Chapter 20

70 13 6
                                    

Μετά από 3 εβδομάδες.

"HARRY! "

"Τι. Ρε μωρό μου "

"Έχουμε δύο μερες που τα βρήκαμε και συ κανείς βλακιες "

"Γιατί ποτε τα χάσαμε. Μην είσαι τόσο σοβαρή"

"Μάλλον έχεις δίκιο "

"Πρεπει να σου πω κατι."

"Τι?"

"Θα πάω ταξίδι στην Γερμανία. "

"Ποτε. Για ποσό καιρό "

"Αύριο για πάντα "

"Τι και οι δρόμοι μας χωρίζουν εδώ? Αύριο? "

"Δυστυχώς. "

"Γαμωτο "

"Θα κάνω την μέρα σου ξεχωριστή. Αυτήν την τελευταία. "

Θα σας διηγηθω με λιγα λογια τι έγινε. Πρώτα πήγαμε σε ενα εστιατόριο,μετά σε ενα λούνα πάρκ οπου ανεβηκαμε σε όλα και ηταν καταπληκτικα. Τέλος πήγαιμε σπίτι του και περάσαμε πολύ αστεία. Μετα ξέρετε τι ακολούθησε. Αλλά δυστυχώς κράτησαν όλα αυτά για μια βραδιά δεν θα τον ξαναδώ ποτέ και στην σκέψη αυτή τρελενομαι.
Γιατί? Τι κάναμε και το σύμπαν θέλει να μας χωρίσει.

Ξύπνησε πολύ πρωί ενώ εγώ ακόμα κοιμομουν. Γιατί δεν με ξύπνησε? Ήθελα να τον δω για τελευταία φορά. Αλλά ηταν πολύ αργά.

Μετα απο τέσσερις μήνες.

Η μέρα μου ηταν καταθλιπτική όπως και οι υπόλοιπες απο την ημέρα που έφυγε. Μαζί του έχω να μιλήσω δύο μήνες κάτι έγινε. Όχι δεν με Ξέγραψε. Σωστά?

"Μαμά έτοιμη? "

"Ναι καλη μου πηγαίνε στο αυτοκίνητο και έρχομαι"

Α δεν σας είπα μετακομίζω. Γερμανία έχω μια ελπίδα να τον βρω. Ο λόγος που μετακόμιζουμε είναι γιατί ή μαμά μου βρήκε καλη δουλειά εκεί.


Στην Γερμανία.

Περπατούσαμε δέκα λεπτά μέχρι να φτάσουμε στο νέο μας σπίτι αφού κάναμε τα απαραίτητα βγήκα μια βόλτα με τον "αδερφό" μου να δω πως είναι η περιοχή.

Αφου περπατούσαμε είδα κάποιον να μοιάζει με τον Harry και να κρατά στην αγκαλιά του μια κοπέλα.

"HARRY! " φώναξα και γύρισε να κοιτάξει όταν με είδε γουρλωσε τα ματια του και άφησε την κοπέλα απο την αγκαλιά του.

Έτρεξα και τον αγκάλιασα .

"Τι κανείς κοπέλα μου? "

"Τι?" Είπα στην κοπέλα ενώ αυτός με κοιτούσε φοβισμένος.

"Αγκαλιάζεις το αγόρι μου."

"Ποιο? "

"Το αγορι μου "

"Δεν σε πιστεύω είσαι βλάκας." Του είπα και ετρεξα κοντά στον αδερφο μου που έιχε μείνει λίγο πιο μακριά.

Focus on me || H.STahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon