Rostlinné monstrum a Prank

1.3K 96 3
                                    

Aesthetic Siriuse Blacka a Jamese Pottera.

"Miluju tě Nino!"zakřičí a já se zastavím"Já sebe taky"odpovím vážně a on se zatváří znova zmateně."Dělám si srandu taky tě miluju, ale teď už vážně pojď"zase se zasměju a on se mnou a společně se rozběhneme.

"Zase pozdě pane Blacku takže dnes v sedm před mojím kabinetem.A slečno Fosterová vám to dnes odpustím,protože chodíte málo kdy pozdě" prohlásí hned Kratiknot.

Poslední volné místo je vedle Lily a Jamese, a tak se se Siriusem rozdělím.

Sednu vedle Lily, která po mně hodí nesouhlasný pohked a já se na ní omluvně zašklebím.

Hodina utekla docela rychle ,ale když skončila a já a Lily jsme vyšli ze třídy tak mě někdo zatáhl za ruku se slovy

"Hned ti jí vrátíme Evansová!" zařvou Sirius a James na stejno.

Dotáhnou mě za roh."Co to děláte?"

"Nino potřebuju pomoc" ozve se James.

"Kdy ji nepotřebuješ?" zamrmlám nacož se Sirius rozesměje a James zamračí.

"Promiň Jamie a pokračuj" usměju se.

"Chci Evansovou pozvat na rande"

"Znovu kdy ji nechceš pozvat na ra-"

"Opovaž se doříct tu větu" přeruší mě James a já a Sirius se rozesmějeme."Ale vážně potřebuju pomoc" řekne s prosbou v očích.

"Až bude po večeři tak jí ve společence se jí zeptej na Prasinky. Nekupuj jí tam Lilie, všichni kluci se kterýma byla Lily na rande -""Ona byla i s jinýma?!" přesušil mě James zděšeně"Jo a nepřerušuj. Takže žádný Lilie jinak jakýkoliv kytky. A začni jí říkat Lily a vem si na sebe něco modrého. Ta barva ti sluší podle Lily""Ona říkala co mi sluší?!"ozval se znovu James tentokrát potěšeně"Co jsem říkala o tom přerušování? A jo říkala to. A až se budeš sprchovat použij ten šampón,který voní jako listy nebo les. A jo o tom se taky zmiňovala." Dokončila jsem.

"Díky! Díky! Díky!" objal mě James.

"Jo a teď máš s Lily perfektní šanci tak to neposer" usměju se a odejdu.

Sirius mě dožene.

"Tak co naplánovali jste něco?" zeptám se ho a chytím ho za ruku.

"Jo, ale bude to prank na všechny a ne jenom na Zmijozeláky. Řekni Lily,Chloe a Zoey ať se nebojí při večeři." mrkne na mě.

"Co plánujete?" zeptám se ho pomalu

"Tajemství" ušklíbne se.

"No táááák" "Ne""Prosím""Ne""Koho to napadlo?""Mě""Uffff take to nebude moc dobrý a děsivý" řeknu hraně"CO?" Vykekne Sirius a já se rozesměju"Dělám si srandu" uklidním ho se smíchem.

"Co máš teď?" zeptám se ho a on odpoví "Aritmatiku""Tak to jí Máš s Lily"."Alespoň s ní můžu prohodit slovo o Dvanácterákovi. A ty?"."Bylinkářství""Tak to máš s Remusem"."Dobře. Čauuuuu" dáme si pusu a on pokračuje po schodech nahoru a já dolu na dvůr.

gold; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat