Pohled Petra
Probouzím se v nemocnici. Vidím sedět na posteli po pravé straně Káju a po levé Pavla.
Kája i Pavel mě drželi za ruce.
,,Co se stalo?" zeptal jsem se jich.
,,Chtěl si skočit z mostu Petře. Ale Pavel tě naštěstí chytil včas." řekla Kája a usmála se.
,,To si pamatuju, jen nevím, co bylo pak." odpověděl jsem.
,,Upadl jsi do bezvědomí a zavolal jsem ti rychle záchranku." řekl Pavel.
Bolelo mě celý tělo i hlava. Pomalu jsem se otočil na Káju.
Měla slzy v očích. ,,Neplač." řekl jsem jí.
,,Já se ti omlouvám, neměl jsem ti sahat na zadek.. Ne- já nevím, co to do mě vjelo." řekl jsem a samou hambou zaryl oči do podlahy.
Kája mě silně obejmula. Já jen vzdychl bolestí. ,,Ježiš promiň Péťo.. Promiň, promiň."
,,To je dobrý, Kájo. Ehm..Pavle můžu tě poprosit..šel bys na 10 min. ven prosím? Potřebuju tady něco zařídit."
Pavel se na mě podíval a kývnul mi, jako náznak toho, že chápe, co tím myslím a odešel.
,,Kájo.. Promiň." vyletělo ze mě a nahrnuly se mi do očí slzy taky.
,,J-já.."koktal jsem, nedokázal jsem to říct.
,,Co?" poručila mi.
Rozplakal sem se.
,,Já tě miluju Kájo.. Nevím, jak je to možné, ale večer, když jsi měla ten zlý sen tak jsem měl pocit, že tě musím ochránit za každou cenu. Pokaždé mě v tvé přítomnosti hodně hřálo u srdce a když jsem dneska koukal z toho mostu dolů, tak se mi hlavou honily myšlenky o tobě. Proto ty sladké sny, proto ten pohled na chodbě, proto to obejmutí a čekání před dveřmi. To všechno jenom kvůli tomu, že tě miluju." vypravil jsem ze sebe vzlykavým hlasem.
Slzy mi tekly proudem. Ani nevím, proč jsem brečel.
Kája na mě nevěřícně koukala s otevřenou pusou. Pomalu se na její tváři rýsoval vítězný a šťastný úsměv.
,,A proto ten zadek.." dokončila to za mě a ušklíbla se.
Pohled Káji
Chvíli jsem na něj zírala. Potom jsem ho obejmula a řekla;
,,Petře, já tě taky miluju, nevím jestli od prvního dne, ale když jsem tě viděla sedět na tom mostě, tak se mé srdce začalo tříštit na milion kousíčků. A odpouštím ti, i když spíš bych se měla omluvit já za to, jak jsem se zachovala."
Když to uslyšel zvednul hlavu a přestal plakat. Podíval se na mě těma krásnýma, velkýma zelenohnědýma očima, sladce se usmál, pohladil mě po tváři a vášnivě mě políbil.
Potom jsme se líbali hodně vášnivě. Petr mě lehce kousal do mých rtů, což mne hodně vzrušovalo.
Cítila jsem, jak jeho ruce pomalu bloudí pod moje tričko, hladil mně na bocích, zádech tam se chvíli zastavil a začal mi rozepínat podprsenku.
Rozepnul ji a já cítila jeho ruce na svých prsou. Po chvilce jsem na nich ucítila jeho krásné plné rty.
Potom mě začal líbat na krku. Jenom, tak ze srandy jsem mu řekla; ,,Oh. Ty tygře, jen abych neměla cucflek."
Políbil mě na rty a já ucítila jeho úsměv. Pomalu mi začal rozepínat knoflík od kalhot..
Doufám, že se vám tento díl líbil :) Děkuju za pozitivní komentáře, votes a taky
follow ! Miluju vás :*
ČTEŠ
Kluk od vedle....(Petr Lexa) ✔
ФанфикStačil jeden náraz, aby se její život stal o něco hezčím.