Blaze
Vandaag was het zo ver, het laatste gevecht. Ik stond te popelen om een kogel door Chrissy's hoofd te schieten. Ik wilde bloed zien en dat zou zeker gebeuren.
Ik laadde mijn laatste pistool en legde hem bij de rest. Ik pakte mijn messen en deed ze in mijn schoenen en in de houder rond mijn middel.
De pistolen deed ik ook in de houders rond mijn middel en in de houders rond mijn bovenbenen. De extra munitie stopte ik in mijn zakken.
Ik deed snel mijn haren in een paardenstaart en deed mijn leren handschoentjes zonder toppen aan. De handschoentjes zouden mijn knokkels beschermen tegen al het slaan. Ik deed mijn leren jas aan over mijn zwarte tanktop en ging naar beneden.
De jongens waren al helemaal klaar en stonden op me te wachten.
'Ben je er klaar voor?' vroeg Jay.
'Ja' zei ik kort.
We gingen naar buiten en stapte in de auto's. Jay en Adrien namen er één en ik en Jack namen er één. We reden naar de villa van Chrissy en haar vader die net buiten de stad lag.
Ik had wat research gedaan en was erachter gekomen dat Chrissy's vader een gevaarlijke man was. Hij stond bekend om zijn samenwerking met huurmoordenaars en duistere zaakjes met zakenmannen. Er stond een flinke prijs op zijn hoofd, maar het was tot nu toe niemand gelukt om hem te vermoorden.
Mijn ouders waren op een missie om hem te vermoorden toen ze werden omgelegd door zijn mannen. Ik ben van plan om hun missie af te maken.
In het verleden had ik een paar van Chrissy's vaders zakenpartners vermoord en daar was hij niet zo blij mee. Sindsdien wil hij van me afkomen. Philipe was de eerste die bijna was geslaagd.
We parkeerde de auto's een paar straten van het huis af. Vanaf daar slopen we naar de poorten die naar de oprijlaan leidde.
Jack blindeerde de camera's en hackte het beveiligingssysteem. De poorten ging open en we liepen het terrein op. We verscholen ons achter bosjes en bomen zodat de beveiligers die buitens stonden ons niet zouden zien.
'Er zijn vijf hier in de voortuin en waarschijnlijk iets van zeven in de achtertuin' zei Jay. 'We besluipen ze en steken ze neer.'
'Ik en Jay doen wel de achtertuin' zei ik.
Jack knikte en sloop samen met Adrien door de voortuin. Ik en Jay liepen door de struiken richting de achtertuin. De eerste bewaker kwam al in zicht en Jay schakelde hem uit.
Hij besloop de bewaker van achter en sneed in een snelle beweging zijn keel door. Jay sleepte de man de struiken in en kwam weer bij me staan.
'We kunnen het beste opsplitsen en hier elkaar weer ontmoeten als we klaar zijn' zei Jay.
'Ik ga wel naar achter toe, jij blijft dan hier bij het huis' zei ik.
'Is goed. Ik zie je zo weer.' Jay liep door de struiken richting zijn volgende doelwit.
Ik liep door naar het achterste gedeelte van de achtertuin. Ik kroop door de struiken en stond recht achter een bewaker. Ik sloeg een hand voor zijn mond en sneed zijn keel door. Ik sleepte hem met me mee de struiken in en verstopte hem.
I sloop verder en zag een twee andere bewakers. Ze stonden met elkaar te praten. Ik pakte mijn gooimessen en richtte op de mannen.
Ik gooide en raakte de man met zijn rug naar me toe in zijn nek. Hij viel dood neer. De andere bewaker had niet genoeg tijd om te reageren en binnen een seconde boorde het andere mes recht zijn oog.
JE LEEST
My Secret Identity: Deel 2
ActionNa alle traumatische gebeurtenissen is Blaze naar Amerika verhuist om opnieuw te beginnen. Daar maakt ze haar laatste jaar van de middelbare school af en gaat daarna studeren. Ze heeft haar werk als huurmoordenaar opgegeven en wil een normaal leven...