Vi tar på oss kläder och gå ner för trappan. Och in till köket. Där sitter Omar och Felix.
- hej killar, säger jag och Oscar.
- hej hej, säger Felix och Omar.
Vi sätter oss bredvid de och äter frukost som är framdukat.
- såg din bild Oscar på instagram. Vad sött. Är ni typ.....ihop eller? Säger Felix.
- ja det skulle man kunna säga, säger Oscar och ler mot mig.
- aww vad gulligt. Förresten ska inte vi in till studion och dansa? Säger Omar.
- ja det ska vi. Vill du följa med älskling? Frågar Oscar mig.
- ja såklart. Säger jag.
Vi går till hallen och tar på oss ytterkläder och går ut och låser dörren. Vi går till mopparna. Jag sätter mig bakom Oscar. Och vi alla kör iväg.
Väl framme hoppar vi av mopparna och går in till studion. Vi går in till ett dans rum. Jag sätter mig till väggen och killarna ställer sig framför spegeln.
Efter en stund när de har dansat så var det slut, men vi stannade lite till. Jag ställer mig upp och går fram till spegeln. Jag tar upp mobilen och tar en bild på mig och står i en pose. Då kommer killarna fram till mig.
- ska vi ta en bild på oss? Frågar Omar.
- haha okej, säger jag och ler.
Vi tar några bilder. Sen tar jag ner mobilen och ställer mig vid Oscar.
- kan vi inte dansa lite? Frågar jag.
- ja, säger Oscar.
Vi sätter på en låt och börjar dansa och sjunga till den.
- vad bra du är på att både sjunga och dansa älskling, säger Oscar.
- jag har gått på dans innan, säger jag och ger Oscar en puss på munnen.
Han lägger sina armar runt min midja och vi lutar våra läppar mot varandra och kysser varandra
- jag älskar dig, säger jag.
- jag älskar dig med baby, säger Oscar
Vi alla dansar lite och sen går vi till mopparna och åker hem till Oscar.
När vi är framme hoppar vi av mopparna och går in till huset. Vi tar av oss skorna och jackorna och går in till vardagsrummet. Jag sitter i Oscars knä och Omar och Felix sitter bredvid oss.
- vad ska vi göra nu? Frågar Omar.
- kan vi inte köra FIFA tävling? Frågar Felix.
- ja. Vi kan vara i lag. Jag och Oscar är i ett lag och ni i ett, Säger jag.
- okej, säger alla.
- vilka två ska mötas först? Frågar Omar.
- jag, säger jag.
- och jag, säger Felix.
Jag tar en kontroll och sätter mig bekvämt i Oscars knä och Felix och jag börjar matchen. Felix vinner första omgången. Men den sista omgången vinner jag.
- yes jag vann, säger jag.
- bra älskling, säger Oscar och ger mig en puss på munnen.
Nu är det Oscar och Omars tur. Jag sätter mig jämte Oscar och lägger benen över hans knän. De spelar och Omar vinner.
Nu står det 1-1 till båda.- Jag vill köra mot Omar, säger jag.
Vi spelar och jag vinner.
- den du Omar, säger jag och ler.
- du ska få, säger Omar och ler.
När vi har spelat klart så ställer dig Omar och Felix sig upp ut soffan.
- jag ska nog hem nu, säger Felix.
- jag med, säger Omar.
- okej med vi ses, säger Oscar
- ja hejdå, säger Omar och Felix.
- hejdå, säger vi.
De tar på sig och går ut för dörren och stänger dörren.
- vad ska man göra nu? Frågar Oscar.
- vi kan väl gå och lägga oss. Jag är ganska så trött, säger jag.
- okej gumman, säger Oscar.
- vi går upp och lägger oss i Oscars säng och därefter somnar jag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dåligt kapitel, ja vet. Men det kommer fler bra sen hoppas jag😉
YOU ARE READING
Aldrig sluta älska! ~ o.e
FanfictionIsabelle är 15 år och har precis slutat nian och ska börja gymnasiet. På gymnasiet blir hon kär i en kille som gå i hennes klass och som dessutom är han med i nått pojkband. Vad kommer att hända? Känner han likadant som Isabelle? Kommer de att bli t...