* İHANET *

40 4 0
                                    

* SARP *
Onun o büyüleyici sesini dinlemek bana bir ilaç gibi geliyordu.
Onu gördüğüm ilk gün dikkatimi çekmişti zaten. Bir yönüyle diğerlerinden farklıydı. MASUMLUĞU
Evet bu kız gerçekten masumdu . Ama onunda diğerleri gibi beni kandırmayacağını nereden bilebilirim !!?!!
Ona yaklastigimda filan değişik davranıyordu. Eee madem beni kendine aşık edecek neden ben her ona yaklastigimda geriliyor.
Hatta ilk başlarda ciddi anlamda yanıldığımı hissettim. Çok masum davranıyordu. Ya gerçekten masumdu ya da çok iyi bir oyuncuydu .
Ilk seçeneğe inanmak isterdim.
O kaşlarını çatışı filan galiba ondan etkileniyordum.
Kız cidden bunun için ugrasiyorsa başarıyordu.
Düşüncelerimi telefonumun sesi böldü.
Bakmadan açtım.
"Ne var !!??!"
"Şey efendim Tahsin..."
"Devam etsene laaann!!!!!"
"Tahsin orman yolundaki uçurumun kenarinda sanırım kendini atacak !!!"
"Ne sacmaliyorsun lann ne halt ediyormuş oradaa topunuzz bela mısınız başıma lann!!!"
dedim ve telefonu suratına kapattım.
"Tahsin seni bir bulayim kendim gebertecegim !!"
diye mırıldanarak arabamın anahtarlarını aldım.
Söylenerek arabayı çalıştırdım.
"Neredeydi bu uçurum ya!!?"
diye söylenirken önüme çıkan karanlıkta fazla seçilmeyen 500km
yazan tabelayı görünce derin bir nefes aldım.
"Şimdi yaktım çıranı Tahsin inşallah bu saatte beni buraya getirtecek kadar önemli bahanelerin vardir!!!"
diyerek tam uçurumun kenarında durdum. Nerede acaba diye bakinirken gördüğüm manzarayla belki hayatımda yaşadığım en büyük şoku yaşadım.
O Kumsal mı ?!!
Peki o çocuğun üzerinde ne yapıyor yaa!??
Dikkatle bakınca onun yüzünü gormemle senelerce biriktirdiğim sinirim yeşermeye başladı.
DENİZ SARAÇ
Yanılmamisim sanırım !!
Kumsal cidden bunlar için çalışıyor olmalı .
Ama bende bunca süre boyunca onda tek bir şey fark ettim.
İSTEKSİZ
Evet Kumsal bu yaptığını kesinlikle isteyerek yapmıyordu.
Zorunda olduğu için mi yapıyordu acaba !!??
Sonra birden kafasını kaldırıp çevreye göz gezdirdi.
Birini arıyor gibiydi. Altındaki dingil bir şey demiş olmalıki tekrar ona döndü.
Yüzü bulundukları durumu yeni fark etmiş gibi bir hal aldı.
Biraz daha onu izledikten sonra gazı kökleyip sürmeye başladım.
En son kafasını kaldırıp bana baktığını gördüm.
Ehh be kızım sen bana ne yaptın böyle !??!
Ama bir şeyden emin ol artık kötüler kazanıp bizim gibi iyiler onların istediklerini yapmak zorunda kalmayacak! Artık onlar bizim önümüzde yalvaracaklar !!
Sen merak etme Bella'm ☆◆☆

*
" Abi ne olur beni bir dinle ..."
"Neyini dinliyim laann kendini atacaktin öyle mi sen hiç zahmet etme ben seni burada geberteyim hem sen yorulmamış olursun !!!"
dedim ve adamın diğer gözünede sert bir yumruk geçirdim.
Şu anda Deniz'in hıncını Tahsin'den çıkarıyordum.
Tam üstüne atlayacaktımki dediği şeyle durdum.
"Abi 'gözünü seveyim' bak ne istersen yaparım ..."
Cidden ne istersem mi ?!??
'Hımm açıkçası pekte istediğim bir şey yok' derken son anda aklıma gelen fikirle sırıtmadan edemedim.
"Kulağını aç dikkatlice dinle beni 'senden bir kişiyi araştırmanı istiyorum' "

*
" Evet biyokimya'nın ilgi alanları ..."
Evet duyduğunuz şeyden de anladığınız gibi ders Kimya!!
Lanet girsin:-(:-(
Son kez sıkıntılı bir off çektim.
Ayy daha fazla dayanamayacagim !!!
"Hocaaggmm !?!"
Hoca dışında herkes bana bakmaya başladı ama bizim gıcık garıı bir türlü bakmadı laann
Ama ben diyom bu garıı birgün tak diye gitcek diye dinlemiyolar !!
Biri şunu dağa filan kaldirsada kurtulsak dicemde kim kaldırır bunu be evlat olsa sevilmezz!!!
En sonunda bana döndü ve "Evet Nurcancığım ?!" dedi.
Nurcan kim laan??!
"Nurcan değil Kumsal hocam!!"
deyince bana "Ben ne dedim bende aynısı söyledim ama gel gör ki beni dinlemiyor muşsun bu sözlü notlariniza yansıyacak !!"
Tee Allah'ım yaaa !!
Yokk bu kadın gidici siz en iyisi beni dinleyin hemm bu kadinn hala emekli olmadı niyee???!!
"Tabii hocamm her zamanki gibi yine siz haklısınız şimdi o inanılmaz öğretici öğütleriniz bittiyse ben lavaboya gidebilir miyim ?!!"
Benim bunu demem üzerine sınıftaki herkes gülmeye başladı .
Tabi bizim inanılmaz duyulu hocamız bunu ben kapının kolunu açtığımda fark etti.
"Bir çıtırtı mı duydum ne ?!!"
Vayy canına imrendim be !!:-D:-D

~KUMSALDAKİ DENİZ~(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin