Hospital

131 6 0
                                    

Quote: We're not broken, just better.

Jessica's p.o.v.

"Weten jullie al wat er is gebeurd?" Vraagt Louis. Ik schud mijn hoofd, "We krijgen niks ten horen en mogen niet naar hem toe." "Enig idee?" Louis kijkt naar Harry, aangezien hij ons gebeld heeft. "Ik werd door het ziekenhuis gebeld dat Liam een auto-ongeluk heeft gehad. De auto die tegen hem aanreed, reed te hard. Er is nu een technisch onderzoek." Ik zucht, "Jongens, het komt goed. We wachten gewoon tot de dokter ons iets vertelt. Wie weet valt het mee." Duizenden vragen spoken door mijn hoofd, over Liam en over Niall en mij. Wat zijn we nu eigenlijk? Niemand zegt iets, iedereen denkt na, maar ik denk allemaal over hetzelfde, Liam. "Zijn jullie hier voor Liam Payne?" We knikken en ik ga rechtop zitten. "Hij is buiten levensgevaar, maar ligt wel in coma. Er mogen maximaal vier mensen bij hem, wel rustig doen. Ik wil jullie waarschuwen, er is een kans dat hij geheugenverlies lijd als hij wakker wordt. We weten het niet zeker, en het kan ook zo zijn dat hij zich van de afgelopen dagen niks meer weet, of van het laatste jaar, of jaren." Iedereen verwerkt de informatie en al snel staan we op. De dokter lijd ons naar de kamer van Liam en opent de deur. Hij geeft een knikje en loopt dan weg. Liam ligt daar, lijkbleek met allerlei slangetjes in zich. Het hartslagapparaat piept en ik erger me er meteen al aan. Je zou denken dat je rust wil als je hier ligt of langskomt, al is dat piepje wel noodzakelijk. We gaan allemaal zitten en staren voor ons uit, met ieder zijn eigen gedachten.

Na zo'n twee uur wordt er op de deur geklop en komen er twee politiemannen binnengelopen. Iedereen kijkt op, "Liam Payne?" We knikken en ik slik. "We hebben slecht nieuws, als onze vermoedens kloppen." Niemand zegt iets, we kijken de politiemannen aan, wachtend tot ze verder gaan. "We zijn bezig met een technisch onderzoek, maar zoals het er nu uitziet lijkt het erop dat het geen ongeluk was." "Wat?"

"Het was opzet. Iemand heeft het op meneer Payne gemunt."

____________________________________________________________________________________

Ik heb in één keer best veel inspiratie. Ik heb nu vakantie, dus ook veel tijd om te schrijven. Maar oké, ik ga verder met het volgende hoofdstuk ;)

Lots of love, x.

Adopted by Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu