Den se táhl jako smrad, no vážně! Nemohla jsem se dočkat až bude po vyučování. Jako poslední hodinu jsme měli Kouzelné formule. Zrovna jsem seděla vedle Lily která si psala zápisky a já jsem si kreslila,neumím vůbec kreslit ale kočku ještě zvládnu. No tak jsem si teda jen tak seděla když v tom ke mně přilétla vlaštovka. Rozhlédla jsem se po učebně a viděla jsem jak na mě Sirius a James významně mrkají. Rozbalila jsem vlaštovku a četla:
Nemáš náhodou vodnici?S+J
Ušklíbla jsem se a odepsala jsem:
Nahodou jo. Proč?N
Dopsala jsem a nenápadně jsem po nich hodila tu vlaštovku,rychle ji přečetli a něco naškrabali. Vlaštovka ke mně znovu letěla bylo tam napsáno:
Na tu párty Tichošlápej jednu má, ale jedna je málo. Přineseš ji prosím?J+S
Odepsala jsem:
Ok.N
A poslala jsem ji. Kluci ji přečetli a naznačili mi že děkují. Usmála jsem se a čím dál víc jsem přemýšlela jak se těším na tu párty."Slečno můžete mi říct formuli na obarvení oblečení?"zeptal se Kratinot s očekáváním že nevím protože jsem nedávala pozor."Colliocorpus"odvětila jsem."Správně, 5 bodů pro Nebelvír"řekl trochu zklamaně Kratinot a pokračoval ve vyučování.Crrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zvonek oznamoval konec hodiny."Jooooo"zajásala jsem směrem k Lily"Taky se tak těšíš na tu párty?""No abych řekla pravdu moc ne,nemusím moc alkohol"řekla Lily klidně"Ale půjdeš tam že?navíc to bude sranda a vůbec nemusíš pít"vyhrkla jsem nadšeně."Jo tak jo půjdu"připustila nakonec Lils"Si supeeer"objala jsém ji"Já vím". To už se k nám ale řítili Chloe a Zoe."Jdete na tu párty?!žejožejo?"vyhrkla rychle Chloe"Jo!"zapištěla jsem a vy?"Jo jdeme"řekla nadšeně Zoe. Šli jsme společně do společenky a povídali si o tom co si oblečeme."Cukrové Dropsy"řekla jsem a Buclatá paní nás pustila dovnitř."Tak mi jdeme!"zvolal Sirius a ozval se potlesk"Jsme zpátky asi tak za hoďku, a párty začne v osm"řekl James a všichni tři šli směrem k nám"Díky Nin že bereš tu vodnici"řekl mile Rem"Nemáte zač, počkat vlastně máte"mrkla jsem na něj a oni se začali smát"Jsem prostě nejlepší"pokračovala jsem"No tak to bych se hádal"ozval se Sirie když se odlepil od nějaké blondýny"oba dva jsme nejlepší"řekla jsem vševědoucně"Hej!" Ozval se pro změnu Jamie"Okokokok všech nás osm je nejlepších"uzavřela jsem toto téma a vydala jsem se s Lily do pokoje. Chloe šla za Willem a Zoe kam jinam než do knihovny. V době oběda jsme s Lily vyšli ven z pokoje už v normálním oblečení já jsem měla světle modré džíny a bílé tílko a Lily měla take. Světle modré džíny a k tomu zelené tílko. Na obědě jsme potkali Chloe v sukni do pasu a v tílku s hlubokým výstřihem a Zoe v černách džínevh a růžovém tílku. Sedli jsme si a já jsem si dala palačinky, vím divné jíst palačinky k obědu ale já je miluju. Přišel k nám po chvilce Peter"Ahoj Péťo tak co Theresa?"holky se na mě překvapeně podívali"Pozval jsem jí Nino!"usmál se Péťa" to je výborné"pochválila jsem ho upřimně. Rychle snědl svoji porci a zase utekl."Jaká Theresa?" Zeptala se Chloe"Manties ze šestáku""Neznám"řekli Chloe a Lil na stejno"Já jo je moc milá,ale trochu nešikovná"zasmála se Zoe"Hmm tak to se k sobě hodí s Péťou"zasmála jsem se taky. Po obědě jsme šli ven k jezeru.
"Tak s kým jdete na ples?"zeptala se Lily najednou"Will, je tak úžasný a to tělo!"vzdychala Chloe"Remus"řekla zasněně Zoe"A ty Nino?"zeptala se Zoe"Nevím" řekla jsem. Sice mě furt nějací kluci zvali ale všechny jsem odmítla čekala jsem na jednoho. Hadáte správně na Siriuse,necím kde se to ve mně vzalo. Asi jsem mu také podlehla,ale ne jako ty jeho fanynky, které milovali poze jeho vzhled,já jsem ho narozdíl od nich poznala i psychycky jeho špatné ale i dobré stránky. Holky si asi všimli mého smutného pohledu"Neboj nakonec určitě půjdeš s rím s kým chceš"mrkla an mě Lily. A sakra! Ona to asi věděla, musím se jí na to někde v soukromí zeptat. Okolo sedmé jsme šli zpět do pokojů. Na kluky jsme nanarazily. Asi už jsou v pokojích a připravují se."Kde mám ty kalhoty?" Lítala jsem po pokoji a snažila jsem se najít mé černé roztrhané dzíny s vysokým pasem."DoprdeleDoprdeleDoprdele"křičela jsem"Viděla jsem je v koupelně" křikla Lily ze své postele."Aha!"vykřikla jsem když sem je našla v kouplně"Díky Lils".
Konečne jsme byli všechny oblečené. Zoe měla na sobě sukni s vysokým pasem a bílým tílkem. Jednoduché jako vždy. Chloe měla na sobě Kraťasy a to tílko s hlubokým výstřihem. Sexy jako vždy. Lily měla na sobě světlé džíny a zelený crop top se zlatými detaily. Kouzelné jako vždy. No a já jsem měla na sobě již zmiňované čerńé džíny s yvsokým pasem a dírama na kolenou,černý crop top a červeno-černou košili okolo pasu. Podle mě jsem vypadala dobrě. Nebudu se ru předi vychvalovat,bylo by to neslušné. Já jsem měla vlasy rozpuštěné. Lily měla cop. Chloe drdol a Zoe měla také rozpuštěné vlasy. Sešli jsme dolů do společenky okolo osmé. Já jsem samozřejmě vzala vodnici s sebou. Párty už byla celkem zozjetá vzhledem k tomu že Sirius a James se promenádovali po společence v nasrávačkách a ZASE bez trička.
Chloe se rozběhla za Willem a Zoe za Remem, kterému to také slušelo. "Jdu pro whisky okey?"zeptala se Lily a já přikývla. Šla jsem položit vodnici vedle Siriovi a to ke gaučům a začala ji připravovat. To už se ke mně nahrnulo asi 10 lidí a čekali až ji dodělám. Po několika minutách přišel Sirie a začal svoji také připravovat"Vypadáš sexy"mrkl na mě"Ty taky,ale já víc"mrkla jsem nazpět. Měl zase ten sexy drdol,byl bez trika takže všechny dívky obdivovali jeho namakaný hrudník a světle nasrávačky."Nemyslím si"ušklíbl se a sedl si s vodnicí v puse a začal kouřit. Lily konečně přišla s dvěma lahvema ohnivé whiskey."Chceš?"zeptala jsem se jí a nabízela jsem ji vodnici."Ne díky"usmála se a napila se."Pááááni Evansová sekne ti to"vychrlil ze sebe James"Panebože"vydechla otrávně Lily"Pořád nemůžu uvěřit že jsem se nechala přemluvit jít s ním na ples"pošeptala mi a já se uchechtla.
O 4 láhve whisky,150 holek políbených od Siria a několik cigaret a vodnic později.
Právě jsem se s nějakým klukem líbala. Měl svoje ruce pod mím crop topem. Vstala jsem a mrkla jsem na něj a odešla jsem od něj. Nemám páru kdo to byl. Vlastně těď nemám páru o ničem. Míjela jsem Siria který se líbal asi s nějakou páťačkou a ruce měl v jejím triku. Will se někam vytratil s Chloe. To samé Zoe a Remus, kdo by to do nich řekl že? Došla jsem k baru a vzala jsem si další lahev ohnivé whisky."pojďme si zahrát flašku!"vykřikl James, přešla jsem k němu a sedla si do kruhu ve kterém jsem viděla Lily,Jamese,Siria a další neznámé lidi. James vzal flašku a zatočil padla na Lils. I když byla opilá vykřikla"To snad né". James se zubil a začal ji líbat. Odvrátila jsem zrak. Nemusím viďet vše. Po asi 10 kolech jsem políbila asi 5 kluků. Žádný z nich nelíbal moc dobře. Pak točil Sirie byl tak zatraceně sexy! Flaška se točila a zastavila se na mně.Sirie se ušklíbl a přešel vrávoravě ke mně, byl už také opilí. Ušklíbl se a "Těšíš se?""To ty bys měl"ušklíbla jsem se pro změnu dál"Víš co by za to holky dali""No každou už si tady asi tak 100xpolíbil takže...". Popadl mě a začal mě líbat, a já jsem spolupracovala. Zajel mi rukou pod triko a hledal moji podprsenku. Já jsem mu na oplátku hladika svaly. Chytl mě za zadek a zvedl mě já mu nohy obmotala okolo pasu. Odtrhli jsme se nadechli se. Najednou jsme se ocitli v Pobertovské ložnici. Znovu jsme se začali líbat a on mi sundaval moje triko a podprsenku, já jemu kalhoty. Dovedl mě k jeho posteli chvíly jsme se před ní jenom líbali. Pak jsem ho odstrčila a vyzývavě na něj mrkla a svalila ho do postele. On se ke mně natáhl a svalil mě na něj. Svlékli jsme se kompletně a začala ta pravá sranda.Ještě že jsem zkušená.
Tak doufám že se vám tahle kapitolka líbila a zítra vyjde určitě jedna, možná i dvě kapitoly.
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]