1. Kapitola

159 9 2
                                    


Ahoj, ja sa volám Eliška a mám 13 rokov žijem v Žiline. Už skončila škola a začínajú Letné prázdniny. Rodičia ma dali do nejakého tábora čo sa vola Roxy či čo ani neviem jak sa vola, kvôli tomu že som trošku neposluchala, ale to je len kvôli tomu že prvý deň prázdnin som s chalanmi zhodila jednu babku z vozíku na Penny borde, ale to Timo ju zhodil ja som išla iba vedľa neho a on to potom zvalil na mňa, som myslela že si s ním budem rozumieť ale teraz som naňho naštvaná kvôli tomu. Dnes večer idem do toho blbeho tábora sa musím ešte pobaliť a nemôžem nič robiť zobrala mi mobil, tablet a nemôžem kukať telku. Teraz sedím pri mojom stolíku a píšem si do denníka. Mamina ma z kuchyne volá ,, Eliška mám ti urobiť aj desiatu?" Nevedela som ako mám zareagovať kvôli tomu že som bola na ňu naštvaná, ale už som išla povedať... niekdo mi klopal na okno pozrela som sa a tam nikto nebol, prišla som ku oknu otvorila a Timo sa tam skrýval. Ja som mu povedala že ja sa s ním nebavím a že nech odíde! Mamina zakričala ešte raz. Ale Timo ma stále otvarovoval tak som zatvorila okno a on do toho okna strčil ruku a som mu pribuchla prsty a zrazu veľký vreskot a mamina prišla do izby že čo sa tu deje a uvidela ako Timo plakal a mal fialovú ruku, tak sa mamina obrátila na mňa a mi dala facku. ,, Ty si už vážne na hlavu padnutá nestačí ti to zaracha!" povedala mamina. ,, Ja som nič neurobila, to on sa mi tu pchal do izby" povedala som. ,, No jasne ja som išiel okolo a ty si ma zavolala a potom si mi tu pribuchla prsty a teraz ich mám celé fialove!" povedal Timo. ,, Ja som myslela že sa už polepšiš ale ty ešte večší problém si musela spôsobiť nebudeš tam 2 týždne ale 2 mesiace!!!" povedala mama. Hneď ako mama odišla s Timom som sa rozplakala. Ale už po 10 minútach som si povedala že aspoň 2 mesiace budem bez mami a bez Tima. Zbalila som sa a pozrela kedy mi ide bus a kašľala som na mamu nech sa zamysli čo spravila.

Letný TáborWhere stories live. Discover now