8. Kapitola

52 6 0
                                    


Tereza prišla za mnou a dala mi facku ,,Ty sa nevieš vprtať do kože!" povedala veľmi nahnevano. ,,Matúš ma podviedol tak mu aj treba!" povedala som a stála som si za svojím názorom. ,,Mňa nezaujímajú vaše teenejdžerske hovadiny on má zdravotné problémi!" povedala Tereza. ,,No má to isté čo ja" povedala som. ,,Volám tvojej mamine aby preteba prišla!" povedala Tereza. ,,Mamina pre mňa nepríde ona ma dala do tohto tábora kvôli tomu že som doma neposluchala" povedala som. ,,Tak dostaneš trest!!!" povedala. ,,1 týžden budeš spať pri zvieratách a sa o ních musíš starať!" povedala prísne. ,,Mne je to jedno rob si so mnou čo chceš!" povedala som a nevzdávala som sa. ,,Tak choď tam!!" prikázala mi a ja som išla. ,,Aspoň zvieratá existuju čo sú normálne stvorenia!" zakričala som to keď som odchádzala. Bola som tam a starala som sa o ne, ked bolo 12:00 doniesli mi jedlo. Keď už prešli 2 dni bolo mi trochu do plaču ale hovorila som si že to neni moja chyba ale Teraza tomu nerozumie. Ráno som sa zobudila a bola som v bahne ,,Ja to serem!" povedala som si. Preliezla som plot a išla som za učiteľkou. ,,Tereza ja to tam už nevydržím som tam 3 deň a je to strašne!" povedala som nahnevane. ,,Eliška ty si povedala že ťa mám dať hoci kde tak som aj urobila" povedala Tereza. ,,Tereza ja som to myslela nie vážne!" povedala som a už som to nevydržala tak som sa rozplakala. ,,Eliška ja viem ale trest si si zaslúžila a zlatko si dosť tvrdohlavá s tým sa nič nedá robit" povedala Terezka. ,,To neni moja chyba a mne je to jedno že som tvrdohlavá" povedala som Terezke. ,,Zlatko ja viem ale tvoj problém je že sa nevieš ospravedlniť ty si stojíš za svojím a neospravedlníš sa ani za svet" povedala mi. ,,Ja viem neospravedlnim sa lebo je to nefér" povedal som. ,,No si strašne tvrdohlavá a musíš sa niekedy prispôsobiť aj ostatným" povedala Tereza. ,,Dobre dobre skúsim" povedala som. Tereza sa na mňa usmiala a išla som sa osprchovať a vyspala som sa na pohodlnej posteli. O 10:00 som sa išla naraňajkovat, potom som prišla za ostatnými. ,,Eli!!" utekala za mnou Lucka. ,,Si v pohode chýbala si mi" povedala mi Lucka. ,,Ahoj áno už som v poho s Terezou sme si všetko vyjasnili" povedala som Lucke. ,,Aha som rada že už je všetko vpohode" povedala a usmiala sa na mňa. Išli sme do izby a Kika tam bola. ,,Čau" povedala Kristína. ,,Čau" odpovedala som jej s maximálnou nechuťou. ,,Prepáč Eli si super kamoška nechcem ťa stratiť" povedala mi. ,,Kika prepáč ale už si ma stratila moja BF je teraz Lucka" povedala som jej. ,,Aha" odpovedala mi smutne. Išli sme za Terezou a vybavili sme si aby sme mali s Luckou spolu izbu. Kika bola s Emmkou na izbe. Emmka niekedy k nám doliezala ale bola s ňou sranda kým neprišli chalani. ,,Eliška si v pohode?" pýtali sa ma Adam a Matúš. ,,Matúš vypadni a Adam ty môžeš zostať" povedala som. Matúš odišiel a Emma za ním. ,,Adam ty maš frajerku?" pýtala som sa ho. ,,Nie prečo?" odpovedal mi milo. ,,Len tak lebo asi vieš čo sa stalo" povedala som mu. ,,Keď hoci čo budeš potrebovať som tu" povedal mi a usmial sa na mňa. V tedy som si uvedomila že Adam môže byť celkom fajn, rozprávali sme sa smiali sme sa a stali sa s nás dobrý kamaráti.

Letný Táborحيث تعيش القصص. اكتشف الآن