နဲ႔ ပက္သက္ၿပီ... Hyung ခံစားခ်က္ "
"Hyung . သူ႔ကုိ...သာမန္ သူငယ္ခ်ငိး တေယာက္ ထက္မပိုခဲ့ ဘူး.....
Hyung... ဒီ စကားေတြက... Hun ယံုေအာင္... မက္ လံုး ျပ ေျပာေနတာ ေတြ တခုမွ မဟုတ္ဘူး...အမွန္ေတာ့... Hyung ကသူရဲ႕... အရုပ္တရုပ္နဲ႔ မျခားး.နား..ဘူး.... သူ...အလို သူ႔ အမိန္႔... အားလံုးကို နာ ခံရတယ္... အာ့ တာ ကလည္း... hyung မွာ... ဘယ္လို မွ ရုန္း ထြကိ လိုမရ တဲ့..အေၾကာင္း အရင္း တခုေၾကာင့္ပါ..."