Stojí tam Regulus rukáv na levé paži má vyhrnutý a na předloktí má Znamení zla. To ne. Během chvilky zvedne hlavu a spatří mě. Chvíly si koukáme do očí, a pak bleskurychle stáhne rukáv a odejde. Sakra! Mám to říct Siriovi nebo ne? To je otázka,kterou si kladu zbytek cesty do společenky.....
Ve společence skoro nikdo není, a tak jdu nahoru do mého pokoje, kde přemýšlím jestli to mám Siriusovi říct nebo ne.
Ano. Ne. Ano. Ne. Ano. Ne.
"Sakra!" Hodím sebou na postel a začnu si stěžovat do polštáře.
"Jinak v dobrý?" ozve se hlas. Otočím se a spatřím Zoey."Ha. Jo proč by nemělo?" zasměju se nervózně a pořádně si sednu na postel."No.... Mumlala jsi si něco do polštáře"usměje se Zoey a já si pobzdychnu. Mám jí to říct? Je to jedna z mých nejlepších kamarádek, ale tahle věc je čistě mezi Siriusem a Regulusem. A mnou, ale jenom kvůli tomu že jsem to slyšela! Nemůžu za to....Ne?
"Řekněme,že někdo koho máš rád má někoho koho má svým způsobem rád někde hluboko. No a ten někdo budeme mu říkat ....Uhm....Jericho?" Zoey se zahihňala. Vím, nikdy jsem nebyla dobrá s jmény"Takže ten koho máš rád má rád Jericha a ten udělal něco čím by ho zklamal. Ale ten někdo koho mám ráda o tom neví, ale já o tom vím. Mám mu to říct, že to Jericho udělal nebo ne?" Dopovím.
Zoey si sedne vedle mě"Přeskočím fakt, že Jericho je příšerný jménu a budu se soustředit na tvoji otázku"zasměje se a pokračuje"Já být tebou bych mu to řekla, protože by to tak nebo tak zjistil,když má....Jericha někde hluboko rád". "Asi jo...."nechám doznít větu. "Teď mě omluv jdu do sprchy"zvednu se a vezmu si věci a otevřu dveře do koupelny.
Ve sprše se nejlíp přemýšlí. A zpívá. Ale hlavně to první. Vodu be sprše jsem očarovala, tak aby měla vůni sorbetu. To, co řekla Zoey je asi pravda. Tím myslím, předi jenom Regulus je Siriovo bratr takže by to asi vážně zjistil dřív nebo později. Rozhodnuto. Řeknu mu to během zítřka. Myslím. Doufám.
Obleču se do famfrpálové mikiny a modrých džínu a Vylezu ze sprchy a se Zoey se vydám na večeři. Vážně jsem v té sprše byla tak dlouho?
Na večeři už jsou všichni i Sirius. Dáme si pusu a začneme si povídat. I když se mu nedokážu podívat do očí. Všimnu si ale jak po sobě James a Lil hází pohledy. Musím je vyzpovídat. Ale později.
"Kurva"
Takhle se začíná den. Na mokrá na zemi a přitom nadávat. Lil mě vzbudila zase vodou a já jsem se lekla a spadla na zem. Fakt skvělý.
"Lily!"zakřičím a ani se neobtěžuju otevřít oči a vzbudím tím i Chloe. "Ano?"ozve se sladce nade mnou."Jedno slovo. Proč?" Otevřu konečně oči a zvednu se a mávnutím hůlky se usuším."Jedno slovo. Škola"odpoví. Povzdechnu si a zaberu si koupelnu,kde se převléknu do černé sukně, bílé košile a šedého svetru. Zavážu si kravatu a vezmu si černé boty na podpatku. Provedu hygienu a bílé vlasy si dám do rozcuchaného copu a vyjdu z koupelny do které vběhne Chloe. Já a Lily jsme už hotové, a tak jdeme na snídani.
"Čau"pozdravím energeticky Poberty a s Lily si k nim sedneme. "Ahoj" odpoví sborově a Lily je taky pozdraví. "Nin?" ozve se vedle mě Sirius. Kouknu na něj. Má na sobě bílou košily a černé džíny. Kravata je neznámo kde. Pořádně se otočím a jakmile to udělám začne mě líbat. Woah. Samozřejmě ty polibky opětuju. "Jděte do pokoje!"zařve na nás James a my se konečně odtrhneme."Nezáviď Dvanácteráku" ušklíbne se Sirius a James se začne bránit. Usměju se a děkuju Merlinovi za to že je mám. Někde v zádu mysli , ale pořád myslím na incident s Regulusem.
