Βγήκαμε απο το σπίτι και μπήκαμε στο αυτοκίνητο του,μια διαδρομή λίγων λεπτών μας κατέληξε σε ενα τεράστιο σπίτι, ήταν το σπίτι του αγνώστου προς εμένα φίλου του Lucas. Πάλι καλά ήξερε ελληνικά και δεν χρειάστηκε να μιλήσει αγγλικά or something like that.
"Hey,bro. Αυτή είναι η κοπέλα σου? "
"Όχι.. η.. αδερφή μου"
"Σορρυ."
"Δεν πειράζει. Δεν την ηξερες "
Γύρισε προς τα εμένα όπου καθόμουν στο πίσω κάθισμα του μαύρου αυτοκινήτου.
"Hans χάρηκα."
"Bess,επίσης "
"Σε πειράζει να..να κάτσω πίσω για να γνωριστουμε?"
"Ε..όχι " στην πραγματικοτητα,ναι,με πείραζε αλλά δεν μπορούσα να πω όχι. Θα ήμουν αγενής
Έκατσε πίσω μαζί μου ενω ο Lucas με κοίταξε ,ηταν σαν να λέει. πρόσεχε
Ο Lucas βγήκε απο το αυτοκίνητο για να πάρει τσιγάρα. Μείναμε για πέντε λεπτά μόνοι μας. Άρχισα να νιώθω άβολα.
"Καταλαβαίνω οτι νιώθεις άβολα. " είπε και μου χαμογέλασε. "
"Ε.."
"Bess. Αστο, σε καταλαβαίνω γιατί πριν λιγα λεπτά με γνώρισες,στο κλαμπ όμως κανονικά θα μιλάμε. Να γνωριστούμε κιόλας. "
"Ε. Εντάξει "
Πρίν το καταλάβω έβαλε τι χερι του γύρω μου, σεν ήξερα τι να κάνω.
"Λίγο χώρο "
"Σε πςιραζω ήθελα να δω τι θα έκανες. "
"Καθόλου αστείο. "
"ΣΥΓΝΏΜΗ "
"Δεκτή " είπα χαχανιζοντας.
Αφού μπήκε ξανά στο αυτοκίνητο φτάσαμε στο μπάρ. Ήταν η τέταρτη φορά που έβγαινα εξω .
"Πολύ ωραίο μέρος " είπα ενω πηγα πιο κοντα στον Lucas, φοβήθηκα οτι κάποιος μεθυσμένος θα πέσει πανω μου ή κάτι.
"Ναι" είπε και έβαλε το χέρι του στο ώμο μου.
Αφού βρήκαμε ενα τραπεζάκι και μας πήραν παραγγελία,αρχίσαμε να μιλάμε.
"Bess είσαι πολύ όμορφη μέσα σε αυτό το φόρεμα. "
"Ευχαριστω Hans. "
Γύρισα να δω τιν κόσμο, αμέσως είδα ενα γνωστό πρόσωπο, ήταν ο Harry που φιλούσε την κοπέλα που ηταν και τις προ άλλες. Τον κοιτούσα επίμονα ώσπου με είδε και γύρισα μπροστά ντροπιασμένη.
Ήρθαν οι παραγγελίες μας, πληρωσαμε και πηγα πιο κοντά στον Hans για να κάνω τιν Harry να ζηλέψει.
Μα τι λέω τι να ζηλέψει, έχει κοπέλα εγώ ζηλεύω πήγα στην τουαλέτα και άρχισα να κλαιω,μετα απο ενα εικοσαλεπτο,το ξεπέρασα και γύρισα ,πάλι καλά δεν φάνηκε οτι εκλαιγα.Γύρισα και τυληξα το χέρι μου γύρω απο τον Hans και του εδωσα ενα φιλί στο μάγουλο. Κοίταξα αμέσως τον Harry, τιν είδα να γουρλωνει τα μάτια και γαμωτο σηκώθηκε και ερχόταν πρός τα εμάς.
"Επ και σεις εδώ? "
"Ναι" είπα ενω πήγα πιο κοντά στον Hans ο οποίος με αγκάλιασε γιατί είχε πιεί λίγο.
"Βρήκες βλέπω αγόρι "
Δεν είπα τίποτα, ξάπλωσα το κεφάλι μου στον ώμο του Hans ενω εκείνος με φιλησε στο μέτωπο. Δεν μπορούσα να κάνω εκείνη την ώρα κατι γιατί ήταν ο Harry, πάλι καλά που ο αδερφός μου είχε παει εξω για τσιγάρο όταν ήρθε ο Harry.
BINABASA MO ANG
Focus on me || H.S
Fiksi PenggemarΔυο διαφορετικοι χαρακτηρες ερωτευουνται. Harry Styles ως Jack Cooper Ariana Grande ως Bess Cox