'PART 2'
-----*------
Gri Na ikizleri yataktan indirip, 'Özür dilerim sabah birilerini uyandırmayı çok seviyorlar' diyerek gülümsedi.
"Sorun değil kızım onlar uyandırmasaydı işe geç kalabilirdim" dedi Bay Kim.
"Hadi gelin bakalım benim güzel kızlarım sizlerle birlikte babanıza kahvaltı hazırlayalım."dedi Bayan Kim.
Hepsi birlikte odadan çıkıp mutfağa gidip birlikte ilk kahvaltılarını hazırladılar. İkizler çok mutlu görünüyordu. Gri Na onları böyle mutlu görünce duygulandı ve yeni ailesine sofrada bunun için teşekkür etti.
"Gri Na Kızım biz bir aileyiz artık, ah neyse duygusal şeyler söyleyip ağlamak istemiyorum bugün iyi günümdeyim ve ben kızlarımla alışverişe gitmek istiyorum" dedi Bayan Kim.
"Alışveriş mi?"
"Evet hep kızım olsun istiyordum onunla alış verişe gitmek ve bütün gün eğlenmek benim hayalimdi. Bu hayalimi gerçekleştirmemde bana yardımcı olursun değil mi?"
"Ah tabi anne, kardeşlerimde uzun zamandır dışarı çıkmamışlardı, onlar içinde değişiklik olur"
Bay Kim işe gittikten sonra ailenin hanımları da hazırlanmış dışarı çıkmak için acele ediyorlardı. İkizler dışarı çıkacakları için çok heyecanlanıp Bayan Kim'in ve Gri N anın etrafında dönüp koşuyorlardı.
Bayan Kim'in arabasına binip alışveriş merkezine gittiler ilk önce ikizler için kıyafet baktılar onların bütün eksikleri tamamlandıktan sonra da Gri Na için bir mağazaya girdiler. Gri Na'nın gözüne beyaz bir elbise çarptı ve eline alıp fiyatına baktığı gibi geri yerine koydu, başka bir kıyafete baktı ve onu da geri yerine koydu. Çok pahalıydı her şey ve çok fazla yük olmayı istemiyordu yeni ailesine.
"Baya.. A-Anne burada pek güzel bir şey yok gibi başka bir yere gidelim."
"Bak ama ben birkaç şey buldum, eminim sana çok yakışacaktır hadi dene bakalım ."
Bayan Kim zorla kızını giyinme kabinine soktu.
Gri Na annesinin verdiği bütün kıyafetleri tek tek giyip çıktı. Hepsi üzerine çok yakışmıştı ama pahalı olduğu için yakışmadığını belirtti. Annesi de tam aksine çok beğendiği için kızına söz hakkı vermeden giydiği bütün kıyafetleri onun için aldı. Bütün alışverişleri tamamlanmıştı ama Bayan Kim Gri Na'yı Okul üniforması satan bir mağazaya sokup önceden ayırttığı üniformayı Gri Na'ya verip kabine girdirdi. Gri Na formayı giyip kabinden çıktı.
"Neden okul forması deniyorum ki benim zaten var"
"Okulun evimize çok uzak, o yüzden seni Minseok'un okuluna göndericez."
"Ne ama ben okulumu seviyordum.."
"Biliyorum tatlım ama okuluna otobüsle 2 bucuk saatte gidiliyor bu kadar saat yol gitmene izin veremem ve erken gidiyorsun zaten derse geç kalmanı istemem, itiraz hakkın maalesef yok kızım kaydını çoktan aldırdık bile.."
"Keşke bana söyleseydiniz, arkadaşlarımla vedalaşırdım en azından."
"Sana sormadığım için özür dilerim kızım ama her şey bir anda oldu biliyorsun, canın ne zaman isterse gidip görebilirsin arkadaşlarını" diyip gülümsedi Bayan Kim.
Üniformayı aldıktan sonra mağazadan çıkıp ellerindeki bir dolu poşetlerle arabaya bindiler.İkizler çok yorulmuş olmalılar ki araba hareket eder etmez uykuya daldılar..
