Πηγα στο σπιτι. Η μητερα μου ηταν εκει και μαγειρευε. Δεν σας εχω πει τιποτα για τον αδερφο μου γιατι μενει ατην Βοστονη.
"Μαμα γυρισα"
"Πως και τι?"
"Ε?"
"Παλι με αυτον ησουν"
"Ρε μαμα καταλαβε το οτι ειμαστε απλα φιλοι"
"Κανονισε. Φιλοι θα μινεται"
"Ναι ρε μαμα!"
"Αυριο θα παω στο παρτι του Paul"
"Οκ"
Πηγαινω πανω και βαζω ενα ασπρο φορεμα που ηταν ποιο ανετο
Πηρα το κινητο και τα ακουστηκα μου και ανοιξα το spofity . Η ωρες περνουσαν. Οταν ειδα το ρολοι ηταν 7:00.Πηρα αμεσως να κανω τα τρια μαθηματα που ειχα. Τα τελειωσα ενω ακουσα εναν θορυβο. Ο θορυβος ερχοταν απο το παραθυρο. Καποιος πεταξε μια πετρουλα. Δεν εδωσα σημασια,ξανα πεταξε την πετρα.
Πηγα στο παραθυρο και ειδα τον Harry.
"Τι θες τετοια ωρα Harry ?"
"Να μιλησουμε για κατι πολυ σημαντικο"
"Κατεβαινω"
Εβαλα τα παππουτσια μου και κατεβηκα.
"Τι εγινε?"
"Θελω να με μαθεις"
"Τι?"
"Δεν ειμαι αυτος που νομιζεις"
"Ακουω.."
"Λοιπον, πρωτον δεν με λεν Jack αλλα Harry. Σου εδωσα ψευτικο ονομα γιατι δεν ηθελα να μπλεξεις σε μπελαδες. Δευτερον, οι γονεις μου δεν ειναι σε ταξιδι απως σου ειπα αλλα εχουν χωρισει ."
"Γιατι μου ειπες ψεματα. Που θα εμπλεγα"
"Αν σου ελεγα την αληθεια δεν θα ηθελες να κανουμε παρεα, α και θα εμπλεγες με αυτους που με κινηγουν. Πριν λιγα χρονια επερνα ναρκωτικα τωρα τα σταματησα. Πιστεψε με δεν ειμαι επικυνδινος."
"Σε πιστευω"
"Αληθεια?"
"Ναι"
"Γιατι?"
"Για λογους που δεν μπορω να σου πω." ΓΙΑΤΙ ΣΑΓΑΠΩ
"ΟΚ"
Ξαφνικα με αρπαζει και με φιλαει.
"Ε...ε...συγνωμη Bess.. Απλα δεν μπορουσα να συγκρατηθω. Μου αρεσεις. Παντα μου αρεζες"
"Και γω σαγαπω Harry"
Ξαφνικα βγενει η μητερα μου με μια βαλιτσα που ειχε μαλλον τα ρουχα μου. Ναι τα ρουχα μου ειναι.
Μου εδωσε την βαλιτσα ενω κοιτουσε με απεχθεια τον Harry και μου ειπε "Φυγε απο το σπιτι τωρα"
"Μα. Μαμα που θα μεινω"
"Δεν με ενδιαφερει. Εγω σου ειπα οτι αυτον δεν τον θελω"
Ο Harry ειπε "Bess θα σε παρω εγω στο σπιτι" δεν περιμενα να το πει αυτο.
"Οκ παμε." ειπα μισο κλεγοντας.
Μπηκαμε στο αυτοκινητο και ο Harry τι εβαλε μπρος.
"Εισαι συγουρος οτι με θες στο σπιτι ?"
"Φυσικα, αν δεν σε ηθελα στο σπιτι δεν θα σου το προτεινα"
"Θα σου ειμαι βαρος"
"Εσυ.. Ποτε ματια μου" ενα χαμογελο ενφανιστηκε στο προσωπο μου.
"Σαγαπω τοσο πολυ Harry."
"Και γω σε αγαπω Bess"
Μετα απο λιγο παρκαρε το αυτοκινητο και μπηκαμε στο σπιτι του.
BINABASA MO ANG
Focus on me || H.S
FanfictionΔυο διαφορετικοι χαρακτηρες ερωτευουνται. Harry Styles ως Jack Cooper Ariana Grande ως Bess Cox