Zkoušky a Dvojice

1.6K 126 2
                                    

Konečně už odešel(do koupelny). Ale měl super zadek.Sakra?!o čem to sakra myslím?!
Uklidila jsem si kufr ale nešla jsem za ostatníma do společenky. Ještě ne. Musím počkat na toho idiota Siria, aby se mi tu zase náhodou nepřehraboval ve věcech. Sedla jsem si na moji postel a vytáhla knihu"Obraz Doriana Graye" miluju ji. Strhujíci příběh se zajímavou zápletkou. Nějak jsem se začetla a nevšimla si že Sirie vyšel už z koupelny."BAF!" Vykřikl a hlas si ještě zesílil kouzlem Sonorus."Ááááááá nejsi debil?!"strašně jsem vyjekla a lekla se až jsem spadla z postele, postavila jsem se a začala nekontrolovaně smějící seho Siria mlátit, ale neměla jsem šanci. Chytl mě za mě pěsti kterými jsem před chvílý bušila na jeho vypracovanou hruď a hodil si mě přes rameno a vyšel se mnou z pokoje do společenky."Pusť mě!""Ne"usmál se Sirius"HNED TEĎ MĚ PUSŤ SIRIUSI ORIONE BLACKU!!!!"Ne Nino Anna Foster". To už jsme vyšli ze schodů a ocitli se v poloprázdné společence. Byli tam jenom ostatní pobertové a Liky,Chloe a Zoe."Ééé a to je co?"zeptala se šklebící se Chloe."To je dámy a pánové Debilní a uchylný trol známy pod jménem Black a na jeho rameni spočívá lehce naštvaná kráska známá pod jménem Nina"zakončila jsem svoji řeč s patřičně hrdým výrazem kvůli mému přirovnání"To teda nene můžeš si za to sama"nafoukl se Sirius,asi se mu nelíbilo moje přirovnání, ale je jediný ostatní mají záchvaty smíchu"Tys do mě začala bušit!""A proč asi protože si na mě vybafl, a navíc nedělej že tě to bolelo"odfrkla jsem si"a postav mě na zem"přikázala jsem mu."Noooooo vlastně jsem to ani necítil,měla bys posilovat"řekl a jemně mě postavil zpět na zem."hahahaha"odvětila jsem. Všichni se dosmáli a my si sedli k nim, já jsem se konkrétně sedla zády ke krbu a čelem k ostatním. Povídali jsme si strašně dlouho, polovinu toho času jsme se smáli nad. Dohadující se dvojící James a Lily. Byli opravdu vtipní. Okolo půl dvanácté jsme šli ulehnou. Já jsem usnula hned.
"VSTÁVAT"vřeštěla Lily."NÉÉÉ"zaůpěli jsme s Chloe sborově. Zoe byla už v koupelně"Vy jste ale lenoši!"vyhubovala nám se smíchem z koupelny. Vstala jsem a jako zombie se dopotácela do již volné koupelny. Necítila jsem se na hábit a tak jsem si pouze vzala džíny, bílou bradavickou košili s odznakem koleje a kravatu v barvách koleje,plus černé tenisky ,vlasy jsem stáhla do culíku namalovala se ,provedla ranní hygienu a vyšla.Chloe byla oblečena stejně. Během pěti minut jsme vyšli na snídani. Ovšem to jsme nevěděli že celá společenka bude totálně ucpaná. Prodrali jsme se do středu a podívali se tam kam všichni. Na násťenku. Byli tam různé rozpisi,reklamy ale přibyl tam i jeden nový papír , který hlásal:

                                                                             PŘÍPRAVA A ZKOUŠKY Z PŘEMISŤOVÁNÍ
PŘÍPRAVA
Kdy?-Po=15:00-16:15 a Út=13:00-14:15
(Každý měsíc budou dvě,podrobnosti se vyvěsí vždy v daný měsíc)

Zkoušky

1.termín~18.12
2.termín~7.2
3.termín~21.4
4.termín~22.6

STUDENTI KTEŘÍ V DANÝCH TERMÍNECH ZKOUŠKY JEŠTĚ NEDOVRŠÍ 17 LET BUDOU OKAMŽITĚ VYHOZENI Z PŘÍPRAVY I ZE ZKOUŠEK+PŘIPRAVÍ SVOU KOLEJ O 10 BODŮ!
Minerva Mcgonagalová.

Konečně jsme se z toho blázince dostali ven a před portrétem Buclaté Dámy jsme rozjeli vlastní debatu. Jelikož mně bude sedmnáct 13.12 dostaví. Se ještě se Zoe(21.11) na první termín. Lily se dostaví na druhý páč je 3.1 a Chloe až na čtvrtý protože je 9.5. Všechny jsme se strašně těšili přeci jenom schopnost přemisťovat se je úžasná, domluvili jsme se že půjdeme na přípravu ještě dnes. Na snídani jsme neviděli Poberty. To nám na náladě ale neubíralo, to teda ne. Najedli jsme se za doprovodu klasického holčičího tlachání. A pomalu se vydali na kouzelné formule s Havraspárem. Sedla jsem si s Lily do předposlední lavice a za nás si sedli Chloe a Zoe. 5 minut jsme si ještě povídali a pak už vešel do učebny profesor Kratiknot. Maličký mužík s vrásčitým obličejem a ředitel Havraspárské koleje. Uvítal nás a opakoval nám důležitá kouzla z minulého roku. Usínala jsem ,asi po půl hodině mě ale něco vyrušilo. Otočila jsem se za tím zvukem a se mnou celá třída, v té vteřině do třídy vthli naši známý Pobertové."Promiňte pane profesore my jsme zaspali"omluvil je Remus a sesunuli se do lavic"V pořádku, pro dnešek vám ro odpustím". Hodina se táhla jako smrad a mě vysvobodilo zvonění. S holkama jsme se zvedli, a Poberti se k nám přidali a vydali jsme se na hodinu lektvarů s pátým a šestým ročníkem Zmijozelu."Achjoooo mně se tam nechcééé"vzdychal Sirie,"Cítím s tebou,brácho"poplq'cal ho po zádech James"Souhlas"řekla jsem a Chloe horlivě přikyvovala. Všichni jsme ale věděli proč tam Sirius nechce. Do pátého ročníku Zmijozelu chodil totiž i jeho bratr,pravý,genetický bratr(ne jako James)Regulus. Byl stejně pobedený jqko celá Siriovo rodina a perfektně se hodil do Zmijozelu. Vešli jsme do třídy a sedli jsme si s Lily do druhé lavici(kam se mi vůůůbec nechtělo)před nás si sedl Remus a Petr, za nás holky a za ně Sirie a James."Ách,dobyŕ den třído dnes vás rozdělím do dvojic ve kterých budete pracovat tuto a další hodinu.

Tak jsem to stihla:D .Omlouvám se za to že je kratší. Další bude nejdříve v neděli. Vůbec nestíhám.
Děkuji za kaźdý komentář nebo votes.

gold; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat