Part #6 - Ty nevíš jaký to je!

1.6K 139 13
                                    

Pohled Káji

Nahnul se ke mně a obejmul mě, přičemž mi pošeptal do ucha: ,,Mám tě rád. "

Cítila jsem jeho ruce na svých zádech, které se, ale po chvilce začaly sunout níž.

Pohled Petra

Moje touha po ní je silnější, než já. Když jen pomyslím na to, že bych ji položil na postel a hladil její krásné hubené tělo, mě hodně vzrušuje.

Jenže jakmile jsem se přiblížil k zadku, tak mě odstrčila zamračila se a vpálila mi jednu velkou facku.

Šla směrem ke dveřím ve kterých se otočila a zlostně zavrčela: ,,Kafe se ruší."

Já rychle vstal. ,,Promiň Kájo, já-" jenže, než jsem to stačil doříct, tak mi práskla dveřmi přímo před nosem.

Já jen položil obě dlaně na její dveře a opřel si o ně hlavu.

Cítil jsem, jak se mi pomalu hrnou slzy do očí.

Otočil jsem se a šel zpátky do svého bytu. Lehnul jsem si na postel a otočil se čelem ke zdi.

Pohled Pavla

Přišel jsem domů, jenže tady něco nehrálo.. A tím nehrálo myslím doslova nehrálo.

Protože vždycky, když přijdu domů slyším zpívat Petra.

Dnes, ale nezpívá, čím to?

Vejdu k němu do pokoje a vidím, jak leží čelem ke zdi.

,,Jsi v pohodě?" zeptal jsem se ho.

Otočil se a já viděl, že má červené oči a po tvářích se mu koulí slzy.

,,Pavle, měl jsi pravdu." řekl vzlykavým hlasem.

,,Já to posral, hodně jsem to posral. Můj chtíč je strašná svině, víš to?" řekl mi.

,,Ach jo Petře, že ty si nedáš říct." odpověděl jsem mu.

Chvilku bylo ticho.

Potom jsem, ale promluvil.

,,To bude v pohodě. Buď v klidu. Je to jen holka. Těch je na světě miliony. Přece se nesložíš kvůli jedné." pokusil jsem se ho utišit.

Jenže zareagoval, tak jak bych u něho nikdy nečekal.

Posadil se dal mi facku a
zakřičel: ,,Mám být v pohodě?! Ty nevíš jaký to je nemít, tak půl roku sex a chodit spát s vědomím, že nemáš komu říct miluju tě, nebo dobrou noc miláčku!"

Já na něj jen nevěřícně koukal.

,,Co kurva, tak blbě čumíš?" zakřičel.

,,Nelíbí se ti snad pravda,
Pavle?!''

,,A víš ty proč, nevíš jaký to je?! Protože mi buď holku přebereš, nebo si každý týden přitáhneš jinou!"

,,Každý týden? To není pravda s Pájou už jsem dva měsíce.''

,,Jo dva měsíce, díky komu, ale
že? Jasně, že díky mně, kdybych vás neseznámil, tak tu máš každý týden jinou!" pořád hodně křičel. Bál jsem se, aby na nás sousedové nazavolali policii.

Pohled Petra

Byl jsem na Pavla, tak nasranej, že bych někoho zmlátil. Naneštěstí nejsem ten typ, co se rád rve.

Naštvaně, ale pořád se slzami v očích jsem vyšel z bytu a práskl za sebou dveřmi.

Vzal jsem auto a jel pryč.

Co nejdál od Pavla. Jinak bych se musel vrátit a všechno tam rozmlátit.

Jel sem do baru, objednal si pivo a koukal na fotbal. Upřímě mám radši hokej, ale barman neměl tu ochotu přepnout program.

Jenže po chvíli jsem si něco uvědomil. Vzpomněl jsem si na něco, co mi řekl nedávno Pavel.

,,Petře, jen tě nechci zase vidět trucovat s chlastem v ruce."

A co já teď dělám? Správně, trucuju s chlastem v ruce.

Petře, Petře. Ty jsi ten největší idiot pod sluncem.

To by bylo pro tenhle díl všechno :) Přiznejte se, kdo z vás si myslel, že když se k ní Petr nahnul, tak jí políbí ? :D

Jinak znovu vám musím poděkovat za votes, follow a komentíky ! Dostávám od vás všech neskutečně velkou podporu, která mě posunuje k další tvorbě ! Mám vás všechny moc ráda a vážím si toho co pro mě děláte ! :* :* <3

Kluk od vedle....(Petr Lexa) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat