Pohled Káji
Pomalu mi rozepínal knoflík u kalhot..
Když v tom někdo zaklepal na dveře a vešel.
Já a Petr jsme se jen zděšeně podívali do dveří. V nich stál šokovaný doktor.
Koukali jsme na sebe, jako kdyby jsme viděli ducha.
Doktor se omluvil a odešel. Na to jsme se s Petrem začali strašně smát.
Já si rychle zapla podprsenku, zip u kalhot a doktorovi přes okýnko ve dveřích naznačila, aby vešel.
,,Ehm..ehm.." odkašlal si.
,,Omlouvám se, že jsem tu sem, tak vtrhnul v. Eee. Nepravou chvíli." a poníženě se podíval pryč.
,,V pořádku." řekli jsme sborově s Petrem.
,,Takže. Pane Lexo mám pro vás jednu dobrou a jednu špatnou zprávu." řekl.
,,První tu dobrou." řekl Petr.
Pohled Petra
,,Ta dobrá zpráva je, že jste zdravotně fyzicky v pořádku a nic vám není."
,,A ta špatná?"
,,Budete muset na 1 měsíc do psychiatrické léčebny." odpověděl.
,,Na psychinu? To jako really? A proč proboha?!" vykřiknul jsem.
,,Proč? Jednoduchá otázka. Chtěl jste spáchat sebevraždu."
odpověděl mi.Po chvilce odešel. A já začal znova bulet.
,,Já na psychinu nechci." začal jsem kňourat.
Kája se ke mně naklonila a dala mi pusu na čelo.
,,To nějak zvládneme, zlato." konejšila mě.
Doktor potom přišel znovu.
,,Zatím vás propustíme domů. Za 3 dny vás u domu, vyzvedne sanitka a odveze vás do psychiatrické léčebny." řekl mi.
Byl jsem rád, že aspoň na chvilku můžu domů.
,,A jsou tam povolený
návštěvy?" zeptala se Kája.,,Samozřejmě, že ano." řekl doktor a usmál se.
Já si rychle pobalil věci a co nejrychleji jsem s Kájou vyrazil domů. Už mě nic nebolelo, jako když jsem se probudil.
Už jsme byli před naším panelákem. A před vchodem jsem se zastavil, podíval se na Káju a políbil ji.
Vešli jsme do dveří a jeli výtahem do svojeho patra.
Když jsme vyjeli Kája už už chtěla jít k sobě domů, ale já jsem jí chytnul za pas a jemně ji táhnul za sebou.
Otevřel jsem dveře a pustil Káju dovnitř. Na chodbě jsem jí zavázal oči a řekl jí, ať se mnou nechá vést.
Pomalu ksem jí vedl na balkon a posadil ji na židličku.
,,Počkej tu a nekoukat," poručil jsem jí.
Po chvilce jsem přišel i se skleničkami, láhví šampaňského a se svíčkami.
,,Už se můžeš podívat." řekl jsem.
Pohled Káji
Sundala jsem si šátek a nevěřila vlastním očím.
Přede mnou byly dvě sklenice a láhev šampaňského, které se lesklo v záři svíček.
,,P-Petře. Já nemám slov." víc jsem ze sebe nedokázala vypravit.
,,A k tomu ten krásný západ slunce, viď?''řekl Petr.
,,Ano, překrásný."
Když jsem se porozhlédla po balkonu byl mi povědomý.
A hned jsem si vzpoměla, že to je ten balkon s hudebními nástroji!
Petr nalil nám oboum skleničku šampaňského. Bylo moc dobré. Lepší jsem v životě nepila.
Když každý dopil svoji sklenici, tak jsme se koukali na poslední paprsky slunce tohoto dne.
Potom mě zavedl do svého pokoje.
Uff.....to by bylo pro dnešek všechno :)
ČTEŠ
Kluk od vedle....(Petr Lexa) ✔
Fiksi PenggemarStačil jeden náraz, aby se její život stal o něco hezčím.