A Bulin megismerkedett Justinnal aki ugye teljesen oda volt érte és ez kölcsönös volt. Miután én leléptem a buliról Nicol és Justin is elmentek egy kávézóba megittak egy forró csokit és beszélgettek ismerkedtek majd elmentek Justin lakásába a bulinak véget vetettek mindenkit hazaküldtek majd össztakarítottak és leültek a nappaliban a kanapéra magukrahúztak egy plédet és összebújva beszélgettek.
- Olyan vagyok mint amilyennek elképzeltél?- kérdezte Nicol.- Mert te olyan vagy. Nagyon tetszel nekem helyes vagy kedves aranyos és megértő. Szeretném ha te lennél az első komoly kapcsolatom.- mondta Nicol mire Justin nagyon meglepődött.
- Az első komoly kapcsolatod? Te most azt mondod hogy még soha nem volt hosszabb távú kapcsolatod?- Kérdezte hihetetlennek gondolva.- Hiszen gyönyörű vagy okos és csodás humorérzéked van. Nem értem hogy ezt hogy nem vette még észre egy fiúd sem.- magyarázta.
- Justin azt hiszem féléreértettél nem csak hosszútávú kapcsolatom nem volt hanem semmilyen. Nekem még soha nem volt Pasim. Engem valahogy mindig elkerülnek a férfiak.- mondta és kicsit zavarban volt.
- Jajj kis butám! Én nem kerüllek el és én is szeretném ha a barátnőm lennél mert nagyon tetszel nekem!- monda és erősen magához szorította Nicolt.