"Tak! Konec hodiny Postaršovací lektvar doděláme zítra, můžete jít"prohlásí Křikla a sám odejde pryč z učebny Lektvarů. Začnu si balit,ale v tom se objeví moje schopnost zakopnou o cokoliv a já zakopnu o vlastní nohu a všechen obsah se mi vysype. Super."Jdi doženu tě"řeknu Lily a ta přikývne. Všichni už jsou pryč.
Alespoň jsem si to myslela. Když se začnu zvedat do třídy vběhne Sirius a táhne za sebou Reguluse. Jelikož jsem úplně v zádu za lavicí nemohou mě vidět. Sirius dotáhne Reguluse před tabuli a spustí.
"Neříkej mi, že je to pravda" řekne Sirius a bolest je mu vidět v očích. "Co nemá být pravda?"vyprskne Regulus an zpět a instinktivně si šáhne na levou paži."Vˇsiml jsem si jak si na tu ruku pořád šaháš! Tak ze mě nedělej debila!"Zvýší hlas Sirius a popadne Reguluse za levou ruku a rychle mu vytáhne rukáv. Spatří Znamení zla."Regu"zašeptá a neodtrhává pohled od Reguluse."Proč si to kurva udělal?"zvedne Sirius oči od Znamení zla a koukne se so očí svého bratra. "Musel jsem! To, že ty jsi zklamal neznamená že zklamu i já!"vykřikne a vytrhne se Siriovi."To neznamená,že jsi se musel stát jedním z nich!" Zakřičí na zpět Sirius. Asi nych měla vypadnou,ale jak?"Znamená! Navíc co když se s názory Temného pána ztotožňuju?! Nevíš čím mi matka a otec vyhrožovali! Musel jsem aby mi neublížili!"křičí zase Regulus. Sirius si stoupne těsně před svého bratra,který je menší než on a potichu promluví"Nebudu tě litovat. Ty to víš tak se o to nesnaž . Ty nevíš čím jsem si já prošel. To mě týrali ne tebe. A stejně jsem se nestal Smrtijedem!" Dopoví a Regulus se mu poue kouká do očí. Po chvíly ticha konečně promluví"Narozdíl od tebe jsem k nečemu. Narozdíl od tebe jsem nezklamal. narozdíl od tebe nemám za kamarády špínu!" promluví Regulus a Sirius při tom posledním vytáhne hůlku a otevře pusu. Nino! Mysli rychle! Udělej něco!.
Ne tohle zrovna asi ne. Víte jak jsem to vyřešila? Takhle
"Stop!"vykřikla jsem a vylezla jsem ze svého úkrytu. Oba dva se na mě překvapeně otočili.
"Nino?"
"Ty?"
"Vysypali se mi věci z tašky a než jsem je uklidila objevily jste se tu, ale to je jedno... Nechte toho"vysvětlím a chytnu Siriuse za ruku."No ano! Ať se zachrání tvoje krvezrádská holka" zakřičí za Siriusem Regulus. Sirius se mi pokusí vytrhnout."Neřeš to"uklidním ho a zavřu za námy dveře učebny Lektvarů."Tak už to víš....." vydechnu, když se zastavíme uprostřed chodby.
"Počkat. Ty jsi to věděla?"zeptá se dost zmateně Sirius. "Včera jsem ho viděla a dneska jsem ti to chtěla říct, ale ty jsi to zjistil dřív"odpověděla jsem mu upřímně."A teď už netrucuk a pojď. Za prvý už tak jdeme pozdě a za druhý můžeš si vylepšit náladu tím, že můžes s Jamesem naplánovat další prank. Trěba na Reguluse"mrknu a začnu utíkat směr učebna Kouzelných formulí. Za sebou slyším Siriusovo smích a usměju se. "Miluju tě Nino!"zakřičí a já se zastavím"Já sebe taky"odpovím vážně a on se zatváří znova zmateně."Dělám si srandu taky tě miluju, ale teď už vážně pojď"zase se zasměju a on se mnou a společně se rozběhneme.Tadááááá kapitolka je tu! Lidi! Vůbec nic nestíhám. Takže teď budou kapitoly vycházet zase nějakou dobu jenom o víkendech. Moc se omlouvám. Doufám, že to pochopíte.
Pááááááááá
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]