פרק 8- אני נכנעת לדחפים הלא אנוכיים שלי (לשם שינוי)...

1.7K 160 24
                                    

פרק 8- אני נכנעת לדחפים הלא אנוכיים שלי (לשם שינוי)...-


אני רצה אל עבר המקום ממנו מגיע הקול, וככל שאני מתקרבת אל הקול, כך הוא גם מתחזק, והופך משאגה חזקה אך עמומה, לאחת עוצמתית ומחרישת אוזניים. אני רוטנת לעצמי בעודי מגיעה לקרחת יער ממנה ככל הנראה מגיעה השאגה, ומסתתרת מאחוריי גזע עץ עבה בכדי שאוכל להציץ מעבר אליו מבלי לסכן את חיי.

כשאני מביטה מעבר לעץ אל קרחת היער, עיניי נוחתות קודם כל על חיה מפלצתית בגובה ארבעה מטרים לפחות, שנראית כמו מין שילוב של אריה ושל דרקון, עם ארבע רגליים מכוסות בקשקשים זהובים, גוף מכוסה בפרווה באותו הצבע, ורעמה ענקית בצבע כתום מבריק. בנוסף, מאחוריי החיה העצומה הזו משתרך לו זנבה, המכוסה גם הוא בקשקשים, והיא חובטת איתו בקרקע בעצבנות.

ומול החיה הזו, עומד לא אחר מאשר נער צעיר וגבוה, שנראה מבועת ביותר וחסר אונים לחלוטין, קשת וחצים זרוקים כמה מטרים ממנו (כנראה תוצאה של ניסיון לקרב מול היצור), והוא נראה כמי שכבר הספיק לחטוף כמה חבטות הגונות- מובס ותשוש, שיערו החום מזדקר לכל הכיוונים והבעת פניו חסרת אונים ומפוחדת.

את כל המחזה הזה אני רואה מהצד, כך שהפרופיל של שתי הדמויות שנכללות בקרב הזה נגלה אליי, ונשימתי נעתקת לרגע כשאני מבינה שלא ייקח זמן רב לפני שהחיה תחסל את הנער חסר האונים, שמביט עכשיו לכל הכיוונים בתקווה שיצליח להיחלץ באורח פלא מהמצב אליו הוא נקלע. מידי פעם הוא שולח מבט חטוף אל הקשת והחצים, וכפות ידיו מתהדקות לאגרופים, כאילו שהוא מקלל את עצמו בראשו על הרגע בו אפשר לנשק להילקח ממנו. בחשש, הוא מרים את מבטו אל היצור ומזדקף, מנסה להיראות מלא באומץ וגאווה.

ליבי פועם בחוזקה כשאני מבינה שיש לי שתי אפשרויות.

הדחף הראשוני שלי הוא להסתער על היצור המגודל הזה ולהציל את הנער, שנראה כל כך חסר אונים ועם זאת אמיץ בעת ובעונה אחת. אמנם אני אנוכית רוב הזמן, אבל אני לא אשאיר את הנער הזה כאן לבד, בשביל שהוא יחוסל בידי היצור... נכון?

ואז, עולה בי מחשבה נוספת, מחשבה אנוכית במיוחד.

הנער הזה, ככל הנראה, הוא אחד מהמתחרים שנכנסו אל היער בכדי למצוא את המגדל שלי, בשביל למצוא אותי. איזו סיבה נוספת יש לנער להיכנס לתוך יער מסוכן לבד? הוא, כמו כל הגברים שבאים להציל אותי, רואה אותי רק כפרס בעל ערך ולא יותר מזה... למה שאעזור לו?

כי אחרת הוא ימות ואת תרגישי אשמה למשך כל שארית חייך, קול קטן אומר לי בתוך ראשי.

הוא בא לכאן בשביל להציל אותי. הוא בחר לסכן את עצמו, שיתמודד עם התוצאות, הקול האנוכי שלי עונה.

פרס מלכותיWhere stories live. Discover now