Zase sme sa mali rozdeliť do tých týmov, mali sme teraz súťaž že tam bolo vedro bahna a si tam musela nájsť cukrík a ziesť ho 2 mali ísť na to ďalší 3 išli na staranie o zvierat (npr.: dojenie kravy...) potom 3 išli na preteky a posledný 2 išli na vedomostne. Ja s Kikčou sme išli na vedomostne nechcelo sa nám nič fizickeho robiť. Matúš a Samo išli na to prvé tam kde je to bahno, 3 chalani išli na preteky a chudák Adam zostal s tými 2 fiflenami kde sa budú starať o tie zvieratá. Mali sme tam banálne otázky že aký je najvyšší vrch na Slovensku Gerlach, alebo ako sa vola zakladateľ spisovnej slovenčiny Bernolák.... No dúfam že je to Bernolák. Už bolo 16:30 a o 17:00 sme mali večeru tak nám povedali aby sme išli na izby keď som prišla na izbu prezliekla som sa a išla som za Matúšom. Matúš sa ku mne veľmi divne správal ako keby som bola cudzia ja viem že sme tu iba 2 deň ale sme frajeri a on to naviše chcel. Kika si zavolala Sama do izby nešej tak som tam bola ja Matúš a Adam na izbe v poho ako kamoši sme sa rozprávali v tom tie 2 fifleny prišli. ,,Ahoj Adamko..." hovorili. Strašne sa mu vytierali, chcela som vedieť niečo o nich tak som sa spýtala ,,Ako sa voláte?" Oni na to ,,Emma a Lucia" ,,Koľko máte rokov?" Pýtala som sa ich. ,,Ja mám 16", povedala Lucia ,,A ja mám 15" povedala Emma. Baby....? Pýtala som sa ich všelijaké veci aj som sa n nimi trochu skamarátila. Lucka je ešte v poho ale Emma je dosť namyslená a sa pchá každému do zadku. Emma zostala s chalanmi na izbe s ja som pozvala Lucku k nám keď sme prišli dnu Kika so Samom sa tam furt bozkávali tak sme išli do ich izby. Pýtala som sa jej ako ona berie Emmu a ona hovorila že keď sú same tak je s ňou sranda a keď je aj s ostatnými strašne sa predvádza. ,,Poznám niektoré take povahy" povedala som a usmiala som sa na ňu. Zistila som že niesu fifleny iba niekedy majú takú povahu a už sa proste maľujú veď majú 15-16 rokov.