Po tom co jsem si tuhle kapitolku pročítala znova jsem si uvědomila, že jsem v té minulé říkala, že manželé Potterovi odjeli. Tak beru zpět neodjeli. Moooooooc se omlouvám, ale tuhle kapitolu jsem měla dopsanou a docela se mi i líbila ,a tak jsem ji nechtěla předělávat. Takže tak díky uza pocjopení.
"Hele Lily znám Jamese dobře,vždyť je to jeden z mých nejlepších kamarádů a vím,že tě opravdu miluje. Nikdy,nikdy by ri neublížil. Musíš ho lépe poznat abys to taky viděla a až to uvidíš už nikdy o ně nebudeš takhle mluvit"dořeknu a Zoe pokýve hlavou a Lily na mě zaraženě kouká"No co? Možná jsem občas idiot,ale blbá nejsem"zasměju se holky se mnou."Asi máš pravdu Nin,ale nevím jak mu to mám říct.."promluví Lil."Nic neříkej, až se vrátíme do školy budou Prasinky a James tě určitě pozve a ty to jednoduše přijmeš"odpoví místo mě Zoe a já řeknu"jo". "Díky holky miluju vás"obejme nás Lil a pak nás pošle spát. No jo jednou prefektka navždy prefektka. A usnu do bezesného spánku.
"VÁNOCE!VÁNOCE!VÁNOCE!DÁRKY!DÁRKY!VSTÁVEJ NIN!" začne mi ňkdo jménem Sirius vyřvávat ráno do ucha. Pokusím se překulit na druhou stranu postele,ale překulím se na špatnou stranu a s hlasitým"BUM" dopadnu na zem zamotaná v peřině."NINOOOOO VSTÁVEJ!" Nedá pokoj Sirius a azčne skákat po mé postely."No jo, už vstávam" zamrmlám a rozlepím pořádně oči, abych viděla Siriuse a teď i Jamese jak skákají po mé a Lilyiny postele. Jako mimina. Ale musím uznat,že je to roztomilé. Jamie právě donutil Lil vstát a Zoey je už asi s Remem dole. "Hej mimča jďete už dolů ,my s Lily se oblečeme a příjdeme za váma dolů" řeknu klukům potom co pořád skákají po postelích a zpívají si Vánoční koledy. A to dost falešně. "Ale my vám nebráníme v tom abyste se převlěkli" řeknou synchronizovaně Sirie a Jamie a hned se na sebe zakření a plácnou si."Tak....To...bylo super děsivý" zakoktám, přestože jsem jž více méně zvyklá na to, že občas mluví synchronizovaně, ale stejně je to furt trochu děsivý. "Tak jo, ale dělejte" povzdychne si Jamie Sirie mi ještě dá pusu a společně vyběhnou z pokoje a z chodby jde slyšet jak závodí. "Jak malí" mlaskne Lily, ale neskryje svojí natěšenost. Musím přiznat, že se opravdu těším na Vánoce zvlášt tady. Mezi přátely a u Potterů. Rychle se obleču do vánočního svetru a černých legín, vlasy si dám do culíku a nandám si chlupaté červené ponožky. "Klidně už běž ještě si dám rychlou sprchu" řekne Lily jakmile si s poskakováním navléknu ponožky."Tak jo, ale dělej"zašklebím se a vyběhnu z pokoje a seběhnu schody do obýváku a kuchyně. Paní Potterová právě všem nakládá snídani. "Dobrý den paní Potterová a pane Pottere" pozdravím je a oni mi pozdravení opětují. Sednu si ke kulaté u stolu vedle Siriuse a znovu se políbíme. "Veselé Vánoce"zašeptá a já se usměju"Tobě taky"a znovu se políbíme."Fuj, najděte si pokoj" postěžuje si vtipně James a Sirius ho praští do ramene. Na to ho praští James nazpátek do ramene. Sirius ho praští do zad a James vstane přeběhne ke gauči čapne polštář a praští Siria do hlavy, Sirius se zvedne a udělá to samý."Kluci..."pokusí se paní Potterová zatímco já a pan Potter se potichu smějeme. "Blbečku""Idiote" a takhleto pokračuje. Kluci zmizí z dohledu a jsou za nimy slyšet jenom rány a nadávky a smích."Dávám jim deset vteřin než něco rozbijí ti naši kluci"postěžuje si paní Potterová, ale koutky úst ji cukájí. A opravdu po chviličce se ozve rána a tříštení střepů. Asi váza. Paní Potterová si povdychne a v tu samou chvíly se do jídely přiřítí ti dva s rozchunýmy vlasy a každý třímá vruce polštář."To byl on"řeknou najednou."Co to bylo?" Zeptá se v klidu paní Potterová a začne se zvedat."Ta váza s Indie" odpoví pomalu James a paní Potterová zakroutí hlavou a rychle se vydá do chodby,kde se nachází vǎza a kouzlem ji opraví."Vy jednou necháte vybouchnot planetu"zasměje se pan Potter když se paní Potterová vrátí. Najednou ze zahrady vyjdou Remus a Zoey, ruku v ruce a se zamilovanými úsměvy. Doufám, zE takhle se Siriusem nevypadáme zasměju se sama pro sebe. Oba dva se usadí ke stolu a začneme znovu všichni snídat a pokračovat ve veselé konverzaci."Kde je Lilynka-Květinka?"zeptá se mě najednou James."Sprchuje se a obléká se,ale každou chvíly tu už bude"ujistím ho."Mami a hlavně tati neztrapněte mě před Lily" začne zoufale prosit James."Neboj to ty zvládneš i bez nás" řekne vážně paní Potterová a my ostatní kromě Jamese se začneme smát. "Dobrý den paní Potterová a pane Pottere"pozdraví znenadání Lily a posadí se vedle mě a Zoey. "Ahoj Lily"odpoví a Lily se zapojí do konverzace.
ČTEŠ
gold; s. black
Fanfiction[CRINGEY AF] •Nina Foster nastupuje nově do šestého ročníku do Bradavic, kde si udělá nepřátele, přátele, ale možná pozná i někoho, kdo se stane její láskou• S I R I U S B L A C K L O V E S T O R Y. [PŘERUŠENO, DOPISOVAT SE BUDE V DOBĚ NEURČITÉ]