Až na Jamese ten trucoval. Miluju Jamesovo tátu.
Dny do konce prázdnin uběhl bleskově a já znovu sedím ve vlaku směr Bradavice. Sedíme v kupé, kde obvykle sedí Poberti což je úplně na konci vlaku. Po náročném pátrání jsme Našli Petera a Chloe, kteří byli na Vánoce někde v Evropě. Sedím vedle Siriuse a Lily, která sedí vedle Jamese a teď se podržte oni si povídají, normálně! Naproti nám sedí Remus,Zoey,Chloe a Peter. Všichni si povídáme a směje se a já přemýšlím nad tím, jak bych chtěla aby to takhle zůstalo navždy. Museli by jste bydlev jeskyni aby jste si nevšimli těch článků v novinách. Přibývající vraždení mudlů a mudlorozených, jejich mizení a článků o tom jak jak Voldemort má stále více spojenců, Smrtijedi se jim říká. No ano, říkám mu Voldemort, to že mu lidi budou ze strachu říkat 'Ty-víš- kdo' mu ještě posílí na domněnce že se ho všichni bojí a nikdo s ním nechce bojovat. Dříve nebo později začne válka a ti kdo si to nechtějí přiznat jsou blázni. Každý má strach, já také. Bojím se toho až všichni vyjdeme z Bradavic, které jsou teď nejbezpečnější místo až vyjdeme budeme v ohromném nebezpečí. Lily jako mudlorozená, James jako krvezrádce a to samé i Sirius po kterém ke všemu půjde i jeho rodina. Remus jako kříženec já jako krvezrádce. Každý má něco. A vůbec tomu nepomáhá to, že všichni chceme být Bystrozoři. "Nin?" Šťouhne do mě Sirius na kterém jsem si ustlala. Ležím mu totoiž na rameni."Jo?" Odpovím"Nad čím přemýšlíš" zeptá se mě s úsměvem. Chvíly přemýšlím než mu odpovím"Nad Voldemortem". Siriovi najednou rysy ztvrdnou "Moje rodina se k němu oficiálně přidala až na Andy" pobzdychne si."A co Regulus?" Opáčím"Reg? To nevím....Doufám, že ne..."povzdychne se "Ale teď se o tom nebudeme bavit na to máme ještě nějaký čas. Co kdyby jsi nám pomohla naplánovat prank na Srabuse?"zeptá se a rozzáří se když přikývnu."Ale buďte opatrní"ozve se Lil. Nechápu, že se o néj pořád trochu stará."Po tom co ti řekl si zaslouží něco horšího než tohle"pronese James a Sirius pokýve hlavou."Já vím,ale stejně..." Nedokončí Lily větu Lily a my se pustíme do plánování.
"Viděli jste jak se tváří?!"rozesmál se na novo James a já,Sirius,Rem a Peter s ním. Holky s námi nešli vyprankovat Snapea. Popíšu vám náš plán. Snapea a ostatní,kteří s ním seděli v kupé jsme vylákali kluci ven rvačkou. Stačilo málo jenom jsme nakoukli do jejich kupé a oni nás začali urážet a začali se prát s klukama a já jsem se mezitím vplížila do jejich kupé našla jsem Snapeovo kufr a strčila jsem mu tam asi dvacet Bomb hnojůvek, které jsem očarovala tak aby vybouchli hned jak Snape příjde zpět do toho kupé. Rvačku jsme ukončili a hned jak Snape vstoupil do kupé vybouchlo to. Ten smrad zůstal jenom v jejich kupé takže ten smrad ze sebe nevymyjou tak dva dny. Hned se cítím lépe!
Jsme zpět ve škole teprve druhý den a už jdu do ředitelny. Proč? To nevím. Když jsem po obědě šla sama do společenky tak mě zastavila Minnie s tím, že mě chce ředitel, a tak jsem to obrátila a jdu do ředitelny. Zajímalo by mě co jsem provedla. Stojím před chrličem a přemýšlím nad heslem."Čokoládové žabky?"zkusím. Nic. "Sirupové košíčky?". Nic. "Dýňová paštika?" . Nic. "Bertíkovy fazolky všech chutí?". Ano. Sláva! Chrlič se otočil a přede mnou se zjevilo zlaté schodiště. Když jsem po něm začala stoupat napadlo mě to nejhorší. Někomu koho mám ráda ublížili? Ale ne,všechny které mám ráda jsou tady, v bezpečí Bradavic. A ještě před deseti minuta jsem se všemu mluvila. Zaklepala jsem na dveře do Brumbálovi pracovny."Dále slečno Fosterová" ozvalo se a já jsem vstouoila do nádherné kruhové místnosti se všelijakými udělátky. Vždy jsem milovala Brumbálovu pracovnu. "Dobré odpoledne slečno Fosterová, určitě se ptáte proč tady jste" řekne Brumbál a pokyne mi abych si sedla. "No ano,ale ať se stalo cokoliv já to nebyla!"začala jsem ale přerušli mě Brumbálův smích"Ale jistě. Nejste tady kvůli něčemu co jste provedla nebo neprovedla"mrkl na mě a pokračoval"Chci vám něco nabídnou. Něco, co je velice důležité. Vybral jsem dohromady šest žáků z Nebelvíru komu chci toto nabídnout. Určitě víte o tom,že Voldemort sílí" bum! A je to tu. Je pravda,že jsem tohle nečekala "Ano to vím" potvrdila jsem a Brumbál pokračoval"Chtěl bych vám nabídnou místo ve Fénixově řádu. Určitě jste o něm ještě neslyšela. Je to skupina lidí vybraná mnou a ta skuoina bojuje proti Voldemortovi. Je to tajný spolek takže bych ocenil aby jste se o tom nezmiňovala. Do Fénixova řádu se můžete přidat po tom, co odmaturujete tady v Bradavicích. Samozřejmě můžete tuto nabídku odmítnout-""Příjmám"vyhrkla jsem. Opravdu jsem ráda,že mi tuto nabídku dal a jsem ještě radši , že budu moct bojovat proti Voldemortovi."Tak dobře. Můžete jít děkuji a hezký zbytek dne" odpověděl lehce zaskočený Brumbál a já radostí vyskákala z ředitelny a začala jsem běžet ven k Černému jezeru, kde je velký strom kde je vždy někdo z Pobertů. I když je zima našla jsem tam Siriuse. Dětinsky jsem se k němu ze zádu připlížila"Hádej,kdo jsem" zalryla jsem mu oči a řekla hlubokým hlasem"Ehm-Srabus?!"odpověděl a bleskově se na mě otočil a políbil. "Takže takhle by si líbal Snapea?"udělala jsem si z něj srandu potom co jsme se dolíbali."Věděl jsem,že jsi to ty a vůbec co jsi tak nadšená?"ušklíbl se a já jsem přemýšlela jesti mu to mám říct. Brumbál apeloval na mě abych to nikomu neříkala, ale když jenom zmíním,že mám práci..."Dostala jsem nabídku napráci " napnula jsem se důležitě , ale Sirius mi můj pocit důležitosti tak trochu zkazil"To já taky"řekl hrdě."Ale já mám určitě lepší" ušklíbla jsem se"Pocybuju byla nabídnuta jenom šesti lidem"opáčil Sirius a mně to došlo."Fénixův řád?"zeptala jsem se ho a se zeptal"Ty taky?""Jooooo, a přijmul si to?"vyzvídám."Hned,ale pak když jsem šel sem tak jsem přemýšlel o tom,že budu bojovat proti vlastní rodině což mi nevadí spíš mi vadí to,že možná budu bojovat proti Regovi. I přesto,že už spolu nevycházíme pořád ho mám někde hluboko rád" řekne a mě je ho líto."Udělal si dobře. A pokud ten Regulus,kterýho si pamatuješ a máš ho rád se nezměnil, tak se nepřidá k Smrtijedům"uklidňila jsem ho a on pokýval hlavou."A co ty? Přijala si to?" Zeptal se mě a přitom si dělal drdol."Jo"usmála jsem se"Mám dobrý pocit z toho,že budu dělat dobrou věc"usmála jsem se a on přikývl, ale stále jsem na něm viděla,že se bojí o Reguluse."No a co jsi si myslel že mi nabídli za práci?"zeptala jsem se ho. A on se ušklíbl a zavtipkoval"Prostituci?" A rozesmál se a já s ním a dala jsem mu ránu do ramene"To by bylo spíš pro tebe. Ty si tady byl za toho,kdo si bral holky do kumbálu na košťata"vrátila jsem mu to a on se ušklíbl"Hahaha"."Musím na hodinu"oznámil mi smutně a já jsem přikývla"Já už nic nemám"vyplázla jsem na něj jazyk."No i když možná....možná bych na ní nemusel"začal Sirius,ale já jsem ho zastavila."Ne ať tě to ani nenapadne. Padej na hodinu ať něco umíš" ušklíbla jsem se políbila jsem ho a odešla jsem do hradu.
Sakra! Do společenky nemůžu jít normální cestou,ale oklikou, která vede přes sklepení. Protiva totiž nechal v té normální cestě vybouchnou Bomby hnojůvky,které má podle mě od Jamese a Siriuse. Tahle cesta přes sklepení má dvě nevýhody. Za prvé je mnohem delší a za druhé musíte jít okolo Zmijozelske společenky a vlastně jdete po Zmijozelském teritoriu. Dnes nemám náladu na nikoho z nich, a tak jdu celou dobu rychlejším tempem. Už jsem skoro na konci,když v tom za rohem uslyším dva hlasy.
"Pálí to ještě Regu?"uslyším pro mě neznámý hlas."Trochu"slyším Regulusovo hlas."Zachvíly to přestane"promluví neznámy hlas a poté slyším vzadulující se kroky. Seberu veškerou odvahu kouknu za roh, kde vidím něco co bych raději neviděla. Stojí tam Regulus rukáv na levé paži má vyhrnutý a na předloktí má Znamení zla. To ne. Během chvilky zvedne hlavu a spatří mě. Chvíly si koukáme do očí, a pak bleskurychle stáhne rukáv a odejde. Sakra! Mám to říct Siriovi nebo ne? To je otázka,kterou si kladu zbytek cesty do společenky.....Další kapitolka na světě! Doufám,že se vám líbí a hlasujte a komentujte. Jo a poprosila bych vás,kteří nevíte tak píšu ještě jednu povídku jmenuje se Hard Love(Marauders). A me to další Sirius ablack Love story. Zatím jí zas tolik lidí nečte a tak bych vás chtěla poprosit abyjste se na ní podívali. Děkuju a Paaaaaaaaa
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]