Pohled Petra
Odvedl jsem Káju z balkonu do svého pokoje. Začali jsme se líbat.
Pomalu jsem jí pokládal na postel. Začala mi sundavat tričko a já jí.
,,Jsi si jistá, že to chceš?"
,,Jo, jsem si jistá a chci to."
Sundali jsme si poslední zbytky oblečení. Ucítil jsem její nahé tělo na tom mém.
Pohled Káji
Už jsme byli oba nazí. Ale ani jeden z nás se k tomu neměl.
Já se styděla a jak bylo vidět, on očividně taky. Řekla jsem mu, že si tedy dáme první předehru. On souhlasil.
Začal mně hladit po stehnech, bocích a nakonec mě rukama chytil za obě tváře a vášnivě mě políbil. Nebo spíš líbal přičemž mi lehce kosnul do spodního rtu.
Odhodlal se a začal.
Potom zjistil, jak moc mě vzrušuje, když mi kouše do rtů, tak to začal dělat pořád.
Byla to neskutečná rozkoš, a přála jsem si, aby trvala věčně.
Pohled Pavla
Vešel jsem do pokoje v nemocnici, ale nikdo tam nebyl a postel už byla ustlaná.
Asi pustili Petra domů.
Přišel jsem do našeho vchodu a výtahem vyjel k nám do patra.
Mířím ke dveřím a hned je odemykám. Vejdu dovnitř zuju se a jdu do obýváku.
Ale najednou jsem z Petrova pokoje uslyšel zvuky a hned mi bylo jasný, co tam dělá a i s kým to tam dělá.
Zvědavost mi nedala a tak jsem pootevřel potichoučku dveře a nakoukl dovnitř.
No jo, po půl roce se chlapec činní. A v duchu jsem se tomu zasmál.
Pohled Petra
Už se začalo schylovat ke konci. Když každý dosáhl svého, oba už jsme jen udýchaně leželi vedle sebe.
,,Kájo. Něco ti řeknu.." snažil jsem se popadnout dech.
,,Ano?" řekla zadýchaně.
,,Po půl roce jsem konečně šťastný," zněla má odpověď. Jen se usmála a políbila mě
Všimnul jsem si, že jsou pootevřený dveře, přitom byly celou dobu zavřený.
Hned mi bylo jasný kdo to byl a tak jsem zařval.
,,Pavle já tě zabiju!" z obýváku byl jen slyšet jeho smích.
Slyšel jsem Páju, jak pozdravila Pavla. Potom se otevřely dveře a vešla Pája.
,,Ahoj Pe-"zasekla se, když si všimla, že mám společnost a oba ležíme v posteli nazí (samozdřejmě jsme byli přikrytí, ale každýmu hned dojde, že jsme nazí)
Pája zčervenala jako rajče.
,,P-pomiňte já. Nebudu rušit pa."
,,Kdo to byl?" zeptala se Kája.
,,Pavlova přítelkyně." odpověděl jsem.
Na to se Kája rozesmála a já s ní.
Oblékla se, já taky a šli jsme oba do obýváku za Pájou a Pavlem.
Pája se začala okamžitě omlouvat.
Já jen řekl, že je všechno v pohodě a že stejně před tím za dveřma špízloval Pavel.
Za 3 dny...
,,Přijela sanitka, Péťo."zakřičela na mě Kája.
,,Ach jo. Já tam nechci."kňoural jsem.
,,No jo, příště si rozmysli, než budeš chtít skočit z mostu."prohodila.
Petr odjel. Kája k němu jezdila každý druhý den na návštěvy. Nakonec Petra pustili o týden dřív. Ale když se vrátil domů měla pro něj Karolína překvapení.
ČTEŠ
Kluk od vedle....(Petr Lexa) ✔
FanficStačil jeden náraz, aby se její život stal o něco hezčím.