Μετά από τρείς ώρες.
Αφού έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά το κινητό μου άρχησε να «τρέμει»
*Που στο καλό είσαι; * Παραδόθηκε στις 8:00μ.
*Harry. Μην ανησυχείς βόλτα * Παραδόθηκε στις 8:06μ.μ
*Σε ποιό μαγαζί έρχομαι να σε βρω και γαμώτο μην αργείς να.απαντάς!* παραδόθηκε στις 8:07μ.μ
*Είσαι παρανοϊκός, στο forever 21* παραδόθηκε στις 8:012
*ΠΆΛΙ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ!* Παραδόθηκε στις 8:13 μ.μ
*γκοντ * παραδόθηκε στις 8:15 μ.μ
* μείνε εκεί έρχομαι * παραδόθηκε στις 8:17 μ.μ
Θεέ μου άρχησε τις ζηλοτυπίες. Όντως ήρθε. Παρκαρε το αυτοκίνητο και ήρθε κοντά μου πίστευα πως θα μου φώναζε αλλά αντί αυτού με φίλησε.
"Μην το ξανά κάνεις αυτό βλακάκο "
"Απλά θέλω να είσαι ασφαλής και καλά. "
"Είμαι μια χαρά, δεν χρειαζεται να φοβάσαι για μένα. "
"Ως αγόρι σου, σου απαγορεύω να βγαίνεις έξω μόνη ."
"Συγνώμη; " είπα σηκώνοντας το δεξί μου φρύδι.
"Αυτό που άκουσες. Σαγαπώ και δεν θέλω να πάθεις τίποτα. "
"Σαν τι;"
"Μπες στο αυτοκίνητο "
"Όχι, όχι αν δεν μου πεις "
"Κινδυνεύεις μπες τώρα! "
"Τι έγινε; αρχίσανε τα ψέματα; "
"Γαμώτο ποτε δεν κάνεις αυτό που σου λέω. "
Ξαφνικά ακούγεται ένας κρότος.
Τι στο.. γυρνάω να δω και βλέπω κάποιον να μας σημαδεύει.Μια σφαίρα περνάει απο κοντά μου. Παρα λίγο να χτυπήσω . Τότε ο Harry με πέρνει στην αγκαλιά του για να με προστατέψει.
"ΕΊΔΕΣ; ΣΤΟ ΕΊΠΑ! " μου φώναξε.
Κατάφερα να μπω στο αυτοκίνητο και ο Harry ήταν ακόμη εξω και μιλούσε με τον τύπο ο οποίος τον ειχε πιασει απο το πουκάμισο.
Το όλο σκηνικό κατέληξε σε καβγά. Φοβόμουν να βγω αλλά το έκανα για τον Harry. Ο τύπος έχανε αλλά πάλι χτυπούσε που και που τον Harry.
Όρμησα πάνω στον τύπο φωνάζοντας "φύγε ρε! Αστον! "
"Η γκομενιτσα καλό κομμάτι "λέει στον Harry και εκείνος του ματωνει την μύτη.
"Αυτό ρε. Για να μιλάς καλύτερα στην κοπέλα μου."
Είχε ζαλιστει από τα χτυπήματα και έτσι φύγαμε για το σπίτι του Harry.
"Που θα πει εμένα γκομενιτσα ο μαλάκας " λέω νευριασμένη ενω είχαμε μπει στο αυτοκίνητο
"Μωρό μου εσένα δεν θα σε αποκαλεί κανένας έτσι όσο είμαι εγώ στο πλάι σου " μου απντα φιλώντας μου το χέρι.
BINABASA MO ANG
Focus on me || H.S
FanfictionΔυο διαφορετικοι χαρακτηρες ερωτευουνται. Harry Styles ως Jack Cooper Ariana Grande ως Bess Cox