1.Bölüm

506 23 11
                                    

Minseok hafta sonunu arkadaşlarıyla antrenmanda geçirmişti. Eve geldiğinde çok yorgun hissediyordu hemen duş alıp uyumak istedi ama annesi ve babası onunla bir şey konuşmak istediklerini söyleyince salona gidip koltuğa oturdu ve ne olduğunu sordu.

Ailesi ona kardeşin olacak diyince Minseok annesinin hamile olduğunu sandı ve onları tebrik etti ama annesi hamile olmadığını ve evlatlık olacağını söyledi. Minseok şaşırmıştı ve öz kardeşi olmayacağı için üzülmüştü, neden evlatlık alacaklardı ki..

Annesi " Ben kardeşin olmasını çok istiyorum ama doktor bana çocuk doğuramayacağımı söyledi, ilk başta üzülmüştüm ama babanla bu karara vardık oğlum sen ne düşünüyorsun" dedi.

"Benim fikrimi siz karara vardıktan sonra mı soruyorsunuz" diyerek sesini yükseltti Minseok.

Babası "Annenin kalabalık bir ailemizin olmasını ne kadar çok istediğini biliyorsun Min"

"Özür dilerim ve nasıl istiyorsanız öyle yapın, iyi geceler" diyerek odasına çıkıp kendini yatağına attı.

Sabah olmuştu Annesi Minseok'u uyandırmak için odasına girdi.

"Minseok hadi uyan artık okula geç kalacaksın."

"Anne yaa izin ver de biraz uyuyayım "

"18 yaşındaki bir ergene göre fazla uyuyorsun"

"Yine mi ergenlik konusu ahhh tamam uyandım işte.."

Minseok elini yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa inip ailesiyle kahvaltı yapmaya başladı.

"Minseok bugün yeni kardeşini almaya gideceğiz, sende gelmek ister misin? Hem kardeşinin neye benzediğini de görürsün" (tuhaf bir cümle oldu :D)

"Bugün antrenmanım var gelemem, ayrıca o benim kardeşim değil sizin yeni çocuğunuz ve neye benzediğini de görmek istemiyorum"

"Ona karşı bu kadar sert olma, ilk günden soğuk davranırsan yabancılık çeker ve.."

Minseok annesinin lafını bitirmesine izin vermeden,

"Geç kalıyorum, ben kaçtım" diyerek hızla masadan kalkıp okula doğru yürümeye başladı,kendi kendine mırıldanırken okulun kapısının önünde arkadaşları minseok'u karşıladılar.

"Bugün geç kaldın" dedi Luhan.

"Geç uyandım ve ailem yeni kardeşimi almaya gideceklermiş"

Baekhyun araya girerek "Woaahh bugün mü gelecek, eee adı ne, neye benziyor, kaç yaşında" diyerek minseok'un başının etini yerken Kyungsoo araya girdi ve Baekhyun'un ağzını eliyle kapatarak "Sus da anlatsın" dedi.

Minseok umursamaz tavrıyla " Hiç bilmiyorum ve umrumda da değil." Diyerek sınıfına doğru ilerledi. Herkes şaşkıca Minseok'un arkasından yürümeye başladı. Sınıfa girdiler ve yerlerine geçip dersi dinlemeye başladılar..

Öğle arası olduğunda 12 arkadaş hep birlikte yemekhaneye gidip yemeklerini aldılar ve onlara ait olan büyük masaya geçtiler. Onlar okulun popüler grubuydu ve en iyi arkadaşlık ödülleri vardı. Ne olursa olsun araları hiç bozulmaz ve her şeyi birlikte yaparlar.

Yemek arasında Minseok'un telefonu çaldı, arayan annesiydi.

" Min oğlum babanla sana bir haberimiz var duymaya hazır mısın?"

"Hazırım anne ne oldu."

"Oğlum kardeşin 1 tane değil."

"Bu nasıl bir haber böyle anne, başıma bir bela yerine iki bela mı gelecek"(beladan kastı kardeş demek istiyor)

"Onlar bela değil oğlum ve 3 tane kardeşin olacak." Diyerek telefonu minseok'un yüzüne kapattı.

Minseok'un ağzı açık kalmıştı, olduğu yerde öylece kala kaldı ve herkes merakla ne olduğunu soruyordu.

Minseok şaşkın bir şekilde "1 değil, 2 değil tam 3 tane" diyerek kafasını masaya koydu .

"3 tane olan ne" dedi Kris.

Minseok "BELA" diyerek masadan kalktı ve hızla yemekhaneyi terk etti.

--------

Arkadaşlar ilk hikayem olduğu için hatalarım olabilir, oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)

ÜVEY KARDEŞİM (EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin