Hoofdstuk 9

3K 124 55
                                    

Blaze

Ik werd wakker door het ochtendlicht dat ik mijn ogen scheen. Ik rolde op mijn zij. Mijn hoofd belandde bovenop iets hards en warms. Ik opende mijn ogen en keek recht in Dylans ogen. 

Herringen van gisteravond schoten door mijn hoofd en er vormde een grote glimlach op mijn gezicht.

'Goedemorgen' zei Dylan in zijn o zo sexy ochtendstem. Het stuurde rillingen over mijn hele lichaam.

Ik begroette hem door hem een zoen te geven. 

De deur zwaaide open en Adrien kwam de kamer in gelopen. 'Goedemorgen tortelduifjes!'

Ik trok het dekbed omhoog tot aan mijn nek. Ik was er plots heel erg van bewust dat ik niets aan had. 

Dylan kreunde en legde een kussen op zijn hoofd. 'Ga weg' zei hij door het kussen heen.

Adrien trok een pruillip. 'Ik wilde alleen maar zeggen dat het ontbijt klaar is.'

'We komen straks naar beneden' zei ik.

Adrien liep de kamer uit en deed de deur gelukkig achter hem dicht. Ik haalde opgelucht adem en liet het dekbed los.

Dylan haalde het kussen van zijn hoofd af en glimlachte naar me. Hij boog zich over me heen, maar voordat hij me kon zoenen legde ik een hand op zijn mond.

'We moeten ons maar eens gaan aankleden' zei ik. Ik wilde Dylan graag zoenen, maar ik was bang dat als ik hem zijn gang liet gaan we precies hetzelfde zouden doen als een paar uur geleden.

Dylan ging weer liggen en ik klom uit bed. Ik sloeg het dekbed om me heen en trok het met mee. Ik liep naar de kast terwijl ik de protesten van Dylan negeerde. 

Ik pakte snel mijn ondergoed en een shortje en simpel shirt. Ik kleedde me aan en wachtte totdat Dylan ook zover was.

We liepen samen naar beneden waar mijn neven al zaten te eten.

'Goedemorgen' zei ik terwijl ik aan tafel ging zitten. 'Is het gister gelukt met de wapens?'

'Alles ligt in de kelder' zei Jack. 

'We hebben genoeg voor een heel leger' zei Adrien.

Ik propte mijn boterham naar binnen en ging naar de kelder. Ik as wel benieuwd wat mijn neven hadden gehaald. 

De kelder lag vol met wapens. Gelukkig lag alles een beetje geordend. Aan de rechterkant van de kamer lagen allerlei verschillende messen, aan de linkerkant lagen alle geweren en bij de muur recht vooruit lagen alle granaten en andere bommen. We hadden inderdaad genoeg voor een heel leger.

'En? Wat vind je er van?' vroeg Adrien achter me. 

'Ik denk dat we dit zouden kunnen winnen' zei ik.

~~~~

Na uren te hebben gewerkt hadden we eindelijk de locatie van de vijand gevonden. Ze bevonden zich in een verlaten villa net buiten de stad.

We hadden Jay al ingelicht en hij kwam nu naar ons toe.

Terwijl ik een paar wapens aan het laden was kwam Dylan de kelder in gelopen. Ik glimlachte naar hem en legde mijn handen in zijn nek.

'Ben je er klaar voor?' vroeg ik.

'Ik denk van wel' zei hij. Hij gaf me een zoen en ik liet me meesleuren. 

Ik hoorde de bel gaan en maakt me los van Dylan. 'Jay is er.'

Ik rende de trap op en maakte de voordeur open. Jay stond voor de deur met zijn vecht outfit al aan.

My Secret Identity: Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu