Mali sme takú grc polievku s druhé bolo celkom fajn mäso z rižou. Išli sme na izbu a povedali nám aby sme si chvíľu oddýchli a potom pôjdeme zas neake súťaže robiť. Rozprávali sme sa o všelijakých veciach a zrazu to prišlo ku chalanom. Povedala som jej príhodu s Matušom a so Samom, a ona sa len smiala. ,,Ináč Kikuška, do koho si?" vyzvedala som. ,,Do nikoho, iba iba... ách nič" povedala. ,,No jasne už si začala hovorit tak to aj dohovor!" povedala som. ,,No tak fajn páči sa mi Adam" červenala sa. ,,Kto je Adam?" pýtala som sa Kiki. ,,Veď ten čo je v našom týme ten čo sa stále predvádza, ale je zlatý" hovorila to úplne úžasne (keby som nevedela kto to je myslela by som si že to je nejaký model roka). O bože veď to je ten chalan v buse čo bol, ako sa jej môže páčiť som si tak hovorila. ,,Aha no mne osobne sa nepáči" povedala som jej. ,,Aspoň bude môj, ale veď on je pekný" povedala Kristína. ,,Veď je ale..." povedala som jej príhodu v autobuse. ,,Aha a prečo tak na teba zazeral?" pýtala sa ma. ,,Ja neviem ale neboj nezoberiem ti ho" povedala som milo. Rozprávali a rozprávali sme sa, dozvedeli sme sa veľa toho o nas. Kika pozrela na hodiny bolo 13:30 a o 14:00 sme sa mali stretnúť na chodbe . Napadlo nás že by sme išli za Samom, Matušom a Adamom sú spolu na izbe. Išli sme potichu po chodbe a zaklopali sme im na dvere. Otvoril Matúš a on bol iba v trenkoch. ,,Em em, baby čo chcete?" povedal prekvapivo. ,,My sme vás prišli iba navštíviť" povedala Kika odvážne. Ja som skôr tá hanblivá a Kika je tá dračica. ,,Poďte ďalej baby len sa musím obliecť" povedal ustráchane Matúš. Kika išla ako prvá a povedala ,,Chalani nezahrame si fľašu je tu nuda!" povedala Kika veľmi odvážne. ,,Môžme, Eliška poď ďalej aj ty neboj sa" povedal Samo. Tak sme išli hrať fľašu. Kika dostala úlohu ako prvé od Sama. ,,Pobozkaj Elišku na líce" povedal Samo. Bobozkala ma, ja som to brala kamarátsky. Kika dávala úlohu Adamovi. ,,Pobozkaj Matúša na stehne" povedala Kika natešene. Adam sa rozhodol dať mne úlohu. Hovorila som si aby som nikomu nedávala pusu aby som... ,,Pobozkaj Matúša!" povedal natešene. ,,Na pery!!!" povedal kruto. Och bože toto je trauma môjho života. ,,Tak fajn ale potom každý musí niekoho pobozkať!" povedala som. Súhlasili tak som išla do toho celkom som sa tešila že niekoho bozkávam. Prižmúria som oči a zrazu sa moje pery dotkli druhých pier a začali sa bozkávať, bolo to celkom fajn. Otvorila som oči a Matúš bol úplne... Ja som bola ešte taká zmetena ale hrala som ďalej. Ja som dávala Samovi. ,,Pobozkaj Kiku" povedala som natešene. ,,Tak fajn" Kika povedala. Išla do toho a začali sa bozkávať bozkávali a bozkávali sa bolo to už trochu divne lebo sme tam stále sedeli a pozerali sa na nich. Kika povedala ,,Samo nechceš so mnou chodiť si fajn chalan s dobre sa mi s tebou bozkáva?" ,,Ja ja neviem Ja áno chcem". Asi po 10 minútach to už konečne povedal. Všetci boli prekvapený. Učiteľka už volala blolo už 14:00 išli sme na chodbu a keď som sa stavala Matúš sa ma opýtal či aj ja nechcem chodiť s ním. Rozmýšľala som ale na koniec som povedala ,,Áno" neverím že som to urobila ale je celkom fajn chalan. Tak sme išli na chodbu a Adam sa cítil strašne odveci tak sa do nás strkal furt ale potom pochopil že to nejde tak išiel k tým ďalším 3 chalanom.