Chapter 1

504 34 3
                                    

Γεια σας με λενε Bess Cox. Ειμαι 17 και πηγαινω λυκειο. Μενω στην Θεσσαλονικη και εχω εναν αδερφο τον John. Η μητερα μου Clara ειναι χωρισμενη με τον πατερα μου Peter εδω και περιπου δυο χρονια. Αυριο ειναι η πρωτη μου ημερα στο σχολειο και εχω λιγο ανχoς. Τελευταια ταξη και μετα πανεπιστημιο. Δεν φανταζομουν ποτε οτι τοσο γρηγορα θα γινοταν ολα. Εχω ηδη αποφασισει τι θελω να γινω. Θα γινω νηπιαγωγος. Λατρευω τα παιδια. Απο μικρη το ειχα ημουν πολυ φιλικη και ευγενικη με ολα τα παιδια. Ακομη και τωρα ολοι μου λεν οτι ειμαι πολυ ευγενικη. Τελος παντων, εχω εναν κολλητο τον λεν Paul. Ειμαστε απο την τεταρτη δημοτικου κολλητοι. Εχω και ενα αγορι τον λενε Mike. Τα εχουμε πεντε χρονια και δεκα ημερες , ναι καλα ακουσατε πεντε χρονια. Ειμαστε μαζι απο την δευτερα γυμνασιου. Ειναι ο πρωτος μου. Βασικα θα ειναι και ο τελευταιος μου,δεν προκειται να αγαπησω αλλον. Τελος παντων παω να φορεσω τις μπιτζαμες μου για να πεσω για υπνο . Αφου αυριο θα πρεπει να σηκωθω νωρις. Α! Ξεχασα να σας πω το λυκειο βρισκεται ακριβως απεναντι απο το σπιτι μου ξερω τι σκεφτεστε lucky me. Καθολου τυχερη. Ειναι πολυ φασαριοζικα περνανε συνεχεια αυτοκινητα. Εγω θελω απλα ησυχια.



*Γεια σας παλι!! Εκανα και αλλη ιστορια. Αν σας αρεσε η εισαγωγη γραψτε μου αν θελετε να συνεχισω την ιστορια
kisses Δήμητρα-Μαρία❤

Focus on me || H.STahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon