Part #3 - "Nový" soused

2K 157 28
                                    

Je 11:00 dopoledne a já zamykám dveře od mého bytu, protože jdu na nákup.

Když zamknu a otočím se, čeká mě překvapení.

Petr stojí přede mnou a zírá dost šokovaně, ale zároveň šťastně.

,,Co je?" zeptám se ho.

,,Ale nic, jen mě překvapilo, že jsme sousedi, byty hned naproti sobě." odpověděl a rozpačitě se usmál.

,,Á-ha, noo, tak to je emm...super," lezlo to ze mě jak z chlupatý deky, protože Petr byl nervózní a ještě k tomu na mě upíral dost zvláštní pohled, ze kterého jsem nemohla vyčíst, co znamená.

Díval se mi upřeně do očí a já z toho začínala být docela nervózní, tak jsem se zeptala jestli je všechno v pohodě.

,,Co?-Jo, jo, všechno je ok," odpověděl, ale neznělo to moc přesvědčivě.

,,Jo, tak já půjdu. Musím na nákup, měj se pa," a usmála jsem se na něj. Oplatil mi úsměv a zmizel v bytě.

Pohled Petra

Rychle jsem za sebou zavřel dveře, opřel se o zeď a pomalu se sesouval k zemi.

Petře ty blbečku!

Díval jsou se na ní jako bys ji chtěl políbit. Taky, že chtěl. Sakra a proč?! Vždyť ji ani neznám. Když ona vypadá tak úžasně.

Když jsem uviděl, že máme byty naproti sobě, málem jsem vyskočil štěstím do stropu.

Nevím proč, ale měl jsem strašnou chuť ji přitlačit ke zdi a začat líbat.

Vypadá tak krásně, mile a hlavně nevinně, což mě k ní přitahuje ze všeho nejvíc.

Bože. Připadám si jako úchyl, když pomyslím na to, že by jsme spolu měli strávit vášnivou noc. Jenže je to touha, který prostě nejde odolat.

Jsem typ kluka, kterým se holky straní. Jdu na všechno moc rychle.

To je taky důvod, proč jsem tak často sám.

Abych se trochu hodil do klidu, tak jsem zalezl pod sprchu a pustil vlažnou vodu.

Kapky mi stékaly po těle a dodávali nádherný, osvěžující pocit. Opřel jsem se o zeď sprchového koutu a představil si, jak mě Kája objímá a chce se mi vrhnout na rty.

Byla to tak krásná představa, až jsem v tý sprše málem usnul, protože se moje představa pomalu měnila v sen. A se snem přišel spánek.

Naštěstí jsem se probral včas. Kdybych tak neučinil, už bych ležel v koupelně s rozbitou hlavou.

Ježiši Petře. Na co to zase myslíš.

Po sprše jsem si šel naladit ukulele a zazpíval si ,,See you again".

Popravdě jsem to zpíval kvůli Káje. Opravdu rád bych ji chtěl vidět znovu. Mám chuť se s ní poznat. A třeba to s ní zkusit. Tím myslím vztah. Ne tam to.

Ale mám strach. Další odmítnutí bych už asi nepřežil. Ne po tom, co jsem zažil se svojí bejvalkou.

Dneska si jen v hlavě přemítám, co všechno mi udělala za hnusárny a říkám si, jak jsem s ní mohl chodit.

Je to namyšlená nána a ještě o sobě říká, že je "Cool". Myslí si o sobě bůh ví co.

Říkala mi, že jsem č*rák, k*kot, atd. Říkala mi to jenom z toho důvodu, aby zapadla mezi ostatní a mě nechala jako kus hadru venku z jejich party.

Mám slzy v očích, když si na to vzpomenu.

Pohled Káji

Dorazila jsem domů z obchodu a vyndala nákup z tašky. Když v tom mi cinkl messenger. Kdo zas otravuje.

Podívám se a Petr mi píše.

P: "Ahoj."

K: "Čawko :)"

P: "Promiň, že jsem na tebe dneska tak blbě koukal, ale nad něčím jsem se zamyslel."

K: "To je v pohodě, taky se mi to stává. Jo a Petře, co měly včera znamenat ty ,,Sladké sny"?"

P: "Ale nic, to je síla zvyku já to tak píšu normálně. ;)"

K: "Aha :D Tak to jo."

P: "Hele nezašli by jsme si spolu zítra na kafe se trochu líp poznat? Nemám tu moc kamarádů. :/"

Nemohla jsem ze vzpamatovat. On zve mě, abych s ním šla na kávu?

P: ''Tak co, bereš?"

K: " Jo, moc ráda si zajdu, už jsem nebyla na kafi dlouho :)"

P: ''Super, tak zítra v 13:00? Zaklepu na tebe :)"

K: "Fajn, to se mi skvěle hodí :) Musím do práce, večer se možná ozvu, když nebudu moc unavená."

P: "Dobře měj se :)"


Kluk od vedle....(Petr Lexa) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat