Na obrázku je Zoey,pod ní Chloe a na pravo Lily
"AUUU""CO DĚLÁŠ TY KRÁVO SI SNAD SLEPÁ?!"JÁ SNAD TY NE!"
S obtíží se zvednu ze země a pohlédnu na toho debila so mě sejmul a pak mi ještě nadával. Vyšší blonďák,který měl vlasy svázané do culíku zelenou sponou se na mě povýšenecky kouká, má velmi aristokratický obličej,jako Sirius ale u něj to působí elegantně,ale u tohohle debila to působí tvrdě. Ledově modré oči na mě upírá, a pak konečně promluví"Padej mi z cesty ty šmejdko!". No byla bych radši kdyby držel hubu..."Co?!co to meleš za prvý jsme čistokrevná kdyby tě to zajímalo ty ignorante a za druhý patří ti to tu snad?!. ""Rozhodně mi to tu patří vic než tobě krávo". To už jsem se naštvala a začala vytahovat mojí jasanovou hůlku s bránou z dračího srdce,ale on byl rychlejší a poslal na mě kouzlo"EXPELIARMUS" "PROTEGO"jen tak tak jsem se ubránila. "MDLOBY NA TEBE" "PROTEGO" zahřměla jsem, opravdu mě naštval, a tak jsem na něj poslala neverbálně pertifikus totalus, to kouzlo nevykryl a zkameněle spadl na zem. Šťastně jsem se usmála a odfrkla jsem si "debile" a samořejmě jsem využila toho že je zkamenělý a obarvila mu vlasy na růžovo.
Zpět do kupé jsem se vracela se skvělou náladou, ale asi jsem byla jedna z mála, protože Lily řvala na Pottera ať z ní sundá pracky a co si o sobě myslí. "Ale Evansová vždyť ty mě miluješ" "To tak Pottere takový střapatý pako" tomu jsem se musela uchechtnout, to střapatý pako vážně docela sedělo na Pottera. To už se Lily fakt naštvala,vzala mě za ruku a odtáhla pryč z kupé a zatáhla do vedlejšího kupé se slovy" Promiň,ale už se to tam nedala vydržet potom co si odešla na mě Potter začal sahat a Black se na tebe začal furt vyptávat" to už jsme dorazili do vedlejšího kupé kde seděli 2 holky asi stejného věku jako my. "Jééé Lily no ahój strašně si mi chyběla přes léto škoda že si k nám nemohla přijet"vykřikla nádherná hnědovláska "Ahoooj Chloe, taky mě to moc mrzí ,ale mamka trvala na tom že o prázkách musím bý s Petunií,která z toho byla nadšená asi stejně jako já, takže vůbec"ušklíbla se Lily."Ahoj Lil taky si mi moc chyběla...ale kdo to je za tebou?"zeptala se a usmála se roztomilá blondýnka, v duchu jsem si řekla že by se strašně hodila k Removi. "Ahoj Zoey,taky tě moc ráda vidím, Tohle je Nina,byla vyhozena z Krásnohůlek a bude chodit s náma do 6ročníku a doufám že i s náma do Nebelvíru""Ahoj Nino, já jsem Chloe Moell"vrhla se na mě hnědovláska, byla vysoká asi 170cm,štíhla a dlouhé vlnité vlasy ji sahali až do půli zad, měla energické zelené oči, a celkově působila milým ale i uličnickým dojmem,jako já. "Ahoj já jsem Nina Ann Foster"usmála jsem se a opětovala jsem ji obětí. "Ahoj já jsem Zoella Abrnax, ale říkej mi prosím Zoey""Ahoj, jsem Nina "odvětila jsem mile a sedla si vedle Chloe a naproti Lily a Zoey.
Cesta ubíhala a já jsem se mezitím seznámila s holkami a dalo by se říct že jsme se stali nejlepšímy kamrádky. O Lily jsem se dozvěděla že má rodiče mudli a proto jí Zmojozeláci nenávidí, ale jinak je strašně chytrá a patří k nejlepším v ročníku spolu s Severusem Snapem,(Zmijozelák se kterým se dříve Liky kamarádila a zastávala se ho když Poberti,většinou James a Sirius,Šikanovali ale jednou ji nazval Mudlovskou šmejdkou aproto už se spolu nebaví), Remusem Lupinem a k mému překvapení i s Siriusem Blackem a Jamesem Potteré,kteří se nikdy neučí ale vše umí a úkoly si nedělají nebo opisují od Rema. O Chloe sem se dozvěděla že je stejně jako já čistokrevná a že je něco jako Black v holčičím vydání(to znamená že si v jejím případě jenom užije s klukama a pak se o ně další den už nezajímá),ale je prý o hodně milejší než on. No a o Zoey že její táta je čaroděj ale mamka mudla,jinak si ráda čte a tráví svůj volný čas ve knihovně. Ještě vám popíši jak Zoey vypadá, je ještě menší než já a má krátké blonďaté mikádo a hnědé oči a pořád se usmívá a je moc milá. V tom Chloe se vrátí ze záchoda a směje se a povídá"Viděli jste Malfoye?! Je zmraženej a má růžový vlasy!" Všechny vyprkneme smíchy a já říkám"No tak to jsem mu udělala já,totiž on do mě vrazil a začal mi nadávat a posílat na mě kouzla a tak jsem na něj neverbálně poslala Kouzlo a pak ho nabarvila". Holky mi začnou gratulovat že si to zaslouží a že je o něco jako Zmijozelský princ. Začneme se ještě víc smát a tahle nálada převládá až do konce cesty. Když dojedeme tak jsme všechny převlečené do hábitů a pospícháme ven z vlaku a hledáme si kočáry, které táhnou testrlálové , které vidí jenom ti kteří viděli někoho umřít, já například viděla umřít sestru,ale to je pro mě zakázané téma o kterém vám možná řeknu později, když si konečně jeden najdeme tak se tam nahrneme. Už už odjíždíme když v tom se znovu zastavíme a dveře se otevřou a tam nestojí nikdo jiný než slavní poberti" Čau dámy" zazubí se James se Siriusem." Nééé"zaůpí Lily. Já s Chloe A Zoey po sobě pouze pokukujeme a přemýšlíme jak se sem k Merlinově bradce vejdeme!"Ahoj holky" pozdraví nás Rem a my soborově odpovíme "Ahoj Reme". To už se ale dovnitř hrnou Sirius a James.James se namáčkne hned k Lily,Sirius ke mně,vedle Zoey si sedne Rem a na Chloe zbyde Petr. Sirius se ke mně namáčkne a pˇrehodí mi ruku kolem ramen,"Bóóže"zaůpím,je pravda že Sirius je nádhernej ale zas tolik se ke mě nemusí mačkat a hned objímat. "Čau Nino dlouho jsme se neviděli, ale nemusíš mi hned říkat Bože" ušklíbne se a mrkne ne mě. To už se kočár rozjel. Najednou ticho prořízne Lilyin řev"POTTERE IHNED ZE MĚ SUNDEJ TY SVÝ PRACKY, TAKHLE MĚ NEBUDEŠ DRŽET!TAKHLE SI DRŽ SVOJE KOŠTĚ ALE NE MĚ!""Ale no tak Lilynko květinko vždyť mě miluješ""NE TO TEDY NEMILUJU!" Ale to už se celý kočár rozesmál až na Lily samozřejmě. Miluje mě naznačí ústy Potter Blackovi, který ho poplácá a s usměvem přikývne. Zbytek cesty jsme strávili tím že mě kluci přemlouvali abych se proměňovala na někoho jiného bylo to docela sranda. Když jsme tam dorazili a konečně uviděli hrad spadla mi čelist až na zem, taková nádhera, ten hrad byl ohromnej,majestátní a ty pozemky!Krásný velký černý jezero a nádherný obří les,kde se budu moct probíhat jako vlk! Jsem ke všemu ješte zvěromág! To sem vám asi zapomněla říct noco?! Teď už to víte.
