2. Kapitola

95 9 0
                                    


Keď som nastúpila do autobusu tak tam bol taký chalan čo sa furt na mňa pozeral. Prešla polhodina a konečne som už vystúpila, predomnou bola taká stará budova z červených tehál a bolo tam napísane ,,Roxy Tabor vás rozosmeje". Som si povedala ,,No zbohom to bude ale zapadák." Prišla tam taká teta ktorá nás zaviedla do vnútra ukázala kde je WC a potom nám dala izby. Keď som prišla do izby bola tam taká dlho vlasá blondína ktorá sa akurát vybalovala. ,,Ahoj" povedala som. Otočila sa a najskôr tak na mňa zazerala ale potom mi povedala že ,,Čau". Bola tam manželská posteľ tak to bolo trochu divné že ju vôbec nepoznám a už mám s ňou spať, tak som sa chcela s ňou zoznámiť. ,,Ako sa volaš?" opýtala som sa jej. Chvíľu tak na mňa kukala a potom povedala že ,,Kristína". ,, Aha a koľko maš rokov?, Prečo si tu? som sa jej pýtala. ,, Bože nenecháš ma ani sa vybaliť!" povedala naštvato. ,,Prepáč ja som sa iba chcela opýtať lebo vieš sem spolu na izbe..." ,,Akože keď sme spolu na izbe musíme sa kamarátiť?!!" povedala kruto. ,,Nie nie, prepáč" ospravedlnila som sa jej. ,,A prečo si vôbec so mnou na izbe??!!" povedala Kristína. ,,Lebo neaka tetka ma sem zviezla a že už nie sú voľne izby" povedala som a dúfala aby zase nevibuchla. ,,Aha" povedala. Zostalo ticho vadilo mi to ale radšej som ju neobtažovala ďalšími otázkami. Zrazu z chodby sa ozval hlas že máme prísť na hlavnú chodbu. Išli sme a bola tam tá tetka ktorá nás viezla k izbám. ,,Takže teraz sa rozdelíme do 6 týmov." Ja som bola v 2 týme s Kristínou a s tým chalanom čo bol v buse a 5 chalani čo sa tam furt predvádzali a ešte také 2 fifleny. Keď nám vysvetlila všetko o tom tábore čo mame robiť tak sme prišli na izby až o 21:00. Prezliekla som sa do pyžama a ľahla do postele. ,,Prepáč ja som strašne výbušná a som nervózna pred cudzími ľudmi..." povedala Kika. ,,To je v pohode." odpovedala som milo a usmiala som sa. Ešte sme sa rozprávali do 22:30 a potom sme už išli spať.

Letný TáborWhere stories live. Discover now