Na obrázku je Sirius
Skončili jsme v trávě, kde sem na něm ležela a líbali jsme se.
Musím uznat že líbá fakticky skvěle."Co tohle znamená Siriusi?Chodíme spolu nebo ne?"vypálila jsem na něj, když jsme se uklidnili."Jo,teda jestli chceš,ale ty chceš ne?"odvětil Sirius"Sebevědomí ti rozhodně nechybí"zasmála jsem se"To znamená ano?""Jo, ale ne že mě odkopneš po dvou dnech, když už se rozejdeme, tak se já rozejdu s tebou"ušklíbla jsem se a sledovala jeho reakci."Neboj"usmál se.
Do hradu jsme šli v zajímavé sestavě, totiž Sirius mě nesl na zádech. Donutila jsem ho k tomu totiž. "Och Milánkové, tak roztomilí"rozplývala se Buclatá dáma když jsme k ní došli."Slané kuličky"pronesla jsem heslo a spolu se Siriusem jsme vešli do společenky."Tak a do několika hodin bude celá škole vědět o našem vztahu"ušklíbla jsem se na Siria"No mně to nevadí"mrkla na mě. Ve společence jsme potkali Poberty a holky, kde jsme jim řekli o našem vztahu. Byli nadšení."Doufám že si Tichošlapa udržíš"zasmál se James"Neboj, když mě podvede zabiju ho"usmála jsem se sladce a mrkla na Siriuse. Večer proběhl v klidu, teda na naše poměry, Lily pouze 5x ječela na Jamese což je rekord."Ja už asi půjdu spát" rekla Zoe a já Lily a Chloe jsme se k ní přidali. Kluci ještě zůstali ve společence."Pořád nechápu jak jsem se mohla nechat přemluvit k tomu abych šla s tim střapatym pakem na ples"stěžovala si Lily"no ale má hezký tělo"snažila se jí povzbudit Chloe. Všichni jsme vyprskli smíchy."Hahahaha"řekla ironicky Lily. Popřáli jsme si dobrou noc a já přemýšlela jak skvělý život právě teď mám. Hlavou mi ale proběhla myšlenka že nic netrvá věčně, ale tu myšlenku jsem rychle zahnala.
Ráno byla sobota,což znamenalo jediné. Ples. Ples začínal v 19:30 a teď bylo šest. Zatím holky spali a já je tak nechala. Šla jsem do koupelny a udělala jsem si drdol a provedla hygienu. Když jsme vyšla Lily už byla vzhůru."Dobré ráno Nino"popřála mi Lily oblečená legínách a zeleném svetru."Dobré,kam se chystáš?" Zeptala jsem se a prItom jsem se oblékala do světle modrých džínu a bílého svetru."Ven, chci se projít a psychicky se připravit na ples s tim pakem"zasmála se Lily"Ale prosím tě vždyť už si s ním skončila i v posteli"poškládlila jsem ji. To jsem ale neměla říkat protože na mě přistál polštǎř"Sklapni"rozesmála se Lily a já s ní."Bude ti vadit když se přidám?"zeptala jsem se jí po tom co jsme se dosmáli." Ne pojď taky"odpovědela Lily. Vyšli jsme do společenky kde sedělo pár prvňáků a vzrušeně si něco šeptali. Prošli jsme hradem kde jsme zahlédli líbajcí se mrzimorský pár, neodpustila jsé si připomínky typu "Fuj" a konečně jsme vyšli ven. Byl hezký říjnový den, bylo teplo a svítilo sluníčko. S Lily jśme si sedli pod velký strom, kde většinou sedávají kluci a začali jsme si povídat o všem možném. Řekla mi něco o své rodině a její sestře Petunii která ji nemávidí a o mudlovských vynálezech."Počkat. Takže mudlové vymysleli věcičku,kterou můžeš někomu zavolat?slyšet jeho hlas odkudkoliv? A říkáte tomu Letefon?"zeptala jsem se ohromeně , totiž mudlovské vynálezy mě strašně zajímají a příjdou mi skvělé"Ano. A je to Telefon"rozesmála se Lily a já s ní. Poté jsme se přesunuli ke smutnějšímu tématu. Moje rodina. Chvilku jsem se zdráhala ale pak jsem ji vše rěkla. To jsme si poplakali a Lily mě strašně objímala a řikála zE jí je to líto. Než jsme se nadáli bylo půl deváté a snídaně už musela být v plném proudu. Zvedli jsme se a došli js e společně na snídani, kde už byli holky, ale Poberi ne, prý asi ještě vyspávají. Jak typické. Celá snídaně proběhla na téma ples. Všechny starší hokky ve velké síňi diskutovali se svými kamarádkami co si vezmou na sebe, jaký budou mít učeš,ličení a boty. My jsem nebyli výjimkou. Chloe strašně panikařila protože nevěděla jestli si má vzít rudou rtěnku nebo neutrální rťenku."Tak jo tak jo, holky kdo je pro neutrální rťenku?"zeptala se asi po třetí Chloe, ruku zvedla pouze Zoe."Ok, a kdo pro rudou?"zeptala se zbytečně. Ruku jsem zvedla já a Lily."Ok. Beru si rudou, ale jestli se Willovi nebudu líbit máte moji sebevraźdu na svědomí vy"řekla vážně a my jsme vypraskli smíchy. Ze snídaně šla Lily a Zoe do knihovny a já a Chloe jsme šli na trénink famfrpálu. Samozřejmě jśe se převlélkli já si vzala černě legíny a červený dres a Chloe to samý. Pak jśem si udělala culík a Chloe také. Pak jśme vyšli ven a Vsadili jsme se kdo rychleji doběhne k hřišti."Tři""Dva""jedna""TEĎ"zařvali jsme a půlka Bradavic která se nacházela venku se na nás otočili. Já jsem si jich ale vůbec nevšímala, soustrědila jsém se na můj běh, skoro let. Totiž já strasně ráda běhám a jsem fakt rychlá, bohužel to samé platí i pro Chloe. 50 metrů. 30 metrů. 10. Metrů. S Chloe jsme běželi stejně rychle a to se muselo změnit. Nasadila jsem turbo speed(:D)a....,,a.....a....a..... VYHRÁLA JSEM."JÓÓÓÓ SUCK IT CHLOE!JSEM LEPŠÍ,NEJLEPŠÍ,ŘIKEJ MI KRÁLOVNO" řvala jsem na Chloe a spustila jsem vítězný taneček. Všichni se smáli i Chloe. Když v tom mě něčí ssvalnaté paže zvedli do vzduchu. Podívala jsem se na majiteli i když jsem věděla kdo to je. Sirius. Zvedl mě a políbil mě."Viděl si to?"spustila jsem po líbačce. Zasmál se."Ne" ušklíbl se."Cože?!" Nafoukla jsém se."Kecam, viděl jsi skvěla ale já jsem lepší". "Hahaha, a nejsi, někdy si dáme závod""Beru" odpověděl a postavil mě na zem. Prohlédla jsem si ho měl zase ten drdol který mu tak slušel, tepláky a červený dres s číslem 2. Já jsem měla 7 James 1 a Chloe 6. To už se na hřišti sešel celý tým. A tribunách bylo pár lidí, včetně Willa od kterého se před chvílí odtrhla Chloe. Will byl havraspárský hnědovlásek s hnědýma očim a vysprtovanou postavou a byl to střelec v Havraspárském družstvu. "Takže lidi rozdělíme se a zahrajeme si zápas" spustil James"Takže Sirius,Nina a Chloe budou první tým a Edith,Mason a Zack budou druhý tým, já budu rozhodčí"dořekl James a trénink začal.
Po dvou hodinách jsme ipukončili trénink se skóre 290:270 což znamená že jsme vyhráli."Ha!jsme lepší!idioti!"začal vyvádeT Sirius a já a Chloe s ním. Okolo půl jedný jsme se vydali do hradu kde jsme se vysprchovali a převllékli a okolo jedné jsme se sešli se z zbytkem na obědě. My holky jsme si sedli k Pobertům, i přes Lilyino remcání. Já a Sirius jsme se furt líbali a polovina holek mě zabíjelo pohledem. Toe a Remus se ale také furt líbali. "Hele Petře co ta Theresa? Zeptal ses jí?"zeptala jsem se ho když jsem si vzpoměněla na to že ji chtěl pozvat."Jo, a neuvěříš co řekla!Řekl že jo!"vypískl nadšeně Peter."To ke skvělé". Cjtěla jsem ještě něco dodat ale v tom přišla Minnie."Je mi jasné že jste ro byli vy takźe zítra v osm hodin před mým kabinetem dostanete trest pane Pottere a Blacku" prohlásila tvrdě ale koutky úst jí škubali."Co?! Co jste zase provedli?!" Začala vyvádět Lily."No-um-"zrozpačitěl James."Ráno jsme Obarvili to koště které se nazývá Paní Norrisová na růžovo a zamkli ji v jedné tajné chodbě. Filch ji od osmi naháněl a hledal a přitom brečel"odpověděl Sirius hrdě a plácl si s Jamesem. Začala jsem se smát."Škoda že jsem to neviděla" řekla jsem a Lily mě zpražila pohledem."Aha!Tak proto jste nebyli na snídani" vykřikla Chloe."Jo, ale stálo to za to"řekl znovu hrdě Sirius. Po obědě asi ve dvě hodiny jsme šli nahoru do pokoje se připravovat na ples. Ano potřebujeme se připravovat pět hodin předem.
Takže, doufám že se vám tahle kapitolka líbila a omlouvám se že jsé nepřidala celý týden. Mám toho spouuuuuustu. Musím vám bohužel oznámit že díly budou vyházet asi jenom o víkendu,vážně nic nestíhám kvůli škole. Občas asi vyjde něco i v pracovní den,ale nevim,nevim. Dnes MOŽNÁ opravdu možná vyjde další díl pokud to stihnu, ale NIC neslibuji.
Paaaaaa
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]