----------
Öğle arası yemeklerini yerken Minseok olan biten her şeyi üyelere anlattı, üyeler meraklı meraklı dinliyordu.
"Kız kardeşini çok merak ettim şimdi, bugün sizde kalabilir miyim?" dedi Chen.
"Hayal kırıklığına uğramanı istemiyorum ama o cadoloz çok çirkin boşuna merak etmeyin sizin hoşlanacağınız bir tip değil."
"Cinsiyeti kız olduğu sürece benim için sorun değil." Diye sırıttı Chen.
"Chen hah biz seni tanıyoruz senin için cinsiyet fark etmiyo.." Diye dalga geçti Baekhyun.
Chen Baekhyun'u kovalarken Kyungsoo ikisinin kulaklarından tutup yerlerine oturttu ve 'çok gürültü yapıyorsunuz kapatın çenenizi' diyip ikisine vurdu ve kendi yerine geçti. Üyeler onlara hunharca gülerken zil çaldı ve derse gittiler.
Ders müzikti ve hocaları içeri girip sınıf ikiye ayrılsın, bu iki grup'u sınav yapacağım diyerek öğrencilerin gruplaşmasını bekledi. Aslında beklemedi çünkü sınıf 24 kişiydi ve 12 - 12 ayrılacaklardı, Exo kendi köşelerine çekilince diğer on iki kişide mecbur bir arada durdular. İlk grup geleneksel müzik ile ilgili araştırma yapacak ve kendinize geleneksel bir müzik seçip sınav zamanı gösteri şeklinde performansınızı sergileyeceksiniz. İkinci grup ise modern müzik ile ilgili araştırma yapıp aynı şekilde sizde gösteri sergileyeceksiniz dedi.
"Biz modern müziği seçiyoruz" dedi sert bir tavırla Kris.
Hoca bile bu soğukluk karşısında üpermişti ve tamam diyerek dersi bitirdi.
Herkes okuldan ayrılırken Minseok da evin yolunu tuttu. Eve vardığında kapıyı çaldı ama açan olmayınca eve anahtar ile girdi. Kimsenin olmadığını görünce rahat bir şekilde odasına gidip kendini yatağına attı, çok uykusuz kalmıştı bugün,Minseok uyurken Bayan Kim ve kızları eve geldi Gri Na poşetleri içeri taşırken Bayan Kim de arabayı park ediyordu, Gri Na arabaya geri gidip uyuyan ikizlerden birini kucağına aldı diğerini ise annesi almıştı.
"Anne ben kardeşlerimi yatağa götüreyim, Bay Kim.. Ahh yani babam gelir birazdan yemek yapalım onun için."
"Çok doğru düşündün kızım ama çok yorgunum babanı arayalım dışarıdan yemek getirsin hiç uğraşmayalım bence" diye gülümsedi.
İkizleri odaya çıkarıp yatırdılar ve Bayan Kim duşa gireceğini söyleyip odasına gitti.
Gri Na da biraz dinleneyim dedi ama Minseok'un odasını çok merak ediyordu. Sabah kapısını kilitlemişti ve bu da Gri Na'ya Minseok'un odasını merak edip girme isteği uyandırmıştı.
Kapının kolunu yavaşça aşağıya doğru büktü ve kapı açıktı içeri yavaşça girdi ve Minseok'un yatakta uyuduğunu gördü. Yanına gidip biraz inceledi. Çok güzel bir yüzü vardı, uyurken küçük bir çocuk gibi masumdu. Sabah ki tartışma aklına geldi biraz suçlu hissediyordu kendini ve onu uyandırmadan eline kalem ve not kağıdı aldı ve bir şeyler yazıp Minseok'un telefonunun üzerine yapıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM (EXO)
RomanceBaşlarda Minseok'un sade bir hayatı vardı ama şimdi her günü farklı ve ailesi fazlasıyla genişledi...