Part #2 - Milé překvapení

2.1K 154 18
                                    

Pohled Káji

Doufám, že se při tom pádu nic nerozbilo. To by byla katastrofa, protože tam mám hrníček po babičce.

Pořád na něho musím myslet. To jméno mi utkvělo v hlavě. Petr Lexa. Je to strašně zvláštní příjmení. Ale stejně to bude jen tím, že tam je to X.

Má tak sladký úsměv, že bych ho nejradši snědla.

Přemýšlím o tom jaké by to asi bylo ho políbit. Cítit jeho rty na těch mých..bože! Na co to proboha zase myslím?! Měla bych se profackovat.

Než jsem vybalila všechny věci, tak už bylo 20:00. Den byl horký, což znamenalo, že jsem měla spocené tričko a teď upřímě, nevoněla jsem zrovna nejlíp. Takže šup do sprchy a potom si půjdu číst.

Miluju čtení knih a ráda poslouchám hudbu.

Sprcha byla osvěžující a já se hned cítila líp.

Na noc jsem si uvařila čaj.
Lehla si do postele a vzala knihu od Thomase Breziny; Kočičí Holka.

Příběh byl o dívce jménem Kate, která v sobě měla kočičí geny, protože její rodiče byli vědci a experimentovali. Jenže zemřeli, když jí byly 3 roky.

Byla jsem zrovna u té nejnapínavější části, když v tom mě vyrušil zvuk telefonu, který oznamoval nějaké upozornění.

Pohled Petra

Sedím na židli před svými klávesami a přemýšlím.

Nevím, co zazpívat, jsem úplně bezradný. Možná to bude tím, že mi nedávno umřela babička.

Pravděpodobně to však bude tím, že nemůžu přestat myslet na Karolínu.

Je vážně zvláštní. Sice jí v podstatě vůbec neznám, ale strašně mě zaujala. Nevím čím, ale prostě je já ní něco, co se mi líbí.

Už vím co zazpívat. Je to jedna z mých oblíbených písniček.

Say Something od ,,A Great Big World ft. Christina Aguilera."

Nádherná písnička, mám ji vážně moc rád.

Dozpíval jsem a šel do pokoje k počítači se podívat, co je nového na FB.

A v tu chvíli mě napadla skvělá věc.

Pošlu Káje žádost o přátelství no, snad ji přijme.

Po chvilce mi žádost přijala a já byl šťastný, jako blecha, ani vlastně nevím, proč.

Třeba to bude tím, že se ti líbí, tupče.

Achjo! Já vážně nevím.

Bože, ona mi napsala..

K: "Ahoj."

P: "Nazdárek :D Chtěl jsem se ti omluvit za to, jak jsem do tebe vrazil."

K: "Ty do mě? :D To já měla dávat pozor :)"

P: "Ale, ne ne. To já čuměl do telefonu, ty jsi měla plné ruce a navíc neviděla na cestu."

K: "Tak to se asi neshodneme :D Co takhle kompromis? :D
Můžem za to oba a tečka. ;)"

P: "Ok, ale stejně si budu myslet svoje :)"

K: "Já už půjdu spát mám toho za dnešek hodně, dobrou. :)"

P: "Dobře dobrou a sladké sny :)"

K: "Jeeej..děkuju :3''

Konec chatu...

Nepřehnal jsem to s těmi sladkými sny? Bojím se, aby si o mně nemyslela, že jsem nějaký děvkař. No, budu doufat, že jsem to nepokazil.

Pohled Káji

Tak se jdeme podívat na narušitele mojí čtecí chvilky.

Odemknu obrazovku, stáhnu horní lištu a co nevidím.
,,Uživatel Petr Lexa vám odeslal(a) žádost o přátelství."

Tak jsem ji přijmula a hned na to mu píšu to trapné ,,Ahoj", kterým začíná většina chatu.

Ale to jak ten chat skončil, mě hodně zaskočilo.

Napsal: ,,Sladké sny"

Co to mělo znamenat?

Naznačuje mi tím snad něco?

Jako jen od něj vážně moc hezké, že mi to napsal, ale přiznejme si. Známe se pouze pár hodin. No, známe. Spíš pár minut strávených při skládání vysypaných věcí zpět do krabice. Tudíž asi 10 minut.

Kluk od vedle....(Petr Lexa) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat