Už bolo 17:05 tak sme rýchlo utekali na hlavnú chodbu. Trošku sme sa zakecali. ,,Do kelu kde sú všetci?!!" povedala ustráchane Lucia. ,,Oni už odišli!!" povedala som ešte ustrachanejšie. Rýchlo sme utekali do jedálne. Učiteľka nás tam čakala, hovorila ,,Baby kde ste boli?!" povedala nahnevano. ,,My sme boli u Lucky na izbe trochu sme sa zabudli" snažila som sa to povedať tak aby ešte viac nehnevala. ,,Baby meškáte 10 minút!" povedala nie moc natešene. ,,My vieme prepáčte" povedali sme a išli sme sa najesť, všetci tak na nás zazerali ale ja som si z toho nerobila veľkú hlavu meškáme iba 10 minút. Najedli sme sa a všetci odišli, Tereza nás ešte po ceste zastavila ,,Baby počúvajte vy ste milé ale musíte si dávať pozor na čas všetci tam čakali iba na vás dve tento tábor je hnusný za toto by ste mali mať trest ale nemáte, tak si prosím vás začnite dávať pozor" povedala. Odišli sme a Emma sa k nám pripchala ,,Ajoj Lucik a Eli ty si tiež fajn baba nebudeme kamošky?" povedala strašne vtieravo. ,,No môžme len ešte ťa tak nepoznám ale počase môžme" povedala som milo. Usmiala sa a odišla, išli sme do našej izby a Kika tam začala plakať. ,,Kikuš čo ti je?" opýtala som sa jej ustráchane. ,,Samo ma podviedol je to _____!" povedala veľmi nahnevano a smutne. ,,Nič si z toho nerob chalani sú taký" povedala som a usmiala som sa na ňu. ,,Kto je to vedľa teba?" opýtala sa ma Kika. ,,Ja som Lucia" povedala Lucka. Zoznamovali sa tam a aj ona zistila že tá Emma je... Ale išla za ňou. Kika je trochu taká ako Emma ale je aj fajn. Tam som zase ja s Luckou zostala na izbe. Opýtala som sa jej že či jej to nevadí že mám 13 a ona 16. Ona hovorila že v poho a že ma má najradšej z tohto tábora. Som sa veľmi potešila a objala som ju. Učiteľka nás zavolala o 18:30 na hlavnú chodbu. Prišli sme ako prvé. Povedali nám že si dáme strašidelnú noc o 19:00 vyrážame do lesa a tam mame robiť všelijaké úlohy. Išli sme sa obliecť aby nám nebola zima. Vyrazili sme a prišli sme do tmavého lesa o 19:10 vysvetlili nám kde je čo a pustili sme sa do toho. Ja Lucka a Matúš sme mali nájsť taký altanok a tam bol papierik a sme ho mali dať do druhého altanku a sme mali prísť na riešenie kto to urobí najjednodukšie a naj rýchlejšie. Vyhrala 9 skupinka ich tam bolo 5 členov a tam bola Emmka aj so Samom a s Adamom a ešte Kika a jeden chalan (Freak). My sme boli 2. iba o 5 sekúnd ale sme mali logickejšie riešenie ale boli rýchlejší. Išli sme na izbu a pýtala som sa Kiki či Emma chodí so Samom. Ona hovorila že ona nechodí s nikým iba ma kamošov chalanov. A ešte som sa jej pýtala že či chodí s Adamom. Povedala že keď hrali fľašu s Emmkou a s chalanmi tak ho musela pobozkať ale že sú BF. Rozprávali sme sa ešte o všeli čom a potom sme išli spať o 23:00.