Eveeettt yeni bölüm ile karşınızdayım :D Hikaye yavaş yavaş heyecanlı olmaya başlayacak bu bölümden sonra aklımda değişik şeyler var, takipte kalın en kısa zamanda diğer bölümü de yayınlayacağım :)
-----------------
Minseok uyanmıştı ve aşağıdan kahkaha sesleri duyuluyordu. Saate bakmak için telefonu eline aldı ve üzerindeki not kağıdını okudu. *Sabah ki davranışım için özür dilerim* İstemsizce gülümsedi ve banyoya gidip yüzünü yıkadı. Aşağı indiğinde annesi ve babası ikizlerle mutfakta kahvaltı hazırlamaya çalışıyorlardı. Gri Na'yı mutfakta göremeyince odasına gitmeyi düşündü ama geri vazgeçip yemek masasına oturdu.
"Günaydın benim yakışıklı oğlum, bugün nasılsın bakalım."dedi gülerek Bayan Kim.
"Günaydın anne bugün kendimi iyi hissediyorum."diyerek ikizlere gülümsedi.
"Min, kız kardeşini çağır da kahvaltı yapalım ailece."dedi Bay Kim
"Ahh şeyy tamam çağırıyorum." Dedi Minseok istemsiz bir şekilde.
En son onun odasına girdiğimde başıma bela aldım diye düşündü bir ve ayağa kalkıp arkasını dönerken mutfağın kapısı açıldı Gri Na içeri girip selam verdi ve Minseok'un yanındaki boş sandalyeye oturdu. Minseok da sesini çıkarmadan geri gerine oturdu.
"Kızım bugün okula gideceksin ama formanı giymemişsin."dedi Bayan Kim.
"Ahh şey dün çok yorulmuşum ve uyuyakaldım, birazdan gidip hazırlanırım"
Minseok meraklı gözlerle konuşmaları dinliyip kahvaltısını yapıyordu ve acaba hangi okula gidiyor,hazırlanmadığına göre buraya çok yakın olmalı diye düşünürken saatine baktı ve otobüsün gelmesine az bir vakit vardı. Kahvaltısını bitirdi ve ailesine ben çıkıyorum diyip çantasını aldığı gibi otobüs durağına koştu. Biraz daha geç kalsa otobüsü kaçıracaktı. Bugün kendini şanslı hissediyordu, kulaklığını takıp müzik dinleyerek okuluna gitti.
----------
"Gri Na çabuk ol kızım ilk gününden geç kaldın"
"Geldim anne, ah evet çıkabilirim şimdi hazırım. Anne neden bu okulun birden fazla forması var ve neden bana hepsini aldın bir tanesini denemiştim."
"Okulun en iyi okullardan biri ve farklı bir şey yapmak istemişler ve birden fazla forma yaptırmışlar öğrenciler istediği formayı seçip giyebilsin diye yani sizin özgür iradenize bağlı. Sadece bir tane forma giyme canın sıkılırsa değiştirirsin diye düşündüm"
"İyi düşünmüşsün anne ama çok fazla masraf değil mi?"
"Sen bunları düşünme ee hadi gidelim bugün ben bırakacağım seni, bu çevreyi bilmiyorsun kaybolabilirsin, yarın Min ile birlikte gidersin öğrenirsin yolları"
"Ahh tamam, kardeşlerim ve babam nerede peki"
"Baban ikizleri bugün işe götürdü. Kardeşlerin, babanın iş arkadaşları arasında ünlü oldu." Diyerek güldü Bayan Kim.
Bayan kim ve Gri Na arabaya binip okula doğru yola çıktılar, bu sırada Minseok da ilk dersi bitmiş ders arasında grubu ile sohbet ediyorlardı.
"Heyecanlı mısın kızım?" dedi gülümseyerek.
"Ah şey şuan heyecanlı sayılmam, genelde sınıfa girerken heyecan oluyor"
"Sakin ol güzel kızım, ah bu arada forma gerçekten çok yakıştı, önceki okul formanı gördüm renkleri iç karartıcıydı."dedi ve tekrar gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM (EXO)
RomansaBaşlarda Minseok'un sade bir hayatı vardı ama şimdi her günü farklı ve ailesi fazlasıyla genişledi...