Prasinky a Sprcha

2.1K 130 11
                                    

Večer jsme usínala s pocitem natěšení kvůli zítřejšímu výletu do Prasinek.
"Je ráááááno a Prasinkyyyyyyyy"slyšela jsem Lily jak řve po pokoji."Argggg Lily proč nás už budíš?"zeptala jsem se ještě v polospánku."Protože za 30 min se jde už do Prasinek a vy jste se asni neoblíkli a ani memasnídali."Cože?!"vykřikla Chloe a začala se přehrabovat ve své skříni." Zoe se taky zvedla a s mrmláním se zavřela v koupelně. "Tak jo vzdávám se jdu se taky obléct"řekla jsem poraženecky. Nakonec jsem skončila s tmavě modrýma džínama,bílým svetrem a koženou bundou. Vlasy jsem měla v rozcuchaném drdolu a byla lehce namalovaná. Lily měla černé legíny, Zelený svetr a Tmavě zelenou parku, rudé vlasy měla rozpuštěné a byla taky lehce nalíčena (ostatně jako všechny). Chloe měla černé džíny s dirami, modro-bílý svetr a modrou parku vlasy měla v copu. A Zoe měla světle modré džíny a černou bundu vlasy měla v culíku. Sešli jsme dolů až do velké síně kde jsme se najedli(především já waflema) . Přišli Poberti. Remus si sedl vedle Zoe a vedle Lily šel si sednou James a mezi mě a Chloe se vecpal Black a objal nás okolo ramen. Peter tu zase nebyl."Co tak zvesela?"optala jsem se Blacka"Koněčně jdeme do Prasinek, už jsem si nitně potřeboval koupi cigarety"ušklíbl se. Měl černé kalhoty,šedé triko a černou koženou bundu jako já, vlasy opět v drdolu. Zoe mlaskla. "Co je?!"zeptal se ji Sirius."Nic jenom to neni zdravé a je to hnusné""No a já je mám rád tak to neřeš"odpověděl Black s úsměvem. Zoe už mlčela a povídala si s Remusem. "S kým tam vůbec jdete kluci?"zeptala jsem se Jamese a Siria"Spolu"usmáli se na sebe."Ty nejdeš s nějakou nánou?"podivila jsem se"Ne musíme si s Dvanácterákem něco koupit"" A smím se zeptat co?" Zeptala se Lily"Ano ty má Lilynko-Květinko,Ohnivou whisky,vodku,máslový ležáky a cíga pro Tichošlápka" Klluci chtěli ještě něco dodat ale Brumbál je přerušil"Dobrý den, chtěl jsem vám oznámit, že za dva týdny se tady bude konat ples,vím že je to trochu pozdě na to vám to říkat,ale myslím si že to zvládnete, ples se bude konat 16. 10 a je přístupný od čtvrtého ročníku". V síni začal být rozruch, protože spusta lidí nesouhlasilo s tím že je ples až od 4 ročníku." Bylo by dobré aby všichni přišli s partnerem či partnerkou. Za týden se opět budete moc vydat do Prasinek aby si především dámy mohli vybrat ošacení. Doufám že si dnešek užijete a já se loučím"dokončil Brumbál a odešel."Jůůů ples!"vykřikla Zoe"Ehm-e Zoe?nešla by jsi se mnou prosím?"zeptal se stydlivě Rem"Jasně to je jasný "vykřikla Zoe a políbila ho."Lilynko-Květinko po-""Ne!Pottere!""Však ty ještě půjdeš protože mě miluješ"Ne!nemiluju""aLe ano""Ne""Jo""ne". "Neměli by jsme už jít? "Přrušila je Chloe a všichni jsme se na ni vďečně podívali. Nechtěli jsme ty dva poslouchat. "Jo tak my se poroučíme a užijte si to tam holky"řekl Sirie popadlo Ja ese okolo ramen a mrkl na nás. Všem holkám v okolí se podlamovali kolena když viděli Siria jak na nás mrká. Protočila jsem oči. Vzala Lily taky okolo ramen"Ahoj Chloe a Zoe užijte si to tam"křikli jsme s Lily"Vy taky"odpověděli a Zoe odešla zpět k Remusovi a Chloe šla za Willem. Cestou do Prasinek jsme si s Liky povídali, a furt se tlemily. Když jsme tam došli,"Takže nejdřív půjdeme do Medového ráje pak k Taškářovi, pak bych se šla podívat na Chroptící chýši a pak se můžeme stavit u třech košťaťatům ,tam by jsme mohli potkat i ostatní"prohlásila Lily"Beru jsem na všechno strašně zvědavá zatí'je to tu nádherný"řekla jsem a prohlížela jsém si chaloupky. Jak se řeklo tak jsme udělali v Medovém ráji jsme si nakoupili milión věcí, u Taškáře jsem doplnila zásoby Bomby hnojůvku ,kterou jsem vypotřebovala se Siriem na Filche. U Chroptící chýše jsme se zdrželi. Pořád jsem se na ní Lily vyptávala byl to rozpadlý dům ohraničený plotem, uprostřed lesa,chtěla jsem tam vlézl ale Lily mi to zatrhla. Když jsem šli ke třem košťatům, tak mi Lily ukazovala malý zastrčený obchod"Roseiny Šaty" tam prý půjdeme nakupovat šaty na ples,nikdo to tu nezná a jsou tam nejhezčí šaty. Došli jsem ke třem košťatům kde jsme potkali Rema a Zoe a přisedli si k nim,nezávazně jsme si povídali a já poprvé ochutnala Máslový ležák. Je to výborný!. Asi po hodině přišli Sirius a James, kteří nám objednali Ohnivou whisky. Lily a Zoe se do toho moc nehrnuli."No tak alespoň ty!"řekl Sirius když do sebe vklopl svou porci a Zoeinu a James ketý do se kopl také svou a Lilyinu."Proč ne"pokrčila jsé rameny a kopla to do sebe. Myslela jsem si že to bude horší. Kluci na mě vyjeveně koukali"Co je?"vykřikla jsem"No nic jenom že většina holek to hned vyplivne nebo si začně stěžovat"řekl Remus opatrně, protože ti dva imbecilové jenom na mě čuměli."No jak jste si všimli já nejsem jako většina, jsem lepší"rozesmála jsem se a všichni se mnou. Asi ještě hodinu jsem si povídali. Mezitím se k nám přidala i Chloe ale už bez Willa. Jako jediná z holek ještě se mnou vypila Ohnivou whisky. Pak mi to došlo"Hele vždyť ješte nikomu z vás není 17?!Jakto že vám to prodali?""Máme své známosti"mrkl na mel Sirius."Hmpf"odfrkla si Lily. Sirius se na ni vražedně podíval, ale neřešil to. Po chvíly jsme se sebrali a odešli se smíchem. Na hrad jsme dorazili promrzlí ale veselí, viděli jsme totiž jak Malfoy uklozl na ledě. Byla to fakt vtipná podívaná. Bylo už něco okolo šestý tak jsme se rozloučili a s holkama se šli osprchovat. Kluků prý nefungovala voda tak se u nás ještě stavil Remus a sěl se osprchovat. Šla jsem poslední. Holky odešli do společenky s tím že sa nima mám přijít. Konečně řekla jsem si když jsem si vlezla pod horkou sprchu. Asi po půl hodině jsem vylezla a narazil jsem do někoho. Počkat?!Cože?! Vzhlédla jsem a málem mě ranil infarkt. Stál tam Sirius jenom v teplácích."Co tu do pekla chceš?"Vyjekla jsem a dala si ruce v bok. Měla jsem okolo sebe obvázaný pouze ručník jinak nic víc. A vlasy jsem měla stále v rozcuchaném drdolu."Jdu se osprchovat"řekl a stále mě projíždel svým pohledem,jako by mě svlékal svým pohledem."no to je super ale proč si tady když se tu JÁ sprchuju""neslyšel jsem že tu někdo byl a opak už si vylézala" znovu jsem odtrhla pohled od jeho krásně vyprcacovaného těla a pohlédla mu do očí. Musela jsem zaklonit hlavu. Protože stál teď už těsně vedle mě a byl větší nejmíň o 15cm. "Vypadneš už ráda bych se převlékla!""V tom ti nebráním"odpověděls jeho typickým arogantním Blackovským úšklebkem, nojo Blacka nezapřeš"Ale ano nebudu se tu před tebou svlékat!už ti to říkam po druhý za dva dny!"
Sirius
Měl jsem potřebu políbit ji.Musel.Chtěl jsem. Ale nemohl. Zničil bych tohle přátelství. Odtáhl jsem se. I když nerad. Viděl jsem jak si před chvíly prohlížela mé tělo. I mdyž já taky to její škoda že měla ručník"Tak jo "odešel jsé s ušklebkem"počkám v pokoji"
Nina
Konečně vypadl. Ale má super tělo. Nad čím to sakra přemýšlím?!vynadala jsem si. Oblékla jsem si šedé nasrávačky a bílé t'ilko a vyšla . V pokoji byl Sirius jak se přehraboval v MÉM kufru a právě vytahoval moje spodní prádlo."Tohle by se mi na tobě líbilo"ukázal na červené krajkové kalhotky"Panebože, ty si tak nadrženej puberťák,jak by ti bylo kdybych teď já vlezla do tvýho pokoje polonáhá a hrabala se ti v kufru?!"sakra špatńa otázka."Mně by to rozhodně nevadilo uvídal bych tě moc rád"ušklíbl se . Přešla jsem k němu vytrhla mu mé kalhotky"Jdi se osprchovat já tu radši počkám než vylezeš""O je milé že na mě počkáš"ušklíbl se a odešel.Měl super zadel.Sakra?!Nemysli na to.

Doufám že se vá tento díl libil a možná ještě dnes přidám ještě jeden díl.Možná.o

gold; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat