Blaze
Ik stond voor het huis van Nathan. Er stonden veel mensen in de voortuin. Ze hadden allemaal bekertjes met drank in hun handen.
Ik liep naar de voordeur, maar voordat ik kon aanbellen werd er al open gedaan. Ik keek recht in de ogen van Nathan.
'Hey, leuk dat je er bent' zei hij terwijl hij me een knuffel gaf. Hij drukte zijn lippen op de mijne en ik zoende hem terug. Ik voelde geen vlinders, ik voelde helemaal niks. Nathan was een goede afleiding, maar meer zou hij niet worden.
'Ik heb gehoord dat jij en Victoria hadden gevochten' zei hij nadat we stopten met zoenen.
'Ja, de bitch sloeg me en toen mepte ik haar op haar neus.'
'Je bent echt badass. Iedereen wil Victoria op haar plek zetten, maar niemand heeft de moed.'
Ik moest glimlachen om zijn compliment. Als hij mijn geheim wist zou hij me niet zo badass vinden.
'Je ziet er echt leuk uit.'
Ik keek naar mijn outfit. Ik had een strakke grijze kroptop aan zonder mouwen met een zwarte skinny jeans en mijn zwarte combat schoenen.
'Dank je.'
'Kom binnen. Wil je wat te drinken?'
Nathan sleurde me mee naar de keuken. Ik nam mijn omgeving in me op. In de woonkamer was een dansvloer gecreëerd. Er stonden overral mensen te dansen en de geur van alcohol hing door het hele huis.
We liepen de keuken in. Op het aanrecht stonden allemaal flessen drank en punch.
'Heb je bier?' vroeg ik.
'Ja, natuurlijk' zei Nathan. Hij pakte twee flesjes bier uit de koelkast en gaf er één aan mij.
Ik nam een slok. Ik proefde meteen de bekende alcohol smaak. Vroeger zou ik nooit drinken, maar nu hoefde ik nergens bang voor te zijn.
Ik nam nog een slok en liep samen met Nathan naar de woonkamer. Ik begon mijn heupen te bewegen op het ritme van de muziek. Nathan legde zijn handen op mijn heupen en bewoog met me mee. Ondertussen dronk in mijn bier op en zette de lege fels op een tafel die dichtbij stond.
Ik legde mijn handen in Nathan's nek en drukte mijn lichaam tegen het zijne.
Nathan zoende me en ik liet hem zijn gang gaan. Hij likte met zijn tong mijn lippen en ik deed mijn mond open. Ik proefde de smaak van alcohol in zijn mond. Ik wreef mijn handen door zijn haren.
Na een paar minuten te hebben gezoend maakt Nathan zich van me los en begon mijn nek te zoenen. Hij zoog op een plek in mijn nek. Het koste me moeite om een kreun te onderdrukken.
Nathan begon aan mijn oorlel te knabbelen en dit keer ik ik de kreun niet onderdrukken. Ik voelde Nathan tegen me oor glimlachen.
Ik trok zijn hoofd naar achter en zoende hem weer. Ik voelde Nathan's hand naar mijn kont glijden en hij kneep erin.
Ik duwde hem een beetje van me af zodat ik adem kon halen.
'Ik neem nog wat te drinken' zei ik. Ik liep naar de keuken en liet een verbaasde Nathan achter. In de keuken pakte ik cola.
'Zo te zien hadden jij en Nathan een make-out sessie' zei iemand achter me. Ik schrok me rot en morste de helft van mijn cola op het aanrecht.
Ik draaide me boos om klaar om de gene die me liet schrikken uit te schelden, maar ik zag dat het Chrissy was en liet het gaan.
'Ja, dus?' vroeg ik lichtjes geïrriteerd.
'Rustig, het viel me gewoon op' zei ze.
Ik keek een beetje om me heen en zag een jongen naar me staren. Hij had goudbruin haar en bruine ogen die bijna zwart leken. Er zat een speelse twinkeling in zijn ogen dat niet veel goeds betekende. Hij was lang en erg gespierd. Je kon zijn sixpack door zijn shirt zien en de mouwen zaten strak rond zijn biceps.
JE LEEST
My Secret Identity: Deel 2
ActionNa alle traumatische gebeurtenissen is Blaze naar Amerika verhuist om opnieuw te beginnen. Daar maakt ze haar laatste jaar van de middelbare school af en gaat daarna studeren. Ze heeft haar werk als huurmoordenaar opgegeven en wil een normaal leven...