Oscars perspektiv*
Jag vaknar upp vid min Isabelle. Igår var det en superbra dag med våra fina foooers. De tyckte om Isabelle och hon tyckte att det var det bästa hon hade varit på. Isabelle vaknar och vi går sedan upp från sängen, går ner för trappan och in till köket. Jag tar fram frukosten och sätter mig mittemot Isabelle.
- Så vad tyckte du? Frågar jag och tar en tugga av min macka.
- alltså helt fantastiskt, äskar det. Svarar Isabelle och ler.
När vi har ätit klart så dukar Isabelle undan vårat och sedan går vi upp och gör oss iordning. Isabelle går till toan och gör sig fin. Jag är på rummet och tar på mig en T-shirt och ett par shorts. Isabelle kommer sedan ut och tittar på mig. Jag tittar på henne och granskar hur hon ser ut. Hon är superfin och är alltid det.
- Snygg älskling, säger Isabelle till mig.
- Detsamma hjärtat, svarar jag och vi kysser varandra.
Vi bestämmer oss sedan för att åka till studion för att träffa killarna och sen ner mot stan. Jag tar på mig mina skor och Isabelle likaså. Vi går ut från huset och går mot moppen. Isabelle hoppar på den bakom mig och jag kör iväg.
Väl framme hoppar vi av och går hand i hand med varandra mot studion. Vid entrén möts vi av en glad och sprallig Omar som öppnar åt oss. Vi går in och går mot danssalen.
- hej allihopa! Säger jag och Isabelle.
- tjenare, svarar Felix och ler.
Isabelle sätter sig på golvet och vi kör igång med att dansa. När vi har dansat klart så går vi och sätter och jämte Isabelle.
- hur var vi? Frågar jag Isabelle.
- som ni brukar, as grymma, svarar Isabelle med ett leende.
Jag ler tillbaka och lutar mig mot Isabelles läppar och kysser henne mjukt. Vi drar sedan till Burger king och tar något att käka. När vi kommer fram går vi in och ställer oss i kön. När det är våran tur att beställa så säger vi vad vi ska ha:
- jag ska ha en Nuggets meny och co, säger Ogge.
- jag ska oxå ha en sån, svarar Isabelle.
- Okej. Hur många Nuggets? Frågar hon i kassan.
- vi tar 9 stycken, svarar Ogge och ler mot Isabelle som nickar och ler tillbaka.
Kassörskan klickar in det på skärmen och frågar sedan vad jag, Omar och Felix ska ha.
- då tar jag en whopper meny, säger jag till kassörskan.
- En big king tar jag, säger Felix.
- och jag tar väl en crispy chicken meny, svarar Omar.
Kvinnan i kassan klickar in allt vi sagt. Hon säger hur mycket det kostar och vi betalar till henne. Hon gör sedan maten och vi får vänta. När allt är klart tar vi maten och hon säger "smaklig måltid". Vi sätter oss på ett bord och börjar äta av maten. Alla äter förutom Omar som mest leker med maten haha.
När vi har ätit upp går vi ut från Burger King och möts av foooers. De frågar om bild och vi svarar såklart "ja". Vi tar många bilder och sedan tackar de och vi fortsätter gå vidare. Sedan går vi ner mot stan som vi tänkte gå idag.
Inne på Bikbok provar Isabelle massor av kläder. Vi kände oxå för att prova lite kläder bara för att det inte ska behöva ta så lång tid.
- Kan jag ha den här? Frågar Isabelle när hon kommer ut från provrummet.
Jag vänder mig mor henne och ser hur fantastiskt fin hon är.
- ja absolut älskling, Svarar jag
Hon går in igen och sedan går vi till kassan och betalar. Vi går sedan hem till mig och vi tar oss hem genom bussen. Hemma sätter vi oss i soffan och chillar. Vi spelar FIFA en stund tills alla känner sig trötta. Jag och Isabelle går upp på mitt rum och de andra sover väl på soffan och så. Isabelle borstar tänderna medan jag tar av mig mina kläder så jag bara har kalsongerna på. Just då kommer Isabelle in och då börjar jag tänka tillbaka första gången hon var hemma hos mig och skulle sova över och då kom in och såg mig för första gången i kalsonger.
Isabelles perspektiv*
När jag har borstat tänderna går jag in till Oscar och där står han i bara kalsonger. Då kom jag att tänka på när jag var hos Oscar första gången och skulle sova över så stod han där i sina kalsonger på sitt rum.Flashback:
Jag går in till badrummet och borstar tänderna. Jag går ut ur badrummet och in till Oscars rum. Jag öppnar dörren och där står han i bara kalsonger och han har ingen tröja på sig. Jag står och gapar och stirra på hans mage. Shit vilka magmuskler.- gillar du vad du ser? Säger Oscar och avbryter mitt stirrande.
- mm, säger jag och nickar och ler samtidigt.
Tillbaka i nuet:
Jag går fram till Oscar och kysser honom med mina mjuka läppar.- vilken snygging som står här utan tröja, säger jag och biter mig i läppen.
- det är ju du som är snyggast babe, svarar Oscar och lägger mig i sängen och kysser mig mjukt.
Jag går in på min mobil och går in på Instagram. Där ser jag från gårdagen när killarna hade konsert och jag var där. De har lagt upp bilder på oss när vi stod och dansade och sjöng. Jag och killarna har även blivit taggade i bilderna så jag går in och gillar några stycken. Sedan lägger jag ner min mobil och tittar på Oscar som redan tittar på mig.
- Jag älskar dig så jäkla mycket, säger Oscar med ett leende.
- jag älskar dig mest, svarar jag och ler tillbaka.
- godnatt min älskade, säger jag och lutar mig mot honom i en perfekt kyss.
- godnatt min ängel, svarar Oscar och besvarar kyssen.
----------------------------------------
Hej på er! Det var ett tag sen jag uppdaterade här. Men kände för att lägga upp något här bara för att uppdatera den lite.
Hoppas iaf att ni tyckte kapitlet var bra. Rösta och kommentera!! Läs gärna min andra novell "du och jag föralltid" så blir jag glad💘
YOU ARE READING
Aldrig sluta älska! ~ o.e
FanfictionIsabelle är 15 år och har precis slutat nian och ska börja gymnasiet. På gymnasiet blir hon kär i en kille som gå i hennes klass och som dessutom är han med i nått pojkband. Vad kommer att hända? Känner han likadant som Isabelle? Kommer de att bli t...