Ráno som sa zobudila o 8:00 a Kika bola rozvalená na celej posteli a ja som sa ocitla na zemi. Obliekla som sa a bolo už 8:30 a Kika furt spala tak som sa rozhodla že ju zobudím. ,,Kika Kika Kika vstávaj, Kristín..." Vykopla nohu a kopla ma do hlavy, padla som na noční stolík a rozbila som lampu. Kika vstala a pozerala sa okolo izby. Ja som začala revať. Kika rýchlo zavolala učiteľku a ja som tam furt bola napichnutá v tom skle. Keď už prišla učiteľka za ňou išli 2 chalani (tý čo sa furt predvádzajú Samo a Matúš) a zdravotník, zobrali ma do izby kde ma uspali. Zobudila som sa že ma všetko bolelo a ležala som v svojej posteli a Kika práve prišla z raňajok. ,,Ahooj Eli si už v pohode?" pýtala sa ma Kika. ,,Ahoj no už sa cítim lepšie ako vtedy keď som bola napichnutá na tom skle, ale stále som ubolená." povedala som. ,,Ty budeš celí deň ležať v posteli?" pýtala sa ma. ,,Ja neviem nezavoláš radšej učiteľku." povedala som jej. Prišla učiteľka a doniesla mi raňajky a povedala že do obeda nech ležím a potom ak mi bude lepšie tak sa mám k ním pridať. Odišli preč, ja som bola sama a som sa strašne nudila nebola tam telka ani nič iba v tej izbe bola jedna manželská posteľ a jedna skriňa čo už mala asi 50 rokov. Už bolo 10:00 strašne som sa nudila a rozhodla som sa že pôjdem za nimi, na chodbe stali Samo a Matúš bolo to dosť podozrivé že neboli z ostatnými vonku ale boli na chodbe vyzeralo to tak ako keby na mňa čakali. Tak som si išla ďalej a zrazu Matúš povedal ,,Si v pohode nepotrebuješ pomoc?" povedal mi láskavo. ,,Nie ďakujem zvládam to" povedala som milo ale prišlo mi naozaj podozrivé. ,,Ako sa volaš si strašne pek..." Samo mu zapchal ústa. ,,Prepáč on je trochu..." povedal Samo. ,,Chalani ďakujem ste mili ale ja už idem von za ostatnými" povedala som predstierala som sa že nič sa nestalo. Išla som okolo a oni furt na moju riť zazerali. Po tom čo sa stalo už ma to menej bolelo a videla som ako súťažia Kike sa to celkom darilo a ten chalan v buse sa tam predvádzal viac než tá partia kde sú Samo a Matúš, to je čo povedať. Asi po 30 minút prišli ku mne si sadnúť Samo a Matúš. Povedala som si v hlave ,,No zbohom!" Šuškali si tam primne, akože vôbec ich nebolo počuť ,,Čo sa jej mám spýtať?" pýtal sa Matúš Samo. ,,Vieš čo nechaj to na mňa, na profesionála!" povedal pišne. ,,Ty sa volaš Eliška však" povedal Samo frajersky. ,,Hej, volajú ma Eli" som sa snažila zareagovať milo. ,,Koľko maš rokov?, Ja mám 15" povedal Samo pyšne. ,,Mám 13 rokov" odpovedala som už na krajíčku milosti, potom som si tak pomyslela jak môže byť 15 ročný chlap taký pako. Skupinka ľudí sa m nám blížila išli na obed, učiteľka si ešte sadla pri mňa a povedala mi ,,Ak ťa bude ničo bolieť alebo trápiť povedz mi" povedala mi veľmi milo. ,,Ty si taká fajn baba Eliška ja sa volám Tereza mám 25 rokov" povedala Tereza. Veľmi ma to prekvapilo ale tak aspoň neni neaka stará sprostá učka. ,,Môžeš ma volať aj Tete ako chceš len ma tak nevolaj pred ostatnými Tereza iba pani učiteľka, Ok??" povedala. ,,Ok Terezka" usmiala som sa na ňu a išla som za ostatnými sa naobedovať.