Τέλος πάντων εγώ δεν θα ασχολούμαι με τη μητέρα μου. Μετα από λίγο φτάσαμε έξω από το σπίτι του Harry μπορώ να πω πως μου έλειψε αυτό το μέρος.
"Εσύ αν θες πηγαίνε με τον Harry " είπε ο αδερφός μου
"Θα είσαι καλά? "
"Ναι μαμά " είπε ειρωνικά
"Τέλος πάντων πάμε μεσα"
Αφού μπήκα μέσα με ακολουθησε,κατευθύνθηκα προς τον Harry και ο Lukas ήρθε μαζί μου.
"Ωραίο πάρτι "
"Ευχαριστώ φίλε "
"Πάω μια βόλτα να γνωρίσω κανέναν "
"Μια χαρά..θα τα παμε μία χαρά εμείς "
"Ναι "
Τι φάση? Ο αδερφός μου και το αγόρι μου τα πάν καλά? Πολύ τυχερή ρε σεις.
Αφού έφυγε ο αδερφός μου αρχίσαμε να μιλάμε.
"Λοιπόν είσαι κούκλα απόψε μωρό μου "
"Ε..ευχαριστώ " τα μάγουλα μου κοκκίνισαν. Πάντα το έκαναν όταν έλεγε την λεξη μωρό μου.
"Ακόμα με ντρεπεσε?"
"Όχι "
"Την αλήθεια! "
"Ίσος λίγο "
"Δεν χρειάζεται "
"Εντάξει "
Όντως δεν ήξερα τον λογο που ντρεπόμουν αλλά μου ακούγεται κάπως.
Πήγε να πάρει ενα χυμό βύσσινο για μένα αφού δεν μου αρέσουν τα ποτά.
"Σου πάει το φόρεμα "
"Αλήθεια είναι το αγαπημένο μου"
"Ναι. Δείχνει πολλά "
"Ειιι!"
"Σε περάζω. Κι στο τηλέφωνο έτσι έκανες "
"Ναι γιατί δεν μου αρέσει να μου λες τέτοια πράγματα "
"Εγώ φταιω αν έχεις ωραία προσόντα? "
"..."
"Έλα ξεχνά το"
"Εντάξει "
Ή ωρα ήταν 11:40 και είπα στο αδελφό μου να φύγουμε γιατί είχα κουραστεί.
Ο Harry μου είπε πως θα με φιλοξενούσε αλλά αρνήθηκα γιατί έχω το τραύμα της πρώτης φοράς που ήρθα αλλά με εναν μαγικό τρόπο με έπεισε να μείνω και δέχτηκα.
Αφού στις 2:00 έφυγαν όλοι πεσαμε να κοιμηθούμε.. μονο που δεν .. Ο Harry είχε πιεί. Ήταν αναμενόμενο τι θα συνέχιζε.
Ήρθε ή στιγμη που ανεβηκαμε τα σκαλιά και φτάσαμε στο δωμάτιο του.
Με πήρε σε στυλ νύφης και με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Είχα ξεχάσει οτι το κρεβάτι ηταν αναπαυτικό.
Άρχησε να με φιλάει στο λαιμό και μου έβγαλε το φόρεμα.
Πρωτα με ρώτησε " Είσαι έτοιμη να το κάνουμε ή θες να σταματήσω? " όλα παγωσαν τι να έλεγα?
Του απάντησα τελικά και φαίνεται οτι δεν είχε μεθύσει οπότε έκανα λάθος.
"Είμαι "Χελλο παιδιά συγνώμη που δεν ανέβασα τόσο καιρό αλλά μέχρι και την άλλη εβδομαδα γράφω διαγώνισμα και είναι τα πιο δύσκολα τώρα. Οπότε θα ανεωαζω μετα απο δυό τρεις μέρες ευχαριστώ για το 1,18Κ.❤
Φιλιααα ❤
BINABASA MO ANG
Focus on me || H.S
FanficΔυο διαφορετικοι χαρακτηρες ερωτευουνται. Harry Styles ως Jack Cooper Ariana Grande ως Bess Cox