Do postele jsem ulehala šťastná a se skvělým pocitem o téhke škole.
Lily
Probudily mě sluneční paprsky. Vstala jsem a šla do koupelny se zkulturnit, dnes je pátek jupííí řekla jsem si a udělala jsem si rozcuchaný cop,navlékla si hábit a použila korektor,řasenku a slabé linky. Koukla jsem se kolik je hodin, a vyhodnotila jsem to tak že budu muset holky vzbudit. Začala jsem se Zoey, tu je nejlehčí vzbudit.
"Zoeyyy, vstávej...Zoey!""Chrmchrmchrr"protřela si oči, protáhla se poďekovala za vzbuzení a šla do koupelny. Asi to chtěla ješte stihnou do knihovny uchechtla jsem se sama pro sebe. Tak a teď tu bude tvrdší oříšek...Vzbudit Chloe. Tišše jsem přešla k její postelu a zkusila to na ní po dobrém."Chloe? Vstávej!"nic,žádná odpověď."Chloe!"zřvala jsem ji do ucha. Nic."Chloe Emerson Moell!! Okamžitě vstaň!" "Neříkej mi tak! A nech mě ještě chvíly spát!". "Hmm tak jo"odfrkla jsem si.
Po 5minutové pokoušení se vzbudit Ninu jsem se naštvala. "Aguamenti"řekla jsem a z mé hůlky vytryskl proud vodu a zasáhl svůj cíl v podobě spící Niny."ARGGGHHHH CO TO DO MERLINOVY SMRDUTÉ PONOŽKY JE?!"zařvala už plně vzbuzená Nina, a přitom jejím řvu se vzbudila i Chloe,skvěle! "Dvě mouchy jednou ranou"ušklíbla jsem se. V tu chvíly z koupelny vyšla Zoey a vyprskla smíchy když viděla smějící se Chloe a mě, a pak mokrou Ninu, poté co se uklidnila řekla"Ahoj holky,sejdeme se na snídani, ještě si musím skočit do knihovny paaaa". No neříkala jsem to?. "Ok" odpověděla jsem.Nina
Zdálo se mi, že jsem na Hawaii a sufuju. Najednou přišla vlna, která se zdála až moc skutečná...aha to bude protože byla skutečná! Probudila jsem se se skučením"ARGGGHHH CO TO DO MERLINOVY SMRDUTÉ PONOŽKY JE?!"zařvala jsem. "Skvělé dvě mouchy jednou ranou"prohlásila Lily hrdě, to bude asi proto že můj výstup vzbudil i Chloe. V tu chvíly z koupelny vyšla Zoey a začla se smát tomu jak se mi Chloe a Lily smály a samozřejmě se smála i mně za to jak vypdám. Zamračila jsem se ale nakonec jsem se taky začala smát. Zoey prohlásila že ještě musí do knihovny a že se sejdeme na snídani.
Když jsem se konečně vyhrabala z mé mokré postele zabrala jsem si koupelnu. Nejdříve jsem si kouzlem vysušila vlasy a ty si dala do rozcuchaného drdolu, zamaskoval jsem kruhy pod očima a použila linky a řasenku. Oblékla si hábit a začala jsem si povídat s Lily o tom jak to tady chodí(snídaně,předměty,jací jsou učitelé atd.)Mezitím už z koupelny vyšla i Chloe s rozpuštěnými vlasy. Byla už oblečená a namalovmá stejně jako my až na tu rudou rťenku. Vzali jsme si věci a šli na snídani. Když jsme sešli schody a asi po sté nás rozesmála ranní příhoda, zakopla jsem jak jsem přes slzy smíchu neviděla. Čekala jsem tvrdý náraz, ale to se nestalo. Přistála jsem v něčí svalnaté náruči, vzhlédla jsem abych pohlédla na mého zachránce a hádejte kdo to byl! Sirius Black. Usmál se a pověděl"Sem zvyklý že mi holky padaj do náruče ale takhle ráno to je i pro mě novinka".Zašklebila jsem se,"Tak si nezvykej a děkuji za záchranu"a snažila jsem se mu vykroutit, ale moc to nešlo, byl o hodně silnější. Asi na pět vteřin jsem se začala topit v jeho bouřkových očí a on v mých modrých očích taky. Nakonec jsem se vzpamatovala a konečně sem se mu vykroutila a všimla jsem si jak na mě veTšina holek kouká se závistí. Teda! Ten Black je asi hoooodně žádaný a oblíbený, i když neni se čemu divit. Přidala se k holkám, Lily se zase hádala s Potterem a Chloe konverzovala s Remusem. Přidala jsem se k nim se slovy"Jdeme?mám hlad jako vlk" a zašklebila jsem se. V tom sem uslyšela výbuch smíchu od Pobertů. Nejdřív sem tomu nerozuměla ale pak jsem si uvedomila co jsem řekla;Mám hlad jako VLK. A to mě taky rozesmálo. Chloe na mě a na Lily a poberty koukala nechápě a dožadoval se vysvětlení. Aha takže ona o tom neví."No jenom nam to příjde vtipný" řekla jsem a omluvně se usmála.
Na snídani nás Lily odtáhla co nejdál od Pobertů. Sedli jsme si a začali jíst. Zoey se k ná po chvíly přidala a rozdala nám rozvrhy, stím že po cestě potkala Megošku a ta jí o to požádala. Tak jsme se vrhli do zkoumání rozvrhů a zjistili jsme že je máme stejné až na dnešek(Pátek). Kdy já a Chloe máme před obědem Věstění a Lily a Zoey mají Runy. V klidu jsme dosnídali a šli na hodiny. Jako první jsme měli Přeměnování s Megoškou a Havraspárem. Donutila jsem Lily aby jsme si sedli do před poslední lavice. Před námi seděli Chloe se Zoey a za náma k našemu něstěstí Black s Potterem. Říkám k našemu neštěstí, protože Black je nafoukaný a arogantní což mi vadí a Potter to samí a ještě k tomu soucítím s Lily. Hodina začala a profesorka nás uvítala a obeznámila s pravidli, zdála se přísná a spravedlivá. Po 10minutách mě to přestalo bavit a tak jsem se začala houpat na židli a koukat z okna a přemýšlet o vsem ale ne o tom co nám profesorka říká. "Nino! Profesorka chce po tobě něco!"začala do mě strkat znenadání Lily a docílila toho že jsem se převážila a spadla ze židle. Následoval výbuch smíchu, nejvíc ale z lavice za námi kde seděli a HRÁLI piškvorky Black a Potter. Zamračila jsem a se vší důstojností vstala a pokusila si sednout, ale to by tam nesměl za mnou sedět Black a použít kozlo na to aby mi ta židle ujela. Po druhé jsem se zvedla a probodla ho pohledem zatímco mu Potter gratuloval. "Tak to by stačilo, mohla by jste nám prosím přeměnit toto prase"ukázala na prase před katedrou, o kterém ani nevím jak se tam dostalo."toto prase na žábu?" Zašklebila jsem se a místo toho abych šla před katedrtu a přeměnila tamto prase jsem se otočila a zamířila k Blackovi pronesla jsem formuli o které vím i bez Megošky výkladu(byla jsem jedna z nejchytřejších v Krasnohůlkách) a proměnila Blacka v Žábu. Další výbuch smíchu, dokonce i Megošce zacukali koutky úst"chtěla jsem abyste proměnila prase v žábu ne pana Blacka""No vždyť Black je prase, ale asi došklo k nedorozumění, když jsou tu dvě prasata"odpověděla jsem a proměnila zpátky Black ktery po celou dobu něco rohořčeně kvákal, mezitím co Potter a Lily se nezastavitelně smály."Děkuji, slečno Fosterová, 20 bodů pro Nebelvír". Po tomhle incidentu jsem cítila po zbytek hodinu na sobě Blackův pohled, ale to mě nijak nevyvedlo z míry, a naopak mi to dalo ještě lepší náladu.
Hodiny se táhli jako smrad.
Konečně nastalo Věštění po kterém měl následovat oběd. Abyste rozuměli na Věštení jsem se zapsala jenom proto abych mohla vyspávat, jinak mě tenhle předmět nezajímá. Rozloučila jsem se s Lily a Zoey a vydala jsem se s Chloe do nejvyššího patra na věštení, po tu dobu když jsme tam šli a klábosili o typických holčičích věcech, byla s ní opravdu sranda. Konečně jsme došli na hodinu, i když jako poslední ale to nám nějak nevadilo. Sedli jsme si úplně nejvýš za Poberty kde ale chyběl Rem, asi se zapsal na Runy. Hodina začala a profesorka Smirková(pozn.aut.osobností je stejná jako Trelawneyová) začala předpovídat polovině třídy smrt a druhé polovině utrpení, já a Chloe jsme patřili do první skupiny, strašně nás to rezesmálo. Vlastně se smálo skoro celá třída až na pár Mrzimorských, kteří to brali vážně. Po hodině se mi Chloe omluvila, že mám schůzku s jejím klukem z Havraspáru a jestli trefím do Velké síně sama, ujistila jsem ji že to zvládnu i když jsem si nebyla moc jistá.
Tak jo oficiálně jsem se ztratila. Pro mé ego to není zrovna nejlehčí přiznat ale je to tak. "Snad si se neztratila kočičko"slyším ledový hlas který už znám."Ne, neztratila Malfoy! A laskavě mi neříkej kočičko" otočila jsem se na něj,"Jéé už si se zbavil té růžové?Škoda a mně se zrovna ten odstín tak hezky povedl"řekla jsem rádoby smutně""Neprovokuj mě Fosterová!neskončí to dobře""Už se bojím"rěkla jsem.
Sirius
"Hele Dvanácteráku nevíš kde je Fosterová?""Ne, nevím ale viděl jsem Moellovou jak odchází s Tím Havraspárským střelcem, myslím že se jmenuje Timothy Piers""Podle mě se Fosterová ztratila""A ty ji chceš najít viď?"Jak to víš?"Brácho,znám tě už 6 let"ušklíbl se James"I když moc nechápu proč jí chceš najít když si z tebe tak vystřelila na Přeměnování""To víš Dvanácteráku to bude můj hrdinský pud "určitě"ušklíbl se."Pomůžeš mi ji najít? Alespoň nám bude dlužna"mrkl jsem"Tak jo"odvětil James a šli jsme ji hledat. Asi tak po 10minutách jsme dorazili do sklepení.
"Neslyšíš něco Tichošlápku?""Jo něco jo".
Nina
"Tak teď jsi mě nasrala kočičko!Impedimenta!""Protego"Expeliarmus"Protego"Mdloby na tebe!"tomu jsem se vyhnula.
Sirius
Vyšli jsme za roh a tam jsme viděli jak ten slizkej Malfoy útočí na Ninu. Nevím co mě tak naštvalo na tom že ho vidim jak na ni útočí a nadává jí, přece k ni nic necítim ne?!Teď na to ale nemysli zachraň ji! Říkal mi hlás v hlavě. S Jamesem jsme se na sebe koukli a Na teď jsme k nim vyrazili , ještě jsem slyšle jak jí nadává do krav a šmejdek. To už jsem k němu dorazil usmál se na něj a dal mu pěstí,mezitím co James se ptal Fosteroví jestli je v pořádku."Co děláš ty zasranej krvezdrádče?!""Co bych?Ty smrdijede !"a vrazil jsem mu,chytil fo za límec a praštil s ním o zeď."Ne Siriusi už ho nech!"Vykřikla Fosterová."Otočil jsem se na ni a mlčky přikývl, hodil jsem poslední znechuzený pohled na něj a pustil ho,on se sebral a utekl."Jsi v pořádku?"zeptal jsem se
Nina
"jo a děkuju za záchranu,dnes už po druhé"řekla jsem a usmála se při vzpmínce na ráno.On se usmál na zpět. "Hele a jak si se sem vlastně dostala a proč si s Malfoyem bojovala?zeptal se James"No,je to pro mě těžké přiznat to ale ztratila jsem se,protože Chloe musela za klukem a já to tu ještě moc neznám, no a pak jsem potkala Malfoye,který byl ještě naštvaný z toho jak jsem mu obarvila vlasy na růžovo ve vlaku. No a pak jsme už bojovali" "takže to si byla ty? To v tom vlaku?"zeptal se Sirius"Jo byla"usmála jsé se a dala si s klukama placáka. Jsou nakonec docela fajn.
Konečně jsme došli do velké síně ,kde se ke mně přihnali holky a začali se mě vyptávat kde sem byla a proč jsem přišla s Blackem a Potterem. Všechno jsem jim vysvětlila a hodila jsem po klukách pohled že si sednu k holkám. Chloe se mi asi 15x omluvila že za to může ona a já ji 15x řekla že za to nemůže a že je to v pořádku.
Po obědě jsme měli Obranu proti černé magii. Prý měl nastoupit nový profesor. Víte,moje nejoblíbenější hodina je OPČM a tak jsem byla dost zvědavá.Doufám že se vám tenhle díl líbil a budu ráda za každý komentář nebo votes.
A chtěla bych váš poprosit aby jste alespoň komentovali abych věděla, že má cenu psát. Jako já budu asi i tak psát, ale bylo by to pro mě lepší kdyby jste komentovali. Děkujuuuu
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]