Capitolul 1

371 23 0
                                    

Simt cum picaturi de apa fac contact cu fata mea,pornindu-mi reflexul de a le sterge!

-Jullie,slava Domnului!il aud pe JYP,managerul meu care pare destul de ingrijorat

-Ce s-a intamplat?spun ridicandu-ma de pe podea si masandu-mi umarul

-Ai lesinat dupa ce te-a sunat mama ta,nu-ti aduci aminte?

Imediat ce Mark mi-a spus fraza precedenta,memoria mi s-a reimprospatat si am scos un chiot aducandu-mi aminte de ce mi-a spus mama.Oare e adevarat sau nu am auzit bine?

-Mama...trebuie sa o sun pe mama!

-Am vorbit deja cu ea!A spus ca tatal tau nu poate fi gasit si de aici am dedus ca stirea a avut un impact puternic asupra ta si ai lesinat!Deci nu am visat...

-Si de ce nu s-a dus la politie daca a constatat ca tata a disparut?!

-A fost,dar din pacate politia a spus ca are un alt caz mai important de rezolvat si nu poate actiona asupra acestuia,deoarece o poate insela si veni peste cateva zile acasa.

-Nu,nu!Tata nu ar face asa ceva!Sigur e ceva la mijloc!Dar...cum si-a dat seama ca a disparut?

-Masina sa a fost gasita goala si cu un bilet in care scria,,Va plati scump pentru ce a facut''.Mama ta a incercat sa le arate biletul,dar nici nu au vrut sa se uite pe el,acuzand-o ca inventeaza si ca nu poate fi adevarat!spune Jackson revoltat,ceea ce imi da de crezut ca ii pasa de mine!Baiatul asta e asa dulce!

-Atunci ma voi duce eu la politie!

Fara sa astept un raspuns,plec din camera,imi iau paltonul,palaria si fularul pentru a nu fi cunoscuta si ies din cladire idreptandu-ma spre cel mai apropiat sediu.

-Dupa cateva ore-

-Dar,domnule...nu intelegeti!Tatal meu a fost rapit!

-Domnisoara,tatal dvs o fi rapit,dar fondurile sunt insuficiente pentru a ancheta un caz din alta tara,aflata chiar in alt continent.

-Dar...

-Cred ca stiti unde se afla usa.

Dupa replica taioasa a politistului,decid sa plec,caut cea mai apropiata banca si incep sa plang.Am fost in toate sediile din Seul si niciuna nu mi-a acceptat cazul.Fiind atat de trista,nu am observat ca cineva s-a asezat langa mine,pana cand acel-cineva a stranutat si l-am recunoscut.Era Mark ce parea a fi destul de zambaret.Nu stiu cum poate zambi in asemenea cazuri...

-Ce ai,mica mea Jullie?

-Mark,am fost la toate sediile de politie posibile si tot nu am reusit sa rezolv!Nu stiu ce sa fac...spun,imi pun fata in maini si incep sa plang mai tare decat inainte

-Hei,hei Jullie!Uita-te la mine!Sigur vei gasi o cale de a rezolva!Nu mai plange

-Cum pot sa nu plang si sa nu fiu stresata cand tatal meu e rapit de vreun criminal?!incep sa tip la el neinvoluntar,deoarece ziua asta a fost una obositoare si lunga pentru mine.Pur si simplu m-am descarcat,dar nu pe persoana potrivita

-Mark...uite imi pare rau!

-E okay,Jullie!Stiu ca ai avut o zi grea!

-Oh,Mark!De ce mereu ma faci sa ma simt mai bine?

-Asta e datoria mea!imi zambeste scurt,apoi ma face sa tresar putin pentru ca a scos cuvintele prea rapid pe gura:

-Ahh,uite!Te poti duce la un detectiv?

-Serios,Mark?Daca politia nu m-a putut ajuta,un detectiv crezi ca ar reusi?

-Nu orice fel de detectiv...te poti duce la un sediu particular!

Ideea lui Mark,mi-a suras asa ca toata noaptea am cautat cei mai renumiti detectivi si am gasit unul ce isi are sediul la cateva strazi departare de cladirea JYP.Am sunat aseara la sediul respectiv si o doamna,ce parea destul de tanara mi-a spus ca pot veni maine si vorbi cu dl Min Yoongi.Maine voi afla daca ultima speranta va muri,sau va renaste.

-Intre timp-

Ma trezesc cu o puternica durere de cap.Totul este intuneric si miroase a diferite gaze.Tot ce imi amintesc era ca cineva mi-a iesit in cale in timp ce mergeam cu masina,iar dupa oprirea mea brusca usa masinii a fost deschisa si am fost lovit rapid cu ceva in cap.

-Finn...observ ca te-ai trezit in sfarsit!o voce robotica se aude de undeva de prin sala imensa 

-Cine esti si ce vrei?

-Oh Finn,esti asa nerabdator!Toate vor veni la timpul lor...

-Nu te juca cu mine,omule!

-Hmmm,se pare ca avem tupeu!Ei bine domnule McCartney,eu sunt cel mai ingrozitor cosmar al tau.

Dupa spusele necunoscutului,un fior imi inconjoara corpul si aud cum usa ce pare a unei fabrici se inchide scotand sunete ascutite.


Never Ever//EXO fan-fictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum