12. Kapitola

56 5 0
                                    


Ráno o 8:00 som sa zobudila a o 9:00 sme išli na raňajky, všetci boli strašne ticho a mne ešte trochu tiekla slza. Po raňajkách ma Tereza zastavila ,,Eliška aj mne je to strašne ľúto neboj nájdeš si aj inú kamarátku" povedala. ,,No ale takú ako Lucka to nie" povedala som a utrela som si slzu. ,,Choď sa pobaliť a zavolaj rodičom" povedala Tereza. Išla som sa pobaliť a vypýtala som si mobil od Adama aby som im zavolala. ,,Ahoj mami prídem domov už dnes tábor sa zatvára." ,,Čo?" pýtala sa mamina. ,,Doma ti všetko vysvetlím, čau" povedala som a zrušila som ju. Zbalila som sa a išla za Terezou. ,,Ďakujem si najlepšia učiteľka akú som kedy mala" objala som ju. ,,Jej ďakujem Eliška" povedala natešene Terezka. ,,Už ideme" povedala som jej a nasadla som s Adamom na bus. Keď sme prišli domov tak bolo 10:50, rozlúčila som sa z Adamom a išla som do domu. Zazvonila som a otvorili sa dvere a tam bola mamina. ,,Ahoj" povedala som. ,,Ahoj poď ďalej" povedala mi. ,,Idem hore sa vybaliť a potom prídem ti všetko povedať" povedala som. Vybalila som sa a išla som dolu a povedala som všetko čo sa stalo aj som jej povedala moje vzťahy. ,,Fíha ty si tam veľa toho zažila" povedala. ,,Prepáč Eliška zistila som že Timo je debil lebo toto robil aj ostatným dievčatám" povedala smutne. ,,Ďakujem že si to pochopila" povedala som jej a objala som ju. Od tohto tábora som sa naučila veľa toho, aj s Luckou si každý deň skypujem a s Adamom chodím von. Toto sú všetký moje zážitky z Roxy Tábora.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Letný TáborWhere stories live. Discover now