Když jsme se konečně dostali do Bradavic a do velké síně(které se velká síně neříká jen tak pro nic,je totiž opravdu velká a nárherná). Ale teď přišel ten okamžik kdy mě mají rozřadit. Holky a Poberti mi ukážou že mi drží palce abych se dostala k nim, do Nebelvíru. Tak si tedy stoupnu to řady kde stojí kromě mě samí prvňáčkové kterým je všem asi tak 11. Ředitel Brumbál nás uvítá a začne se rozřazovat."JEREMY ABE""HAVRASPÁR""BEA ANIELL""ZMIJOZEL""MONIQUE CEIL"MRZIMOR""OLIVER DENVER""NEBELVÍR""ANNIE DUSTER""ZMIJOZEL""KATH ERET""MRZIMOR""THERESA ESTALIND""HAVRASPÁR" ESSIE ESTALIND""NEBELVÍR""NINA FOSTER" tak a je to tady nádech,výdech, klid. Dojdu ke stoličce,vrhnu pohled na Lily a spol.,sednu si a Megoška mi dává na hlavu ten starý čepec."Hej ja nejsem čepec ale kloubouk!""Aha tak teda sorry"ušklíbnu se"Tak kam pak tě zařadíme?""Od toho si tady ty ne?,ale myslí že do Mrzimoru se nehodím a navíc se mi nelíbí ta jejich barva,žlutá, A do Zmijozelu rozhodně nechci!""No mně se hodíš do Nebelvíru nebo Zmijozelu"" Tak ať je to tedy Nebelvír prosím""Ano také si myslím že je to pro tebe ta správná kolej""Děkuji pěkně"znovu se ušklíbnu"Nemáš zač"a o vteřinu později zařve "NEBELVÍR" vesele se zvednu sundám čepec,teda pardon
...klobouk a odejdu ke přátelům."To jste tam jako rozebírali letošní módu?"ušklíbne se Black"Jo, nemohla jsem uvěřit že takový starý klobouk může vědět jak správně nosit šálu"ušklíbla jsem se na zpět, to už jsme se všichni smáli. Rozřazováni jsem už potom moc nevěnovala pozornosti a bavila se s Lily,Chloe a Zoey a občas se i kluci snažili zapojit do naší konverzace ale Lily je vždy odbyla a tak si začali povídat kluci spolu a pořád se něčemu řehtali, ostatň jako my."Tak a teď vám ještě něco málo řeknu, opět je přísný zákaz chození do Zapovězeného lesa"šlehne Brumbál pohledem k Pobertům a lehce se na ně...usměje!"Dáleplatí stejná pravidla jako vždy,kdo si je bude chtít přečíst podrobněji tak ať se staví u pana Filche v kabinetu v prvním patře"mrkne a pokračuje"Tak a teď vás tady už nebudu nudit mými nudnými žvásty, tak si dejte do nosu!"a před námi se zjeví tuna jídla. Teda páni! Šťastně se pustí celá síně do jídla a já s nimi. Dojíme a Lily a Remus musí jít jakožto Primusové odvést prvňáčky do kolejí. Mě se tedy ujmou holky a Pobertové a složitě mě vedou několika pohyblivými schodišti,mluvícímy obrazi a dokonce projdeme i okolo pár duchů kteří mě vždy slusně pozdraví. Konečně dojdeme před obraz Buclaté dámy, Chloe řekne heslo"Sirupové košíčky" uchechtnu se a řeknu si že tu má někdo smysl pro humor. Dáma se vykloní a mně se vyskytne pohled na Nebelvírskou Společenskou místnost, místnost je útulná červeno zlatě vymalovaná a vydekorovaná. Je docela velká a kruhová, po obou bocích ma krby a červené sedačky,je tu zlatý koberec a červeno zlaté závěsi na proti mě,tudíž na konci místnosti jsou dvoje schody ty na levo jsou do dámských ložnic a ty napravo jsou do pánských ložnic. Rozloučím se s Poberty a Chloe a Zoey mě už nadšeně táhnou do ložnic a říkají že doufají že s nima budu na pokoji, to já taky odpovídám. Vyjdeme schody do patra kde mají holky pokoj a na posledních dveřích je napsáno:Zoella Abrnax,Lily Evans,Nina Foster,Chloe Moell."JUPÍÍÍ"začali jsme skákat objímat se. Vstoupili jsme a holky si zabrali postele které měli minulí rok. Byla to další kruhová místnost kde byly čryři postele v levém roku vedle dveří do koupelny si lehla Zoey uprostřed u okna si lehla Chloe, na vedlejší posteli už vybalovala Lily a tak jsem si vzala postel v pravém rohu pod oknem,byla jsem spokojená. Všechny jsme si vybalovali a přitom dostávali záchvaty smíchu. Spát jsme šli asi až o půlnoci. Do postele jsem ulehala šťastná že mám kamarádky a s dobrým pocitem o téhle škole.Doufám, že se vám tahle kapitola líbila a budu ráda za každý komentář nebo votes.
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]