Ο Jack με πηγε στο σπιτι μου και του ειπα αν ηθελε να ερθει πανω για λιγο, φαινοταν κουρασμενος και δεν ηθελα να τον παρει ο υπνος ενω οδηγαει και παθει κατι. Ειπια δυο καφεδες και ηρθα στα λογικα μου.
"Σ'ευχαριστω"
"Για ποιο πραγμα"
"Που.. Ξερεις στο κλαμπ με εκεινον.."
"Τιποτα" ειπε ενω μου χαμογελασε.
"Θα μου κανεις μια χαρη?"
"Φυσικα.. Μετα απ αυτο που εκανες για εμενα."
"Μπορω να κοιμηθω στον καναπε αποψε γιατι ειμαι πολυ κουρασμενος για να οδηγησω?"
"Ναι και δεν χρειαζεται να κοιμηθεις στον καναπε"
"Που θα κοιμηθω?"
"Στον ξενωνα απου εχουμε κανονικο κρεβατι."
"oh. Ενα μικρο προβλημα.."
"Ποιο?"
"Η μητερα σου. Οταν θα με δει θα φρικαρει"
"Δεν με νοιαζει τι θα πει η μητερα μου. Εισαι φιλος μου και μου ειπε οτι ολοι οι φιλοι μου ειναι ευπροσδεκτοι στο σπιτι"
"Εκτος απο εμενα"
"Βλακιες!..Ελα να σου διξω που ειναι ο ξενωνας."
"Οκ"
Αφου ανεβηκαμε στον πανω οροφο του σπιτιου του εδιξα τον ξενωνα
"Εδω ειμαστε."
"Εσυ που κοιμασε?"
"Στο διπλα δωματιο"
"Αρα εισαι κοντα μου."
Ακουστηκε καπως αυτο"Ναι. Καληνυχταα"
"Επισης"
Η ωρα ειχε παει 2:00 δεν μπορουσα να κοιμηθω. Απο τον πονο και την στεναχωρια.
Ξαφνικα ακουω την πορτα μου να χτυπαει.
"Ποιος ειναι?"
" Jack " ειπε χαμηλοφωνα
"Περνα μεσα"
"Εκλεγες?"
"Ε..ναι"
"Ποιος σε πειραξε?"
"Κανεις απλα οπως σου ειπα και στο παρτι χωρισα με το αγορι μου"
"Γιατι χωρισατε?.. Αν θελεις λες"
"Γιατι θελει αλλη"
"oh"
"5 χρονια μαζι και τωρα.. Παει"
"Ποσα?"
"Πεντε"
"Ουαου"
Αρχισα να κλαιω ξανα ενω ο Jack με πειρε στην αγκαλια του λεγοντας. Ησυχασε.. Θα βρεθει αλλος. Που θα σε αγαπαει περισσοτερο απο αυτον τον βλακα.Αφου σταματησα μετα απο λιγα λεπτα κυριαρχουσε ησυχια.
Ξαπλωσαμε στο κρεβατι και λεγαμε διαφορα ο Jack μου ελεγε αστεια.. Ειναι αστειος.
"Α και ωραιο δωματιο"
"Χα χα χα χα ευχαριστω"
Βαλαμε μια ταινια στην τηλεοραση. Κωμοδια,μετα απο λιγο σχεδον στις 3:30 μας πηρε ο υπνος.
Την επομενη μερα που ξυπνησα βρισκομουν στην αγκαλια του Jack .
"Jack ξυπνα.."
"Τι ωρα ειναι?"
"Οκτω παρα τεταρο"
"Τωρα.."
"Σηκω δεν θα προλαβουμε το σχολειο"
"Καλα και συ απεναντι ειμαστε"
Αφου σηκωθηκαμε απο το κρεβατι ο Jack εβαλε την μπλουζα του και εγω εβγαλα την μπιτζαμα μου και εβαλα ενα πολυ ωραιο συνολακι. Αφου φυσικα ο Jack βγηκε απο το δωματιο. Εβαλα μασκαρα και πεδιλα και πηγαμε κατω για πρωϊνο πριν η μητερα μου ξυπνηδει. Φαγαμε απο μια μπανανα και φυγαμε η ωρα ηταν ακριβως οκτω και ισα που προλαβαμε να μπουμε στην ταξη.
Αφου το μαθημα τελειωσε βγαλαμε μια φωτογραφια απο εκεινη την ημερα γιατι ηταν η πιο αστεια. Ο Jack ελεγε συνεχεια αστεια γιατι μου ειπε οτι δεν θελει να με ξαναδει να κλαιω.
Γλυκουλης. Να ηταν ολοι σαν και αυτον.
Μετα απο εκεινη την ημερα γιναμε κολλητοι.
"Jack σε λιγες μερες ερχεται το Hallowen και αυριο ο κολλητος μου ο αλλος κανει παρτι θες να παμε μαζι."
"Ε..ναι. Θες να ντυθουμε το ιδιο πραγμα? "
"Ναι αυτο θα εχει πλακα"
"Οκ. Λοιπον προσπαθησε να διχνεις οσ ποιο σπασικλακι μπορεις "
"Οκ. Πρεπει να φυγω μπαιιι"
"Μπαιι"
BINABASA MO ANG
Focus on me || H.S
FanfictionΔυο διαφορετικοι χαρακτηρες ερωτευουνται. Harry Styles ως Jack Cooper Ariana Grande ως Bess Cox